zpátky

Plánovaná odstávka

Poznámka Vážení klienti,
Dne 7.12.2010 od 1:00 do 3:00 (v noci z pondělka na úterý) dojde k odstávce systémů mBank.


Nedostupné budou:

  • Internetové bankovnictví
  • mLinka (bude dostupná pouze v informačním módu)
  • SMS
  • Systém žádostí o produkty


Karetní transakce budou autorizovány.

Omlouváme se za případné komplikace.

Tým mBank

 

 

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (25)

Vložit komentář

všichni doufáme že máte dost možností a hlavně hodně sil, Tomáši, a děkujeme, že se občas díky Vám něco dozvíme :-) Hezké vánoce a v novém roce už žádné odstávky

Poslat zprávu

@ lused - Rádo se stalo. Budu se snažit ovlivnit to, co bude v mých možnostech a silách.

@ Tomas_mbank 22 dekuji za odpoved, ted uz jen minimalizovat pocet odstavek a pri pripadne dalsi blokaci mych financi dodrzet slib a informovat nejen na webu.

Poslat zprávu

@ lused 20 + all - tuto otázku také řešíme a jsme dohodnuti, že podobné informace budou k dispozici na webu, jako je tomu doposud a přistoupíme i na informování jinou cestou tak, aby všichni klienti byli o podobných plánovaných odstávkách informováni. A nemusím asi dodávat, že samozřejmě i s dostatečným předstihem.

Já už na nějakou komunikaci s mBank rezignoval. Ze všech produktů využívám už jenom kreditní kartu (a to pouze pro platby na internetu - systém nastavování limitů pro platby je opravdu perfektní) a 1x měsíčně pošlu na mKonto z dalšího účtu ve FIO částku přesně na plnou splátku kreditky.

taktez se chci pripojit k otazce oznamovani planovanych vypadku chodu banky. proc musim sledovat Vase omezeni mych financi nekde na Vasich strankach? proc neposlete upozorneni lidem? chapu, ze takto je to jednodussi pro Vas, ale to Vam nevadi kolik lidi uz Kvuli Vam narazilo pri placeni? docela mne zarazi, ze pan "Tomas_mBank" informuje o nejakych kravinkach nastaveni SMS autorizace bo ceho, ale na reseni trapnosti vznikajicich kvuli Vam to nemate ani silu alespon odepsat.

13: mně by třeba sms otravovala. možná by stačilo necpat časy do adventní neděle o půl jedenácté..

vokroj: poslal jsem vam email jak to vypada v IB

Poslat zprávu

@ tlumex - Je to přesně dle článku, na nějž odkazujete. Stačí se přihlásit do IB a zde je cesta: Nastavení → Notifikace → E-mail Push nebo SMS Push → Změnit nastavení → vyberete typ informace, např. informace o kartách → Bude nutné zadat autorizační SMS → Pokračovat a na této stránce a dalších v rámci notifikace v IB už můžete upravovat dle libosti bez nutnosti zadávat další autorizační SMS až do odhlášení z IB.

Ze by konecne zacala fungovat notifikace se kterou se prsite zde http://www.mbank.cz/blog/...
Delal jsem pruzkum mezi znamejma a nikdo to v IB nema :-(
Pan Vokroj slibil provereni situace ale nejak se nic nedeje. Zhe by nejake mšméčko? :-)

Poslat zprávu

@ standa - ověřoval jsem to a IB je normálně funkční. Je možné, že je to problém prohlížeče či nastavením počítače?

nejde doposud

Co maily, ale přijde mi normální poslat SMSku. Všude to funguje a téměř nic to nestojí.

emaily neposílaj, protože by jim to položilo servry, už takhle sou rádi, že protlačej výpisy z účtů.

@ 10: Slušné zacházení s klienty se tu přestává nosit s odchodem původního vedení banky, které to tu rozjelo. Teď mám stále větší pocit že nemám mBank, ale spořitelnu apod. Už jen aby se mě objevili na měsíčním výpisu poplatky za položku a transakci a za účet apod. podmínek v sazebníku je už tolik, že se to hlídat nedá a nestojím o to. Jakmile poplatky uvidím tak se stěhuji zase o banku dál. Možnosti jsou ...

Proč dlouhodobě banka nereaguje na stálé otázky, že se před výpadky neposílá e-mail??? Jak již také mnohokrát zde řečeno, na sebemenší nesmysly mezi mraky komentářů se reaguje a na zásadní provozní věci ne. Přece nemůžete myslet vážně, že se každý klient "musí" dívat každý týden na blog. Momentálně nejde o kritiku výpadků, ale snad o jeiich slušnější organizaci. Anebo proč se nám nesdělí, že to z nějakého zásadního důvodu nejde?

Já jsem se o tom nikde nedočetl, takže rozhodně neplánovaná.

3 zbijeczka: to byla plánovaná odstávka?

Souhlas, e-mail by byl dobré řešení.
Jenže jako na potvoru mBank má velké problémy s odesíláním e-mailů :-(((
Viz http://www.nbank.cz/push/

ted pujdou karty, priste treba ne, a hlavne ted naposledy nesly ... a hlavne mi nikdo nic nikdy nerekne, povesi si to na stranku a hotovo, asi si zvysujou rating nebo ja fakt nevim, ten email je preci zadarmo

sekac #4
Ale vždyť píšou: Karetní transakce budou autorizovány.

Me hlavne vadi, ze neposlou aspon email, ze bude nejaka odstavka, preci to tu nebudu stale kontrolovat :/ Pak zas skoncim nekde na benzince s plnou nadrzi a plastovou kartickou s potiskem mbank, s kterou tam budu lidem skrabat okna, abych mohl zaplatit ...

Těch výpadků je mnohem víc, než je zveřejněno. Minulou noc (z neděle na pondělí) nejdřív nefungovalo potvrzování autorizačními SMS, pár minut poté nešlo celé IB.

mLinka nefunguje uz teraz o 17:26 (06/12). Pokusam sa dovolat z pevnej linky aj z mobilu, ale obe cisla su dead. Surne si potrebujem nieco zariadit.

že by zavádění zahranicních plateb?