zpátky

Nová možnost informování o plánovaných odstávkách systému internetového bankovnictví

Poznámka Vážení klienti,
v rámci zlepšení služeb zavádí mBank novou možnost informování o plánovaných odstávkách.




Informace o plánovaných odstávkách vždy naleznete na webu mBank. Nově může být každý klient o odstávce systému informován i prostřednictvím emailu.

Přejete-li si, aby Vám mBank zasílala informace o plánovaných odstávkách emailem, zašlete prosím z emailové adresy, kterou máte registrovanou v mBank, text ANO na adresu: planovane_odstavky@cz.mBank.eu.

Věříme, že tento náš nový přístup oceníte a bude pro Vás užitečný.

Tým mBank

 

Kategorie:

Ze života banky

Komentáře (24)

Vložit komentář

Tak jeste jednou a bez smazanych tagu...
(a href="mailto:planovane_odstavky@cz.mBank.eu&subject=ANO&body=ANO& quot;)planovane_odstavky@cz.mBank.eu(/a)

Co udelat text clanku trochu uzitecnejsi a udelat z emailove adresy rovnou HTML odkaz, a jeste lepe, aby se udaje emailu vyplnily samy? Neco jako planovane_odstavky@cz.mBank.eu . A psat tecku hned za emailovou adresu take neni rozhodne dobry napad (kdyz uz neni klikaci), jelikoz pak s adresou splyne, nekdo ji muze omylem zkopirovat a problem je na svete. Trochu profesionality =)

A ted pryc od technickych detailu. Jsem rad, ze byla tahle sluzba zavedena, jeste bych se rad prihlasil do konference nikdy_neohlasene_zmeny_sazebniku_pro_muj_ucet@cz.mbank.eu . Kdo ma porad sledovat web banky?

zbijeczka:
Kdo o tom ví, že to tam někde je a hledá to tak to asi bez větších problémů najde. Kdo ale o tom neví tak se o tom většinou ani nedoví, protože ho ani nenapadne to hledat a proklikávat se k tomu přes několik odkazů.

vlazy: Ono je tam prý schované??? No LOL. Já jsem to tam našel hned první den, co jsem si založil účet v mBank.

HonzaV_mBank:
Díval jsem se na to a je to tam tak jak píšete. Proč to tam ale je až tak hodně schované, tak aby to jen málokdo našel, podobně jak např. e-mail Push historie? Je tam ale u toho uvedené, že "Současné vyjádření souhlasu se zasíláním obchodních informací elektronickou formou a uvedení e-mailové adresy umožňuje získávat informace o novinkách z mBank.". Když si tam zvolím, že obchodní a marketingové nabídky nechci dostávat tak mi sice mBank ty informace o soutěžích které mne nezajímají zasílat asi nebude, ale zároveň mi asi nezašle i některé jiné případné informace které mne mohou zajímat např. ohledně změny sazebníku, úroků, nových zajímavých službách atp. které bych rád e-mailem dostával. Zakázání toho není proto příliš dobrým řešením.

vlate: Doporučení "Než na něco začneš reagovat zkus nad tím alespoň trochu popřemýšlet aby jsi zbytečně nepsal nesmysly." si beru k srdci a jdu prozkoumat to Nastavení, jestli to tam fakt nejde udělat jak říkám :)

Poslat zprávu

vlazy:v IB klikněte na nastavení a zvolte Moje kontaktní údaje. Vyberte emailová adresa a dejte upravit. Tam máte možnost si vybrat, zda chcete obchodní a marketingové nabídky dostávat nebo ne. Honza

bojler:
V IB jsem kliknul na položku nastavení, ale tím se asi to zasílání informací ohledně různých soutěží nezruší a možnost zrušení toho jsem tam nikde nenašel. Pokud máš na mysli nastavení e-mail pushe tak tím se nic nevyřeší, protože ty informace ohledně soutěží se jako e-mail push nezasílají. Než na něco začneš reagovat zkus nad tím alespoň trochu popřemýšlet aby jsi zbytečně nepsal nesmysly.

Trochu se snaž vlazy. Přihlásit se do IB a zkusit cvaknout na položku Nastavení, to není pro ostříleného diskusníka problém, ne?

bojler:
Kde v IB a jak to jde zakázat?

