zpátky

mBank má již 350 000 klientů

mBank mBank dosáhla dalšího z milníků, které si vytyčila při vstupu na český trh v roce 2007.



Počet klientů, kteří využívají služeb mBank překročil hranici 350 000. V současné době má těchto 350 000 klientů v mBank založeno více než 685 000 účtů.

Děkujeme za Vaši přízeň a těšíme se na spolupráci v roce 2011

Vaše mBank

Kategorie:

Ze života banky

Komentáře (37)

Vložit komentář

Dobrý den
Uvažuji o hypotéce od m bank. Má zde někdo nějaké zkušenosti? Jak se banka chová na konci fixace atd.
Děkuji.

Mezinárodní platby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na co čekáte???????? Až Vám budeme zase utíkat?????????????

Kdy bude prosim mozny mezinarodni platebni styk? Velka nevyhoda, ktera mozna povede z moji strany ke zmene banky.

samozřejmě, že se dá z českého mkonta poslat peníze na Slovensko, akorát se musí použít prostředník, třeba Fio Banka, která to umí nejlevněji z českých bank - ZDARMA :))

Poslat zprávu

@ Olda 32 - z českého mKONTA není možné poslat žádnou zahraniční platbu s ohledem na to, že mBank v ČR zatím zahraniční platby neumožňuje.

Prosím sdělte mi, jestli platba v eurech na Slovensko se může posílat běžným způsobem z M-konta? Nebo jaká jsou specifika. Jedná se o platbu do 10 000,- Kč. Děkuji Ing. Krčmář

Je to smutné, ale jak vidím, většina lidí je přizpůsobivých až běda. Také jsem byl u mBank hodně dlouho, zároveň jsem jí dost dlouho fandil a věřil a dodnes běžný účet a platební kartu k němu lehce využívám, ale větší množství peněz se mi už mBank svěřovat nechce. Ani bych bance nezazlíval praktické zrušení úročení na spořících účtech (ikdyž to že nejprve stvořila dva aby je pak oba zničila mě trochu naštvalo, výsledkem je jen nepřehlednost). Chápu že se banka dostala do obtížné situace a musela ji nějak řešit. Pro mě osobně je ale totální nedodržování původních slibů podraz, který jen tak nepřekousnu. Ztracená důvěra se zpět získává jen těžko. Co na tom, že je banka svými poplatky stále jednou z nejlevnějších, když se jí nedá věřit? Když mě někdo bodne nožem do zad, asi s ním příští týden nebudu zase kamarádit. Podle dosavadního chování může zpoplatnit vedení účtu prakticky kdykoliv a pak zas ti co si pamatují maximálně týden zpátky budou hulákat jak je to možné... Podle mě je to trochu smutné, ale evidentně je většina čechů zapomětlivá, úskočná a mnoho bezcharakterních lidí s životním krédem "Kam vítr tam plášť" se teď bude nad mým příspěvkem vztekat. Patří vám to...

Jsem u banky v podstatě do založení, mám zde soukromý i firemní účet a jsem zcela spokojen. Jistě, mohly by být lepší úroky, ale pracuju s tím co se nabízí. Mám-li větší přebytky, najdu si kam je výhodněji přesunout. Myslím, že neexistuje banka, která by svými produkty klienta uspokojila komplexně na 100%. Dávají-li jinde větší úrok, mohu toho využít aniž bych tady jedovatě plival a vykřikoval jak je v mBank vše na hovno. Nejsi spokojen, jdi jinam. Mi tady chybí jen pár (ne nedůležitých pro komfortní užívání) věcí: vyhledávání plateb podle variabilních symbolů a čísel účtů a trochu mezinárodní platby. Taky bych přivítal, kdy u zpráv z banky bylo u v případě zamítnutých převodů více informací: alespoň částka a komu ta platba byla určena. Už jste to slibovali začátkem loňského roku.

