zpátky

Novinky v internetovém bankovnictví

door Vážení klienti,

v září jsme vám připravili nový vzhled internetového bankovnictví, který si hned oblíbilo velké množství klientů. Dnes vám přinášíme ještě novou přihlašovací stránku a změny v SMS notifikacích. V souvislosti s těmito změnami plánujeme odstávku v noci ze soboty na neděli, 27. – 28. 11. 2010. Bližší informace o odstávce vám poskytneme v průběhu příštího týdne.


Nový vzhled přihlašovací stránky – login
Nová přihlašovací stránka bude v novém červeno-bílém vzhledu, který jsme vám představili již minule. Kromě barev se změní také její struktura.
Ve vrchní, přihlašovací části přibudou dvě ikonky nápovědy, které vám poskytnou informace k políčkám „Identifikační číslo klienta“ a „Heslo“.

K přihlašování nezbytně patří také informace o bezpečnosti. Pravidla zůstávají stejná: Systém mBank nikdy nepožaduje zaslání hesel, osobních údajů či čísel karet e-mailem. K dispozici bude i odkaz na naše stránky s podrobnými informacemi o bezpečnosti, šifrování a certifikátech.

Ve střední části budou novinky ze života mBank, upoutávky na probíhající soutěže a aktuální důležité informace.

V pravém sloupci budou informace o přihlašování od internetového bankovnictví. Pravidla zůstávají stejná: mBank nežádá SMS autorizaci bezprostředně po přihlášení, ani při prohlížení zůstatků a pohybů na účtech.

Stejný vzhled bude mít také formulář na podávání žádostí.

 

 

 

 

Zjednodušené nastavení SMS notifikací
Výrazná změna nastane při zadávání autorizační SMS nutné pro změnu nastavení notifikací. Ta se zadá před provedením první změny (např. změna limitů na kartě, informace o účtech, obecná nastavení etc.). Následně bude možné provádět změny až do doby, než dojde k odhlášení z internetového bankovnictví.

Jednotlivé druhy notifikací, například notifikace k účtům (viz obrázek dole) nebo kartám se budou nastavovat na jedné stránce, což zjednoduší nastavování. Přibude také možnost kopírovat nastavení (např. nastavení E-mail Push k účtu mKONTO bude možné zkopírovat na další účet nebo na všechny účty).

 

 

Jak na to? Jako první je nutné změnit nastavení na jednom z vašich účtů. Pokud chcete stejně nastavit i další účty, označíte je v políčku na pravé straně a volbu potvrdíte tlačítkem Zkopírovat pro označené (nachází se pod účtem, ve kterém jste nastavili požadované parametry). Po zkopírování parametrů stačí kliknout na tlačítko Potvrdit v dolní části.

Zároveň vás prosíme o zvýšenou pozornost k ochranným prvkům a informacím týkajících se bezpečnosti.

Více o bezpečnosti v internetovém bankovnictví.

 

Honza Valtera
Honza Valtera / mBank
marketing
jan.valtera -zavináč- cz.mBank.eu

Komentáře (22)

Vložit komentář

Dobrý den, Již třetí den se nemohu dostat ke svým penězům a ačkoliv se snažím, nic se neděje. Dnes jsem se také dozvěděl, že až do pondělka se k nim nedostanu a kdo ví jestli se k nim dostanu v pondělí. Ve čtvrtek 17.3.2011 jsem třikrát zadal špatně pin a ihned jsem volal. Výsledkem bylo pouze zablokování MLinky a slib, že mi někdo zavolá. Nic se však nestalo a po mém pátečním zavolání také nic. Přes víkend se podpora neprovozuje a tak zkusím zavolat v pondělí naposled. Váš systém považuji za nefunkční, což by se u těchto typů služeb nemělo stát.

