zpátky

Můj pohled na nový sazebník

mKonto premerte Když jsem se dověděl, že mBank zavede poplatky za výběr z bankomatu a za převody mimo mBank, rozčílil jsem se. K mBank jsem šel kvůli tomu, že nemá poplatky za základní věci. Pak jsem si ale prostudoval sazebník a položil na mFóru několik dotazů. Po prostudování mé transakční historie jsem dospěl k názoru, že se pro mě nic nemění.



Poplatek za výběry z bankomatu je totiž navázán na celkový měsíční objem plateb kartou, respektive objem plateb všemi kartami majitele účtu (debetními i kreditními). Podrobně to popisuje následující tabulka:

tabulka

Někdo si řekne, že potřebného objemu plateb nedosáhne. Zde je pár tipů. Při nakupování na internetu dnes celá řada internetových obchodů umožňuje platbu kartou. Často za to také poskytují určité výhody (slevy na poštovném, atd.). Pokud se někdo bojí platit kartou na internetu, je zde elegantní řešení. mBank ke svým účtům eMax nabízí vydání platební karty s možností platit na internetu. Velkou výhodu internetového bankovnictví mBank je možnost okamžité změny limitů platebních karet včetně individuálního nastavení pro jednotlivé typy transakcí (výběr z bankomatu, platba u obchodníka, platba na internetu, ..). Ochránit proti případnému zneužití můžete kartu prostým snížením příslušného limitu na nulu. Před platbou stačí díky okamžitým převodům v rámci mBank převést na příslušný eMax určený k placení na internetu potřebnou sumu, zvýšit limity pro platbu (je-li to potřeba), zaplatit a případný zbytek peněz převést zpět.
Další tip může někomu připadat velice krkolomný. Přesto bych ho rád uvedl. Vyúčtování služeb telefonních operátorů se dnes nejčastěji platí formou jednorázového platebního příkazu. Jelikož je však od srpna omezen počet jednorázových platebních příkazů z mBank do jiné banky, tento postup odčerpává jeden příkaz. Z důvodu pravidelné změny variabilního symbolu u jednotlivých vyúčtování není možné požít trvalý příkaz k úhradě. Ačkoli je možné používat pro úhradu platbu formou inkasa, existuje alternativa, která navyšuje objem plateb kartou. Mobilní operátoři umožňují platbu vyúčtování za své služby prostřednictvím platební karty a to buď přímo na internetu, nebo prostřednictvím vybraných bankomatů. Takováto úhrada v bankomatu je započítávána jako platba kartou a tím pádem se započítává do celkového objemu plateb.
Ale někdy potřebuji hotovost, kartou nejde platit všude. Sám tankuji u LPG pumpy, kde karty neberou. Přesto se dá hotovost získat, aniž by člověk šel do bankomatu. Pomocí služby Cashback, kterou poskytuje dnes už celá řada obchodníků. Jejich seznam je uveden zde. Tito obchodníci také bývají označeni cedulí s logem Cashback včetně uvedení podmínek výběru. V čem spočívá? Při platbě kartou nahlásím sumu, kterou si chci vyzvednout, pokladní ji započítá do útraty a o tuto sumu se mi z účtu strhne více. Požadovanou sumu mi pokladní vyplatí v hotovosti. Obvykle bývá omezení, nejčastěji v stylu, minimální útrata 300,- Kč, maximálně možno vyzvednout v hotovosti 1.500,- Kč. Pro běžnou potřebu však toto bohatě stačí. Tímto způsobem pravidelně získávám hotovost, kterou pak platím za natankované LPG. Do celkového objemu plateb se počítá celá částka transakce včetně hotovosti.
Potřebný objem plateb kartou se dá ve většině případů dosáhnout mírnou změnou návyků. Jak se bude účtovat případně vzniklý poplatek? Až na konci měsíce. Při výběru nebude strženo nic a teprve na konci měsíce systém vyhodnotí celkový objem plateb kartou a počet provedených výběrů a podle toho odečte nebo neodečte poplatek. Zde je však nutno upozornit na jeden detail. Počítá se datum zaúčtování platby, ne datum jejího provedení na rozdíl od výběrů z bankomatu, které se berou podle data provedení. Zaúčtování pár dní trvá. Takže případné platby kartou provedené na konci měsíce se mohou zaúčtovat až v novém měsíci a počítají se do objemu plateb až v tomto novém měsíci.
Tímto způsobem se však budou účtovat jen případné poplatky za první tři výběry v měsíci. Poplatek za případný čtvrtý a každý další výběr v měsíci se bude účtovat jako dosud, t.j. ihned po výběru.

preax (mRada)
Více o mRadě zde.