Jsem se službami celkem spokojen - jen mi chybí možnost mezinárodních převodů, lepší komfort při dohledávání platebních operací a samozřejmě by byl lepší větší úrok na EMaxu. Alespoň 2,8.

Poslat zprávu

@ Aleš Chalupný 21 – ovládat účet přes telefon je možné pomocí automatické mLinky, viz: http://www.mbank.cz/pruvo...

Mimoto se začalo pracovat na verzi IB Light a jeho spuštění předpokládáme v letošním roce. Přesný termín zatím bohužel nemáme. IB Light by mohlo řešit ovládání účtu pomocí telefonu připojeného k internetu.

Když došlo k prvnímu porušení slibu "Nula bude vždy nula", tj. u vydávání karet k nadstavbovým účtům, celkem jsem to pochopil - banka má s kartami určité náklady, a pokud si někdo objedná maximální možný počet karet jen proto, že je to zadarmo (a známe takové), chápu potřebu se bránit. Tehdy jsme jim vyčítali, že vlastně trestají i ty, kdo karty chtějí používat aktivně, a doporučovali model platby podle obratu. O něco později banka tento model použila, a zase jí to bylo vyčítáno (ano, i to, že jede podle obratu).
Tím neříkám, že bych souhlasil s tím zdražováním - v žádním případě. Zejména zdůvodnění bylo poněkud urážlivé vůči inteligenci klientů.

Nicméně i já jako jeden s těch, kdo si účet objednávali 25. 11. 2007, jsem od té doby nezaplatil na poplatcích ani korunu. Takže říkám: pokud vydrží současný stav, zůstanu. Pokud se zhorší podmínky tak, že se mi vyplatí odejít, odejdu.
Zkuste trochu zapracovat na tom, co jste slibovali již před lety, zkuste být tak fér jako v prvních dnech - a my vás podpoříme. Jako tenkrát. Zkusme vrátit dobu, kdy mBank byla "naše banka".

Jestli fungujete takto, raději to zabalte a vraťte se do Polska. V každém případě vedení účtu celkem dobré, ale ostatní služby např. hypotéka..... co píšete na webu je tak akorát podvod. Setkal jsem se s absolutním nezájmem ze strany banky a jednalo se pouze o schůzku ohledně hypotéky...
Díky raději své peníze uložím jinde, kde sice zaplatím za vedení účtu, ale pracuji s profesionáli, kteří mají zájem o klienty, to MBANK ROZHODNĚ NENÍ! Takže pokud chcete hypotéku dobře si rozmislete na koho se obrátíte.

Mám u mBank snad veškeré služby krom mHYPOTÉKY od té doby, co tu mBank je. Neodvažuju si spočítat, kolik Kč jsem za ta léta nasypal do chřtánu České spořitelně. Jsem s vámi moooc spokojenej! Za celou dobu mě mBank stála na poplatcích 500Kč za založení úvěru a 9Kč za výběr z bankomatu. To je vše, přátelé. Úroky n eMAXECH mi fakt žily netrhají a platím kartou kde se dá. Takže není problém. Ani nemusím vybírat kačáky po každé výplatě, jako to pak vidím u nás ve městě. Mám na mysli fronty u bankomatů. A pak ať si lidi nadávají. :-) Jsem moderní člověk a nestojí mě to nic. Jen mě mrzí občasný výpadek, jako to bylo před Vánoci, kdy se nedalo žádným kanálem dostat k penězům a ani zaplatit u pokladen. Byla to jedna předvánoční neděle... Na to mám už bezplatnou kreditku MoneyCard Grátis od GE Money Bank. Opravdu mě nestojí ani kačku. Jinak na mBank samá chvála. A za tím si stojím.
Mára z hor.

