zpátky

mBank stále nejlevnější!

Poplatkožrout Dle únorového klientského indexu, který pravidelně zveřejňuje server Bankovnípoplatky.com, je mBank opět nejlevnější bankou!



Stejně jako v předchozích dvou měsících se mBank se svým mKontem umístila na prvním místě s průměrnými náklady za vedení účtu 5 Kč.

Klientský index je počítán na základě dat zadaných do Kalkulátoru bankovních poplatků umístěném na serveru Bankovnipoplatky.com. Kalkulátor sleduje velmi podrobně chování klientů a zachycuje užívání retailových bankovních služeb respondentů. Nejedná se tedy jen o to, u jaké banky má respondent veden svůj účet, ale hlavně kolikrát danou službu použije. Díky tomu je celkový poplatek klienta ovlivněn nejen tím, jak drahou banku má, ale především jak se v ní chová.

Kategorie:

Volný čas

Komentáře (18)

Vložit komentář

No to se mě stalo v roce 2009, tehdá to ale bylo za 300,- a navíc u dvou účtů! Dost jsem dost zuřil, protože za jsem tím vyčerpal limit na poplatky na hodně dlouho :-!

Tak jsem prave zase zaplatit 150,-Kc za prevod ze sporiciho na bezny ucet, protoze jsem si neuvedomil, ze jsem na zacatku mesice uz jeden prevodl provedl----ANO je to moje chyba a blbost..

Nicmene jsem presvedcen, ze by banka mela klienta na takto vysoky poplatek upozornit pred provedenim akce. Pristup, kdy si banka hraje s klientem na kocku a mys a ceka za bukem az klient udela chybu a pak mu to pekne osoli se mi nelibi. Povazuji to za krajne neseriozni a tvrzeni ze jde o nejlevnejsi banku z tohoto duvodu za zcestne....

#12 Hobitt: "Ma NEJnastvanejsi klienty ze vsech bank v republice!" -- Mluv za sebe, já sem spokojenej.

to Hobitt: Taky mne slibovali transfery z CR do UK, nakonec jsem se na ne vykaslal, CZK poslal na jiny ucet a odtamtud vse sem do Anglie. Vykaslat se na celou ceskou ekonomiku, odrbavat se nenecham a mBank toho byla zdarnym prikladem-pouze sliby.

Toto bylo napsane v roce 2007, kde ze lonske snehy jsou a zahranicni platby? Kdyby alespon napsali ze je udelat nechteji nehodlaji a proc, ale misto toho jen mlceni jehnatek... --- editováno vulgarita --- klientu stale stoupa,... tak dlouho se chodi se dzbanem pro vodu az se ucho utrhne.

OTÁZKA: ZDRAVIM, ziji ve Velke Britanii a mam ucet u jedne nejmenovane banky v CR, kam posilam penize z anglickeho uctu, kazda takova transakce me stoji kolem cca 350 CZK, proto me zajima, kolik zaplatim u Vas za prevod ze zahranici v mene GBP? Dekuji

Sergiusz Najar
ODPOVĚĎ: Dobrý den, v současné době neumožňujeme zahraniční platby, to je plánované na první polovinu příštího roku. Možná pro vás může být zajímavou informací, že v průběhu příštího roku otevře mBank své pobočky také ve Velké Británii a Irsku. Jsme si tedy jistí, že naši nabídku jen stěží kterákoliv z českých bank překoná :) 06.12.2007 17:54

doplneni k 12:
Omlouvam se spravne tam melo byt --- editováno vulgarita ---
Ale to mi asi vymazou...

Ano nejlevnejsi mozna mbank je, zatim, presne jak se nize udava otazka je jak dlouho.
A jeste jedno NEJ ma msranda bank:
Ma NEJnastvanejsi klienty ze vsech bank v republice!

Omluva a oprava povinné roční útraty: 36 000Kč/rok.

Přesto jsou kreditní karty, jež Vám vracejí 1 až 2 % útraty zpět (např. Tesco, ovšem získané bonusy jdou na nákup v Tescu, pro bezpoplatek podmínka útraty aspoň 3600 Kč za rok), některé penzijní fondy (obvykle 1 %) a řada dalších KK od jiných bank, kdy se ovšem požaduje jistý roční poplatek a je nutno bilancovat, aby se vyplatil (většinou při průměrném používání karty se vyplatí). Už dlouhodobě vyjadřuji údiv nad tím,že KK od mBank nestanoví aspoň 0,5 %, aby klient měl oproti jiným bankám aspoň trochu pocit, že také něco dostává. 9 Kč za jeden výběr... - např. za útratu měsíční 2000 Kč v Tescu se Vám vrátí 40 Kč. Pohodlně zaplatím i 9 Kč za výběr a jsem stále v plusu. To vše samozřejmě má ještě vyšší účinek při vyšších platbách. Ale předem a opakovaně uznávám, že tyto řeči na půdě mBank nemají odezvu a tedy smysl. Jen reaguji na Vaše doporučení o hospodaření se svým majetkem.