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (149)

Vložit komentář

Jsem u mBank od jejího začátku v ČR. zatím...! Zavedení nových poplatků např. u výběrů z bankomatu mě ale opravdu naštvalo. Né pro těch 9 KČ,ale pro porušení slibu a pravidel na které nás banka nalákala.Fuj to se nedělá, to ví i můj malý syn, ale asi né dospěílí lidé z vedení banky. Platit kartou od mBank mě stejně nikdo nepřinutí , už z toho důvodu že jsem do toho nucen.Byl bych nerad kdyby podobné inovace někoho z vedení banky opět napadly,naopak byl bych rád kdyby se banka vrátila ke své původní strategii.a klientům se omluvila...,ale to chci asi moc?
Rus Rudolf

1- Pokud nekdo tvrdi, že to co ríká že platí, jak je možné že to co bylo za 0, je zpoplatněno?
2-že konkurence slibovala a nesplnila? že touto cesou jít nechcete? - Zpoplatněním touto cestou jdete a chováte se také tak, slibujete a nesplňujete!!
3-Nemůžete si dovolit a ani nechcete měnit zásay? - Zpoplatněním jste dokázaly že měníte své zásady a dovolujete si to vůči svým klientům, tím pádem se chováte neseriózně.
4- To, co je dnes v ceníku za 0 Kč - bude i nadále za 0 Kč. - Zpoplatněním jste porušili to co jste říkali a to je to samé co říkáte teď, takže kde máme jistotu, že to tak zůstane?? Na základě čeho Vám máme věřit?? Na základě Vašich činů? Ty jdou ale proti Vašemu tvrzení!

Shoduji se s ostatními, že jakýkoliv problém, díky kterému prý banka zavedla toto zpoplatnění lze řešit jednoušejí. Jsem zvědav jestli tedy banka dostojí svým závazkům a tvrzením a vrátí se k původní strategii a slibům a problémy na které uvaluje vinu vyřeší rozuměji.

mBanka přilákala lidi a nyní se chová jako standartní "hamižná banka" _ účtuje mi 35 Kč za výběr z bankomatu a minimalizovala úrok v eMax plus_ jedinou odpovědí je zrušit u ní všechny účty a
tak ji odebrat možnost hospodařit s penězmi ,a že jich už pár milionů účty proteklo _

Bohužel banka se zachovala ke klientům velmi nepřívětivě_ naslibovala,nachytala klienty a nyní otočila_ stala se z ní běžná "hamižná banka" _ po naúčtování 35 Kč za výběr z bankomatu a poklesu úroku v eMax plus vidím jako jediné řešení odebrat jí své peníze,a že jich už přes ni proteklo několik miliónů_
snad ji to umravní

Poslat zprávu

@ Hana - důležité je také to, zda jste v tom měsíci, kdy jste vybírala hotovost z bankomatu, provedla také nějaké útraty platebními kartami od mBank. Vše je odstupňované dle výše útraty. Je možné dosáhnout až tří výběrů bez poplatku. Ve Vašem případě bych hádal, že jednou byly provedeny útraty ve výši, která umožnila jeden výběr bez poplatku a ostatní zpoplatněné dle sazebníku. Více lze vyčíst na této stránce: http://www.mbank.cz/pruvo...

Zdravím
Tak podle tabulky jsem neměla platit poplatek a přesto platím už druhý měsíc. A to jsem schválně vybírala 4000,- jen tak pro jistotu. Prvně poplatek 27,- a teď 18,- sice to není tolik, ale když máte tabulku na oficiálních stránkách, tak by to mělo souhlasit.

Byla jsem velký fanda Mbank a všude ji chválila. Tohle se mi ale už nelíbí.