1.Bezduvodne zruseni mbussieness konta bez udani duvodu z hodiny na hodinu
2.Cekani na zablokovane penize bez udani duvodu.
3.Nemoznost vyberu penez zadnym jinym zpusobem, kdyz jim "padne" sit bankomatu
4.Nezajima me, kdy mam narok na vyber zdarma, kdysi to bylo standartem
5.Platby ze zahranici.
6. Neschopnost kohokoliv z mbank cehokoliv z mbank...zlaty kameny dum s mym bankovnim poradcem.


Vysledek...Dnes 2xmkonto,2xEmax dohromady=0,-

Děkujeme odcházíme

Na rovinu,nechápu proč tady všichni nadávate.Já byl 13 let u vydřiduchů ze spořitelny a měsíčně mě ta jejich sranda(vedení ůčtu apod.) stála 250 kč.A to chrań pán bůh,když jsem si dovolil vybrat v jiných bankomatech,hned třicetikorunová a vyšší palba.Tady to máte v poho,vyberete kdekoli a těch 9 korun?O to vám fakt jde?M-Banka tu již nějakou dobu je,takže není pravděpodobné,že padne na hubu.A zakládat si účet někde jinde k vůli těm 9 korunám?Já jsem maximálně spokojený.A když už tu všichni píšete tak se alespoń podepište ať vím s kým mám tu čest.

Já jsem přešel ze spořitelny k mBank v lednu 2008. Důvod byl jednoduchý - měsíčně ušetřím více než 200Kč na poplatcích (5x inkaso, 13x TP, atd). 3,5% byl sice taky argument, ale víceméně podružný, protože na trhu je mnohem více možností než jen spořící účty. A nemyslím si, že by se v roce 2011 na tom něco změnilo - spořka dále obírá klienty, přičemž i další banky vědí, že to je pro ně v ČR zlatý důl, protože konzervativní Čech raději bude platit než by měl hnout zadkem a něco změnit (často mají v zahraničí ty samé banky jinou cenovou politiku, protože tam jsou lidi zvyklí platiti za služby a ne za odírání). Pro obyčejného člověka je prostě mBank nejrozumnější volba (podle mě je FIO co se týče nákladů až za ní)

Dobrý den jsem Váš klient a od prosince 2010 mám mKONTO jako hlavní účet, jsem spokojen a jediné co bych uvítal tj. ovládat plnohodnotně účet mobilním telefonem jako je to možné u konkurenčních bank. Tak snad se mi toto přání splní věřím, že se tím budete zabývat. S pozdravem Váš spokojený klient.

chci se také připojit k této debatě. Mrzí mě,že banka slibovala naprostou bezplatnost. Na základě toho jsem zrušila účet u konkurence a zřídila mbank. A ouha,jaké překvapení? po částech se dostávám tam,kde jsem byla u předchozí banky. Nevím,ale nedalo by se tohle nazvat podvodem? Nebo klamání zákazníka? Moc jsem si mbank vychvalovala,ale tohle mě opravdu mrzí. A říkám narovinu,pokud přijde nová banka,s původní politikou jako mbank,tak přejdu tam. Je to opravdu sprosté nalákat lidi na nulovou politiku a pak postupně spoplatnit co se dá!!!!!

Dobrý den všem. Jsem u mBank od jejího založení, tedy od listopadu 2007 a od té doby mi mBank nenaúčtovala ani korunku tak jak slibovala na začátku. Využívám jak eMax+, kreditku atd. jsem maximálně spokojen. Přejí mBank do Nového roku další spokojené obyčejné klienty...

Dobrý den všem. Nevím proč si někteří stále stěžují. Já jsem u mBank od jejího založení tedy od listopadu 2007. Za tuto dobu 3 let jsem nezaplatil ani korunku navíc. Využívám eMax + i kreditku a jsem maximálně spokojen. Přejí bance ať dlouho funguje, jinou lepší s nulou nenajdete...

Kdypak budete zase zavirat bankere do klece?
mBank je uz pro me bohuzel dobra jen pro platbu kartou po netu. A bohuzel ani to ne zcela z duvodu kurzu a dvouprocentni pokuty do zahranici. V porovnanim s ucty u FIO je mKonto na ... a o eMaxech ani nemluvim. Cekam jen na zpolatneni uctu a nebo karet a pak pa pa mBank.