V IB lze velmi rychle zasílání takových informací zakázat.

Je asi dobře, že nám mBank nabízí volitelné zasílání e-mailů s informaci o plánovaných odstávkách systému. Proč ale nezavedou volitelné zasílání jiných pro mnohé klienty nedůležitých a nezajímavých informaci např. ohledně různých soutěží a některé klienty tím možná i obtěžují?

9: já si třeba email s varováním zapínat nebudu, nebude to dělat ani partnerka nebo rodiče. neříkám, že to spousta lidí neocení, ale na druhou stranu ne všichni mají zájem dostávat další emaily. třeba jenom z toho důvodu, že v noci na neděli spí a ráno nevystrčí z postele ani palec :)

A já jsem jedním z těch klientů, jak uvádí vlazy. Po loňské nečekané srpnové poplatkové "revoluci" mi současná mBank (bohužel) slouží pouze pro odeslání několika trvaláků, inkas a jednorázových plateb, karty hezky v šuplíku, účty převážně na nule - vše ostatní jinde. Tzn. že zdejší, poměrně časté, odstávky jsou mi zcela šumafuk.

Já si takového klienta mBank dokážu představit. Je dost takových klientů mBank kteří veřejně píšou např. v mFóru, že karty z nějakých důvodů nepoužívají vůbec nebo alespoň ty mBankvní.

Proč to prostě nezapnete všem zákazníkům? Neumím si představit zákazníka, kterého nezajímá, kdy mu nebude fungovat karta.

Jeste mne napadlo, ze by mohl teoreticky nastat problem s automaticky pridavanym textem do odesilanych emailu.
Jedna se napr. o hlaseni antiviru, ze email byl skenovan a je v poradku
nebo o reklamu pridavanou do emailu nekterymi free emaily pri odesilani pres webove portaly.
I z tohoto duvodu by bylo vhodnejsi, aby ten text ANO/NE byl radeji v predmetu emailu.

Chvalyhodne! Jednoznacne palec nahoru :-)
I kdyz vice logicke by bylo napojit toto na email push primo v IB, jak jsem to jiz drive navrhoval.
Ale chapu, ze v mBank je velky problem zasahovat do IB, takze toto reseni je dobrym kompromisem.
Uz jsem ten aktivacni email odeslal, ANO jsem dal pro jistotu do predmetu i do tela zpravy.
Doufam, ze infrastruktura mBank ten pocatecni napor zvladne :-)
Bylo by zajimave, kdyby mBank nakonec (po opadnuti hlavniho naporu) zverejnila, kolik lidi (i %) si to aktivovalo.

A proč se tedy neudělá jednoduchý formulář? Po přihlášení uživatele k mbank tam budou tlačítka Přihlásit k odběru e-mailem, popř. Odhlásit odběry o odstávkách systému e-mailem. Toto Vaše řešení mi nepřijde moc logické a je dosti zpátečnické. Resp. proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že?

Tomáš_ mBank:
Tak to automatizované příliš není když to musí někdo kontrolovat. I tu kontrolu by se snad dalo automatizovat, ale to by na programátory bylo asi trochu příliš složité.

Poslat zprávu

@ vlazy - Proces je automatizovaný, nicméně roztříděná data je však potřeba ještě finálně zkontrolovat než budou uložena do datového skladu. Kontrola je potřebná zejména kvůli tomu, aby emailové adresy odpovídaly adresám, které maíi klienti zaregistrované v mBank.

Tomáš_ mBank:
Znamená to, že na to není naprogramovaný nějaký e-mail a ty e-maily zájemců o zasílání informací o odstávkách systému kontrolují a někam zapisují zaměstnanci mBank?

Poslat zprávu

@ vlazy - odhlásit to bude možné posláním textu NE.

Nicméně pro informaci všem - odhlášení, prosím, odložte na později. V současné době na tento e-mail dochází velké množství požadavků na zasílání informačních e-mailů o odstávkách. Až všechny tyto požadavky zpracujeme, bude jednodušší Váš e-mail s požadavkem o odhlášení dohledat.

Dá se zasílání těchto informací i nějak odhlásit pokud to někdo nebude už chtít nadále zasílat? Podle toho, že pro zasílání je text e-mailu ANO tak by pro zrušení zasílání mohl logicky být text NE, ale to není jisté, že to tak je.