Zdravím
Tak podle tabulky jsem neměla platit poplatek a přesto platím už druhý měsíc. A to jsem schválně vybírala 4000,- jen tak pro jistotu. Prvně poplatek 27,- a teď 18,- sice to není tolik, ale když máte tabulku na oficiálních stránkách, tak by to mělo souhlasit.

Byla jsem velký fanda Mbank a všude ji chválila. Tohle se mi ale už nelíbí.

Dobrý den.
Když mám platbu kartami sebevyšší v období po 13. dni v měsíci je mi to houby platné, protože od 1. dne v měsíci do 13. většinou nic kartou neplatím. Výplatní termíny v ČR jsou zpravidla po datu 13. v měsíci. Takže za výběr z bankomatu asi budu platit pořád??? Óó - :-) Jestli se mýlím, tak promiňte, na studování podmínek pro pár korun némám čas. S pozdravem Jirka.

Slepě jsem věřil,a taky naletěl.Už je to opravdu o nervy,co firma to zloději.Pomalu je výhodnější si peníze schovávat doma do krabice.Jste pěkní lháři.Však klienti jsou ti co dělají banku bankou,až jich spousta odejde ke konkurenci,tak vám o snad dojde.Já už se řídím heslem,co je polské,to je špatné.

Jděte s těma "pohledama" někam. mBank prostě porušila svůj slib na který nalákala spoustu zákazníků a ted' se z toho snaží vykroutit a okecat to.

Změna přišla v pravou chvíli, už jsem si chtěl založit účet, asi zůstanu kde jsem.

Mimochodem, když je podle všech tak snadné uhradit kartou alespoň 2000,- Kč, proč tedy není 1 výběr zdarma automaticky? Že by si milá banka spočítala, že může oškubat ty nejchudší?!!
Jasně, je to dělané proto, aby lidé platili kartami, to chápu. Ale z mého pohledu to je trest za můj 1-2 výbery měsíčně a zjevně hodně malý příjem. Do teď jsem se snažila co nejvíc platit kartou a jsem za to pozásluze potrestána :-(

Proste s timhle pristupem jdete do ...
Na zacatku pochybne sliby a ted abych si hledal jinou banku.
Doufam, ze vetsina klientu udela totez, aby se meli vychytrali manazeri nad cim zamyslet.

Tak když si to spočítám, z výplaty mi po úhradách všeho nutného k životu zbývá 5.000,- na účtě. Kolem 800,- v hotovosti musím dát zaměstnavateli do pokladny (jinak to prostě nechce nastavit). Potraviny nakupuji za stravenky, ale občas musím přitlačit nějakou tou pětkou k nim = nelze doplácet kartou, a tak ani vybrat hotovost! Každý den nakupuji rohlíky apod., ale to je max. do 50,- Kč, za platbu kartou by mě ranní fronta u pokladny ubila. Také bych ráda, aby mi na kontě třeba pár stovek zbylo pro strýčka příhodu. Prostě, když to shrnu, tak mám opravdu veliký problém, abych splnila požadavky alespoň pro jediný výběr zdarma. A řekla bych, že důchodci a samoživitelky na tom nebudou o moc lépe. Takže díky za rady pro lidi s alespoň průměrným platem :-)

Ahoj všem,
Radkovi chci říci že toto opatření je hlavně kvůli zneužívání mkonta ze strany podnikatelů, kteří mají samozřejmě plateb více. Pro mě se opravdu nic nemění kartou platím cca 1,5-3,5 tisíce měsíčně a vybírám jednou takže opravdu nic strašného to není (9,-KČ) pouze se musí člověk naučit platit kartou místo hotovosti

Tak damy a panove. Uz ted vam mohu rict, ze davat dohromady vybery z bankomatu zdarma a platby kartou je pekny podvod. A to zo thoo duvodu, ze se do vyse plateb kartou zapocitavaji pouze zauctovane transakce a ne blokovane. V praxi to bude vypadat tak, ze budu muset na internetovem bankovnictvi neustale kontrolovat, kdy se platba kartou stala zauctovanou transakci (a popravde to je neco jako sazka do loterie). Nezlobte se na me, ale vetsi debi*itu jste vymyslet nemohli. Minuly tyden jsem utratil skoro 10.000Kc kartou. A vysledek je, ze vyber z bankomatu mam za 9Kc? Sednete do Fiatu a jedte do Polska!!