Docela bych rad vedel, jestli opravili i tu chybu s tim posilanim SMS pri nedostatecnych prostredcich na ucte, kterou jsem ji m hlasil pred rokem! Zatim jsem dostal od mbanky po 3/4 roce odpoved, ze tu chybu konecne nasi a vedi o ni, ale kdy bude opravena? To vi jen panbuh a mozna Klaus.

Ahoj všem, nelíbí se mi novinky týkající se sms notifikace, myslím si, že každá operace by měla být zvlášť potvrzená novou sms. Tato novinka je podle mě bezpečnostní mezera, kterou mohou zneužít viry a různí roboti.

@tomas...
Má to tatik u svého účtu, který používá i ja na svém který je od 23.9 ve fazi rušení.

Poslat zprávu

@ snep - již napraveno
@ tlumex - ověřím to u kolegů.

Zdravim,
asi jsem slepej, ale ta notifikace je furt ta puvodni nad 150kc a operace nad 1500. Kde se to meni?

p.s. Panove na marketingu v mbank, jeste k tomu 'zkraslovani' webu, unikla vam stranka po odhlaseni z ib, je stale ve starych barvach. . . A navrhuju pro prehlednost do ib rozbalovaci nabidku, ale k tomu se dostanete az cca 4 mesice ze?

zamestnanci mbank objevili Ameriku. . .na zmenu prihlasovaci stranky jsem upozornoval uz v zaci. Co okopcíte za napady zakoše nyni? Co treba zjednoduseni infa o vyberu z ATM v IB?? Ty cancy kazdou stredu jsou nudne!

Poslat zprávu

@ Michal 14 - Demo prochází změnami a je to jedna z věcí, které se také změní, nikoli však v rámci tohoto release.

A co demo? Kdy ho aktualizujete?

A ještě se nabízí jeden dárek: bezplatné odchozí platby bez omezení, a aspoň jeden bezplatný výběr z bankomatu bez podmínek.

a co mezinárodní platby? nebudou? už skoro nedoufám. :-((((((((((((((((((
POKUD NÁM CHCETE DÁT DÁREK K VÁNOCŮM TAK PROSÍM MEZINÁRODNÍ PLATBY!!! DÍKY

Nevím, co furt řešíte a polepšujete, když za dobu fungování mFora víte, že hlavní nebezpečí a ohrožení peněz na účtech spočívá mezi židlí a klávesnicí.Spíš osvěta a info novociánům by měla větší efekt, ne?

#6 MW:

Tak co tu ještě děláš, když tu hrdě hlásíš, jak si utekl již před časem?

až jeho provedení - souhlas podporuji!

Nevim jak je to u většiny živnostníků, jestli převládá import příkazů pomocí dávky nebo se platí hlavně přes šablony. U zjednodušování by se stejná praxe v opačném směru hodila u košíku - tzn. neautorizovat jeho vytváření, ale až jeho provedení.

Tak to je fajn, automatické párování plateb u mBanky holt nehrozí. Ještě že jsem (už před časem) utekl jinam.

#3 MW:

Já o tom silně pochybuju. V mBank je totiž e-mail push pouhou kopií SMS push, tedy e-mail musí mít maximálně 160 znaků (aby se to vešlo do 1 SMS). Do tak krátké zprávy nedostaneš žádnou podrobnější informaci :-((

#2 ruker:

Nepochopils to špatně? Žádná SMS po přihlášení nepřijde. Jediná změna se bude týkat nastavení funkce "e-mail push" a "SMS push". Zde bude stačit jedna SMS.

Plánujete někdy v emailech posílat všechny informace (jako to dělá Fio, KB, ČSOB a další)? Mám na mysli hlavně variabilní symbol.

Po několika letech banka konečně pochopila na co upozorňovali klienti již od začátku. Stačí jedna sms při přihlášení... Trvalo Vám to dlouho, ale přece.

Díky za info. Chválím snahu o snížení počtu SMS.
V článku se mi nezobrazují obrázky
- Unable to determine IP address from host name for cmsml.mbank.multibank.pl