zpátky

Pojistěte si svou platební kartu a získejte termohrnek

Pojištění karet

Máte zájem o pojištění své karty? Využijte mimořádné akce, kterou jsme pro vás připravili. Pro prvních 300 zájemců máme praktický termohrnek, který vám pomůže přežít zimu.   


 Vánoční svátky se blíží mílovými kroky. Každý z nás se vrhá do víru velkoměsta, nakupuje dárky, potraviny a další nezbytnosti a nasává sváteční atmosféru na vánočních trzích.

 

V tomto předvánočním shonu jsme však všichni o něco méně ostražití a o něco více roztržití. A tak se může velmi snadno stát, že někde zapomenete peněženku nebo se stanete obětí nenechavých kapsářů.

 

Pro tyto případy je dobré mít sjednané pojištění platební karty.  Za částku 19 korun měsíčně tak získáte pojištění, které kryje nejen zneužití karty včetně PINových operací, ale například i ztrátu nebo odcizení osobních věcí jako jsou doklady, klíče od bytu či automobilu nebo peněženka.

 

A navíc prvních 300 klientů, kteří si od 2.12. do 31.12.2011 sjednají pojištění platební karty, dostane praktický dárek na zimu – termohrnek.

 

Vaše mBank
   

Kategorie:

Aktuality, Soutěže

Komentáře (5)

Vložit komentář

Poslat zprávu

Právě jsme po emailu odeslali vyrozumění všem výhercům. Gratulujeme.

Poslat zprávu

Report ze soutěže ještě není hotov, prosím vydržte.

Aktivoval jsem si pojištění karty hned první den a dodnes nemám žádné info jak to vůbec dopadlo. To se doopravdy dozvím až někdy v lednu?

Pokud někdo nedůvěřuje bance natolik, že předpokládá, že ho bude chtít ošidit o reklamní hrníček, jistě jí nedůvěřuje ani natolik, aby u ní měl jakékoli peníze, protože o ty by ho mohla ošidit také.Pokud ale nemá u banky peníze, nemůže mít ani kartu, kterou by si mohl pojistit - vždyť karta, to jsou jen peníze v jiné podobě.
Takže lze důvodně předpokládat, že pigeon jen provokuje. Jak to říkal pan Werich? Tohle se dá dělat buď z hloupsti nebo za cizí peníze.
Nevidím na této akci nic podezřelého - takových akcí jsou denně vyhlašovány desítky.

Ale abych také odpověděl na úvodní otázku: nebylo. Banka na tuto akci vyčlenila 300 termohrnků. Ne více, ne méně. To, co popisujete vy, by poskytlo jiný efekt, a s nepředvídatelnými náklady. Toto je z hlediska marketingu a řízení nákladů optimální.

A jak zjistím, že se vejdu mezi prvních 300 klientů? Nebylo by lepší dát hrnek každému, kdo si kartu pojistí například do 7.12.? Takhle si kartu pojistím a vy mi řeknete, že jsem nebyl mezi prvními 300 klienty. I když třeba budu... Takže zatím vyčkám, až budou podmínky vaší mimořádné akce trochu transparentnější a spravedlivější.