Chápu, že výběry z bankomatu může banka dotovat do počtu 3 výběrů. Dotování neomezeného počtu výběrů je nesmyslné. Proč ale to rozlišení platebních karet, jakási karta hlevní a pak karta dodatková?

Chápu také omezení bezplatných platebních příkazů. Proč ale není zdarma alespoň 20 příkazů?

Chci poděkovat Janu Pavelkovi (preax) za výše uvedené rady.

To je krásné, zřídil jsem si v mbance nedávno účet, asi asi ho zas rychle zruším...

Považuji to za slušně řečeno velké matení klientů. Když měsíčně obvykle 4 000 Kč neutratím a nějakou hotovost samozřejmě potřebuji, tak jsou všechny Vaše rady na nic. Nebudu zde jen ventilovat jak jsem dotčen Vaším oblbování, ale chci i odpověď ! Uvažujete o nějaké změně (v návaznosti na reakce klientů, kteří se nenechají oblbnout) k původnímu způsobu, nebo něco vic vhodné pro klienty Vaší banky ? Prosím odpově pošlete i na můj email !

Problem je v tom, ze kazdy klient chce presne vedet, kolik za jakou sluzbu zaplati. Ty vybery z bankomatu jsou hrozne SLOZITE a neprehledne. Kdyz si zacatkem mesice vyberu 2x z bankomatu, tak v tu chvili netusim, kolik me to bude ve finale stat a to myslim, ze je vyrazna psychologicka bariera, ktera zpusobi mbank mozna vyssi ztraty nez zisky z plateb kartou...

pro 108 Reakto... 2010-08-05 13:36:16

Musím reagovat na toto:
Chce se to zamyslet. Předpokládám, že banka se tímto snaží klienty "vychovat", naučit je, že karta není jen jako prostředek k namazání másla na chleba, ale že jedním z příjmů banky jsou platby kartou. To je to .nejmenší, co lze pro banku udělat a vůbec to nebolí. PROTO VYHLEDÁVÁM TAKOVÉ OBCHODY, KDE SE KARTO PLATIT DÁ. Banka mi tak i vede "účetnictví", z výpisu vidím velmi krásně kdy a za co jsem kde utratil.

Vidím že jste jeden z těch co přijde do Kauflandu a je schopný platit 30,- Kč a míň za nákup platební kartou a je mu jedno že zdržuje všechny ostatní. Vím o čem píšu protože než obchodník zkontroluje číslo karty a následně potvrdí a než zákazník zadá PIN a potvrdí a následně vyjedou všechny doklady pro obchodníka a zákazníka kromě samotného paragonu taky určitou dobu trvá a za tu dobu by kolikrát někdo usnul.
Dělal sem aj brigádně a mohl byt psát romány co za exoty platí kartou. Jeden zkouší zadat víckrát PIN protože si nemůže vzpomenout jaký je a pak ho nakonec hledá na nějakém papírku v peněžence. Další čumí na terminál jak tele na nové vrata a není schopný ani vyťukat PIN a potvrdit ho. Terminál vše píše co má zákazník dělat a stejně některé musíte vést úplně po lopatě jak malé děcko. Další zjistí že nemá na účtu dostatek hotovosti a tak vytáhne další tři karty a zkouší na které má dostatek hotovosti. Někteří dokonce nepočkají ani až vyjedou všechny doklady a po vytáhnutí karty z terminálu hned odejdou a nepočkají ani na to jestli transakce bude úspěšně dokončena a strženo z účtu (tím pádem má vlastně zákazník nákup zadarmo a prodejce okradl)! A tak bych mohl pokračovat dál a dál
Pokud máte už terminál na karty tak nesmíte nikoho omezit např. tak že budete přijímat platby kartou např. až od 100,- Kč. Umíte si představit kdyby každý platil kartou tak nízké položky např. do 50,- Kč a méně!!!
V Supermarketech s potravinami bych placení kartou úplně zakázal protože to většinou opravdu zdržuje ostatní!!!

pro sima 2010-08-02 17:04:12 - 87

Reaguji na Vaše: Léta jsem pracovala v jedné z našich největších bank,něco mi tedy říká cenová politika těchto ústavů. ............ Touto cestou děkuji této bance za perfektní a rychlé služby za jejich postupné rozšiřování a přeji mnoho vděčných a solidních klientů.

pro sima 2010-08-02 17:04:12 - 87

Reaguji na Vaše: Léta jsem pracovala v jedné z našich největších bank,něco mi tedy říká cenová politika těchto ústavů. ............ Touto cestou děkuji této bance za perfektní a rychlé služby za jejich postupné rozšiřování a přeji mnoho vděčných a solidních klientů.