Nechapu jak nekteri porad napadaji mbanku za poplatky? to sem neustale pise konkurencni banky aby pretahly klienty? a nebo to nikdo neumite pocitat nebo cist? 98% ostatnich bank maji mnoho nasobne vetsi provozni naklady na ucet. Jsem u mbanky vice jak 2roky a jsem sni velice spokojenej protoze za tu dobu jsem zaplatil jen 175kc a to jinde vam nestaci ani na mesic. pokud jde o uraceni tak co vam brani si posilat penize nekam jinam kde je vetsi uroceni? co se jedna o platby kartou tak to dneska neni zadny problem ve vetsine vetsich obchodech a na internetu.

Je pravda, že mi osobně připadá sprosté nalákat výše zmíněných 350 tis. klientů s 685 tis. účty na slova: "S námi poplatky neplatíte" ale jen co si těch klientů nasypeme dostatečně a vy zadáte své číslo bankovního účtu do různých smluv (tak aby už se člověku nechtělo odcházet z důvodu možné administrativy), tak svou politiku zásadně změníme a nenápadně po pár korunkách si na Vás nahrabeme. O tom, že už jste skoro jako ostatní banky točit reklamu nebudete??!! Nesleduji ostatní banky, takže aktuálně nevím nakolik je výhodnější ta a ta určitá banka....ale věřím tomu, že jakmile se objeví jiná banka s Vaší původní politikou, přeťapám k ní. Kdoví, co Vás totiž napadne v následujícím roce....Hlas si nezasloužíte, ....je pravda, že vylepšení žádné nepřišlo, jen jste cca 50% svých klientů odpudili...

Taky se musim pripojit k ostatnim.

Jediny darek, kteri klienti chteji je navrat k uplne zakladnimu slibu, ktery porusili:
"nebudeme zdrazovat to co je nyni za nula". Tj. zpoplatneni vyberu z bankomatu, jednorazovych prikazu a vklineni podminek do sazebniku, je to jedine co klientum nejvic vadi.

Kdyz by toto mbank pochopila, mozna by si jeste zachranila reputaci.

A to nemluvim o "podvodu" v soutezi zlata koruna, kde mkonto vyhralo, ale vime proc, ze? Po ukonceni souteze by bylo na chvostu ucinkujicich.

Také jsem si plácal rameno, když bylo proč. Volba mBank byla opravdu vynikající, už kvůli lákavým (nalákavým?) 3,5%, to nenabízel tehdy nikdo. Bohužel vynikající BYLA a už není. Ještě někdy bude? (???)
Postupně jsem všechny převody sem zrušil, ještě jeden drobek čeká na přesun jinam; zatím ho každý měsíc přesunuji ručně.
Poslední kapkou u mBank byly 3 různé (des)informace od mBankových odborníků na můj konkrétní dotaz, KDY mám splněnu podmínku výběru(ů) zdarma. Jeden tvrdil, že milisekundovým okamžikem při splnění celkové útraty limitující částky na kartu. Druhý tvrdil, že až od prvního dalšího kalendářního měsíce. Třetí odborník projevil názor (nikoliv vědomost, ale nazval to názorem), že od data následujícího po nastaveném dni k automatickému splacení. A tak teda, jak je to?
Škoda, bylo dost fajn, že se pár sekund po nákupu hned objevila online změna na disponibilním zůstatku. Tak daleko ještě jiní konkurenti nedospěli. No nic, všechno špatné k něčemu dobré. Třeba se najde nový koumák, který se poučí z chyb všech ostatních a nabídne to nejlepší z nejlepšího. Zatím vede FIO, kde jsem ihned po pádu %% mBank pod FIO%% dočasně spící účet znovu probudil a v mBank zamrazil bez úsměvu tak, jak mBank zmrazila krátkodobý úsměv můj.