Kartou platím běžně cokoliv již několik let. Proč mám za to očekávat výhody? Nemusím u sebe nosit téměř žádné peníze, bankomat navštěvuji jednou za 2 až 3 měsíce. Nebuďte leniví a učte se hospodařit se svým majetkem.

Poslat zprávu

to Petr:
určitě máte možnost využít služby Fio banky. Záleží jen na vás jestli vám více vyhovují výběry zdarma v síti 60 bankomatů bez nutnosti platit kartou nebo výběry zdarma z jakéhokoliv bankomatu (téměř 4000) ale s podmínkou platit kartou. Pro aktivní klienty, kteří platí kartou běžně toto není ani žádné omezení a u nás nemusí složitě hledat konkrétní bankomat. Ale každému určitě vyhovuje něco jiného.

Zdravim. Souhlasim s vyse uvedenym nazorem - neprevadeni vyberu z bankomatu zdarma do dalsiho mesice je ke klientum mBank vysoce nekorektni. A tak, dosahl jsem-li 3 vyberu zdarma v minulem mesici, nevidel jsem jediny duvod platit kartou pocitacovou sestavu za desitky tis. Kc. Radeji jsem penizky vybral z bankomatu. Vcera to same, proc platit 5 tis. kartou mBank za ubytovani v hotelu, kdyz mi to nic hezkeho neprinese? A tak se da pokracovat dal a dal...

Hochu, přišels s křížkem po funuse, ty odpovědi jsou z rozhovoru z roku 2007, mrkni se přes ten odka na konci.

Dobry den, na dotaz ohledne nezavadeni poplatku odpovidate "Co je s nulou, bude s nulou. Opravdu. Vážně. Skutečně. Je to tak."
Paklize jste si tak jist, jiste nebude problem se zastavit na pobocce a pisemne sepsat vasi garance do smlouvy, kdy a jak to mohu ucinit?

Ale trochu mi přijde nekorektní ,když nakupuji na kartu u obchodníků a volné výběry se nepřevádějí ,pokud v daném měsíci nevyberu tak o výběry zadarmo přicházím asi si udělám účet u Fio na výběry a bude po ptákách nevím proč mám platit kartou ,hlavně to lze snadno zneužít informace od obchodníka se posílají nekodovaně ,tak pak poděkujte bance.

Neblázněte, přeci přišla těžká finanční krize a to mCirkusácký profíci nemohli tenkrát, před dlouhými třemi lety, tušit ... :-))))

A oni se za to navic vubec nestydi. No co, jsme prece v Cesku a tady se zakaznici podvadeji bezne.

Otázka: Dobrý den, jakou má zákazník jistotu, že za nějakou dobu, až získáte potřebný počet klientů svůj ceník "neupravíte" a nezavedete poplatky podobné u ostatních bank?

Odpověď: Naše závazky plníme. Cenová politika je postavená na našich principech, které neměníme.

---

Otázka: Dobry den, muzete nejak zarucit, ze po ziskani potrebneho mnozstvi klientu svoji "bezpoplatkovou" politiku nezmenite? Tedy, ze by treba casem doslo k postupnemu zavadeni polatku ve stylu ostatnich ceskych bank? Dekuji.

Odpověď: To, co je dnes v ceníku za 0 Kč - bude i nadále za 0 Kč. Jsme bankou pro přemýšlivé a akceschopné Klienty, kteří si nás právě proto vybrali - nemůžeme si dovolit a ani nechceme měnit naše zásady. Dobře jsme se poučili ze zkušeností konkurence, která slibovala a sliby nesplnila. Jejich cestou rozhodně jít nechceme. Co říkáme, to platí.

---

Otázka: Dobrý den. Je to asi tak hodina co jsem si u Vás objednal službu mKonto a eMax protože se mi nelíbí arogance českých bank a perzekuce za to, že jim svěřím své peníze. hrozí do budoucna, že zavedete poplatky? Jak je to ošetřeno ve smlouvě s Vámi?

Odpověď: Dobrý den, vítáme vás mezi našimi budoucími Klienty - naše filozofie je jasná a říká: nulové poplatky a nikdy jinak. Zavedení poplatků rozhodně neplánujeme. Každá smlouva se týká toho, co právě je - ale jestli chcete záruku, připravujeme pro vás překvapení na Nový rok...

---

Otázka: Dobrý den, pane řediteli- Myslím, že jste konkrétně neodpověděl na konkrétní dotaz: jak dlouho budete držet účty bez poplatků, nejedná se pouze o "zaváděcí" ceny? Odpovězte prosím konkrétně. Děkuji

Odpověď: Myslím, že se už opakuji: nebudeme měnit nulové poplatky u našich služeb. Co je s nulou, bude s nulou. Opravdu. Vážně. Skutečně. Je to tak.

---

Otázka: Dobry den, do kedy si myslite, ze mBanka vydrzi s nulovymi poplatkami za vsetky "terajsie sluzby"?

Odpověď: Do konce světa a jeden den navíc.


http://finance.idnes.cz/o...