Nevím jak můžete kladně hodnotit podle Vás perfektní a rychlé služby. Podle Vás je perfektní když do dneška po celou dobu působení v ČR neumožňuje mBank převod z účtu na zahraniční účet a ni do dneška není možno vložit na pobočce peníze na vlastní účet. Tyto služby slibuje mBank od začátku a asi nikdy se jich nikdo nedočká. Kde jsou aspoň ty slibované vklady přes bankomaty. Posledně mě dorazili v mBank tím že když si chci vložit peníze na vlastní účet tak to mám udělat přes složenku na poště.
Umíte si představit kdyby si chtěl někdo vložit na účet třeba 300 000,- Kč a více.
Ukažte mě nějaký jiný účet na který nejdou vložit peníze na pobočce a z kterého nejdou převádět peníze do zahraničí. Kdyby šlo převádět aspoň na Slovensko když tam mBank působí. Tady jde vidět absolutní neschopnost této banky a to, že jenom slibuje a slibuje a zayxe slibuje a nakonec nekoná aby sliby plnila.

Příspěpek 112 nebyl můj a proto znovu z nickem Zdeno. Nevím jak může systém umožnit u více přispěvatelů povolit stejný nick.

pro "klient" 2010-08-04 00:08:47 97:

Soudruhu nevím jak mžete napsat takovou hovadinu: Jestli má někdo na účtu 1000,- Kč tak nevím na co si účet zakládal.

Jestli Vám do dneška nedošlo že někteří musí mít účet aj když ho nechtějí tak se bežte léčit na psychiatrii. Pokud o tom nevíte tak hromadu zaměstnavatelů vám nedá vůbec peníze na ruku ale pouze na účet a tím pádem si ho musíte zřídit aj když by jste ho jinak nechtěl. sám sem nastupoval do zaměstnání a první podmínka přijetí byla zřídit si účet. a když sem argumentoval že zaměstnavatel musí dát výplatu aj na ruku mě bylo odpovězeno, že je to možné ale že si pro výplatu budu jezdit osobně do Prahy protože společnost tam má sídlo. Už bych Vás chtěl vidět jak si budete každý měsíc jezdit pro výplatu z východní Moravy kousek od moravsko-slovenských hranic přes celou republiku každý měsíc pro výplatu do Prahy.
Větší hovadinu ste už opravdu napsat nemohl. Nejsem žádný manažer který má půl miliónu měsíčně a nebo podvodník podnikatel co okrádá stát na daních a jsem rád že vůbec vyžiji z té almužny co dostanu. Vy jste určitě nikdy nedělat za minimální mzdu 8000,- Kč HRUBÉHO anebo v nejlepším za 11000,- HRUBÉHO. Tady u nás je hromadu lidí rádo když dostane aspoň těch 1100,- Kč HRUBÉHO. Za ty peníze co jsou na Moravě a za stejnou práci co v Čechách by žádný Čech nedělal!!!

pro "klient" 2010-08-04 00:08:47 97:

Soudruhu nevím jak mžete napsat takovou hovadinu: Jestli má někdo na účtu 1000,- Kč tak nevím na co si účet zakládal.