Díky za přání a taky se těším na spolupráci. Doufám, že v novém roce uděláte po těch všech nepopulárních také nějaké vstřícné kroky. Osobně bych nejvíce stál o:
- 3 výběry z bankomatu zdarma JAKOUKOLIV KARTOU, tj. pořád tři celkem, ale aby bylo jedno, jestli vybírá majitel nebo disponent
- víc než 10 bezplatných převodů - alespoň 15, lépe 20
Kromě tohoto celkem spokojenost, protože do zahraničí neplatím a s hotovostí téměř neoperuji.

Jinak pokud jde o úročení, myslím, že až mBank bude potřebovat víc peněz, prostě zavede výhodnější úročení. V mBance vědí, že klienti si už zvykli na operativní převody a tudíž jsou celkem lehce ovladatelní. To, že vkladové úroky v mBank v poslední době nestojí za nic podle mě znamená, že mBank teď pro naše peníze nedokáže najít využití.

Sice to u mBank už není co ze začátku, ale když to porovnám s ostatními tak jsem spokojená. Za necelý rok u mBank mě vedení účtu nestálo ani korunu. U předchozí spořitelny měsíčně 70-100Kč. Tak když nic jiného aspoň jsem ušetřila.

Zdravím. Rada bych si u vas zalozila ucet, ale jen se chci zeptat. Jsem v oddluzení a v jedné bance mi odmitli vydat jakoukoli kartu k uctu. osobně ten duvod nechapu a tak se ptam, zda u Vas dopadku stejne. Dekuji za odpoved

Librab: zkuste popřemýšlet o tom, že zdaleka ne všichni lidé mají co šetřit, případně mají důvod se o šetřetí při výši úspor podrobněji zabývat. pak se ani ne dva účty na zákazníka nebudou jevit nereálně a naopak víceúčtoví zákazníci nebudou hrát významnou roli.

OK, bilancujme: já - 1x mkonto (od oznámení zásadního obratu, od původní filozofie mBanky dne 2010-06-01 14:06:00) už pouze jako lehce průtokový účet; 4x eMax - 4x s velkou NULOU; 4x eMax plus - 4x s velkou NULOU; všechny karty mBank v šuplíku. Manželka - 1x mkonto, 1x eMax, 4x eMax plus - vše s velkými NULAMI bez užívání, karty také v šuplíku. Jó, bývavalo zde dobře, velká škoda.

Nevím, proč si furt stěžujete. Já jsem u mBank spokojen. Jako student využívám pouze platby po internetu, kde je sice ještě zádrhel (ale kdo ví jestli to je jinde epší), popřípadě jednou za 2 měsíce peníze vyberu, když špatně hospodařím s hotovostí.
Moje výdaje za 3 měsíční provoz je tedy pouze ta 9koruna. Komu se to zdá hodně, prosím, zkuste najít lepší ;)

Mno asi do tech statistik zapadam taky, ikdyz se uz od zari marne snazim ucet zrusit :-) holt hlavne ze mate hodne klientu. Zajimala by me statistika kolik tech uctu ma vetsi zustatek jak 100kc
Mno treba v lednu konecne vyexpiruje mkreditka a konecne nekdy v unoru se ucet konecne zrusi

Nebo treba dlouho slibovane investicni nastroje?

A který z dalších milníků, po zavedení poplatků za výběry z bankomatů a více než 10 odchozích plateb, přijde na řadu teď? Že by už konečně mezinárodní platby a vyhledávání plateb podle variabilních a specifických symbolů?

hm...pořád se nemůžu dotlačit ke zrušení těch prázdných 3 emaxů a 4 emax+ :)

Zatím Vás mám ještě pořád rád, ale...

Kdy si budou moct klienti vlozit penize do banky snazsim zpusobem nez pres slozenky Ceske posty? Kdysi se slibovaly vkladomaty...