Jestli Vám do dneška nedošlo že někteří musí mít účet aj když ho nechtějí tak se bežte léčit na psychiatrii. Pokud o tom nevíte tak hromadu zaměstnavatelů vám nedá vůbec peníze na ruku ale pouze na účet a tím pádem si ho musíte zřídit aj když by jste ho jinak nechtěl. sám sem nastupoval do zaměstnání a první podmínka přijetí byla zřídit si účet. a když sem argumentoval že zaměstnavatel musí dát výplatu aj na ruku mě bylo odpovězeno, že je to možné ale že si pro výplatu budu jezdit osobně do Prahy protože společnost tam má sídlo. Už bych Vás chtěl vidět jak si budete každý měsíc jezdit pro výplatu z východní Moravy kousek od moravsko-slovenských hranic přes celou republiku každý měsíc pro výplatu do Prahy.
Větší hovadinu ste už opravdu napsat nemohl. Nejsem žádný manažer který má půl miliónu měsíčně a nebo podvodník podnikatel co okrádá stát na daních a jsem rád že vůbec vyžiji z té almužny co dostanu. Vy jste určitě nikdy nedělat za minimální mzdu 8000,- Kč HRUBÉHO anebo v nejlepším za 11000,- HRUBÉHO. Tady u nás je hromadu lidí rádo když dostane aspoň těch 1100,- Kč HRUBÉHO. Za ty peníze co jsou na Moravě a za stejnou práci co v Čechách by žádný Čech nedělal!!!

bydlím v oblasti kde platební kartou platit nelze a nemám možnost vybrat najednou 15 000 Kč.Takže platit 3x za výběr z bankomatu se mi vůbec,ale vůbec nelíbí....

@122 - K.C.

Vše je důkladně vysvětleno v blogu

Uvedu příklad. - pro to kolik budete mít výběrů zdarma v srpnu rozhodují platby zaúčtované v srpnu. Na konci měsíce ověří systém kolikrát jste vybírala, kolik plateb bylo zaúčotváno a podle toho strhne případné poplatky za první tři výběry. Pokud v daném měsíci provedete více jak tři výběry, tak ptyto poplatky za čtvrtý a každý případný další se strhnou hned (stejně jako doteď)

Teoreticky se může stát, že platby provedené na konci měsíce srpna se zaúčtují až v září a tím pádem se započítají až do objemu plateb v září

Dobrý den, ví prosím někdo, jak prakticky funguje to získávání výběruz z bankomatu zdarma? Počítá se částkaa vybraná v předchozím měsíci? Nebo snad až v dané době dosáhnu objemu plateb kartou 2000 Kč tak získám jeden výběr zdarma? Nebo jak to tedy je? V minulém měsíci jsem kartou platila hodně a od mBank mi přišla zpráva o tom, že ke 4.8.2010 nemám nárok na výběr zdarma, protože jsem kartou zaplatila asi jen 300 Kč? Jak to tedy funguje? Nebo je to i zpětně? Mohu prostě v daném měsíci vybírat a potom mi mBank strhne na konci měsíce poplatky jen za tolik výběrů, o kolik jsem překročila limit, který vznikl objemem plateb kartou v daném měsíci? Nikde jsem nenašla pořádné vysvětlení, jak to vlastně bude v praxi fungovat. Děkuji za odpověď.

Re:hamera (118)

Počet bezplatných výběrů se určuje podle celkového objemu plateb kartou za aktuální měsíc (ne za předchozí); případný devítikorunový poplatek se strhne až na konci měsíce (do té doby nelze zjistit, na kolik výběrů měl klient nárok).

Je to kontinuální hra, postupně různí zaměstnanci či příznivci mBank znovu a znovu přesvědčují nás, že se nic nestalo, což znovu a znovu provokuje ty klienty (většina?), kteří si myslí, že se stalo hodně špatného (ať už skutečně v poplatcích nebo politování hodným trendem sazebníku). Stále řeči a ty nic nezmění na tom, že banka je již jaksi jiná než bývala a zda ona sama vůbec ví, co chce. Ohledně poučování v užívání karet (aj)mne osobně již nebaví donekonečna opakovat, jak nepochoptelně se banka chová a banku nebaví se kritiky vážně zabývat. Směšné je kritérium od těch 0 až 4000 Kč měsíčně. Kdybyste se poučili od mnoha jiných, když za platby kartou dávají bonusy (nejčastěji 1 až 5 % plateb zpět na kartu), hned by se kartovnictví i u vás zvýšilo. A mnoho dalších, podle mne užitečných podnětů, které zde zanívaly dříve, ale které zcela vědomě ignorujete. Jen nevidím vaše lepší řešení (z hlediska banky). Pokud se každý zařídí jako já, mnoho z karetních plateb (včetně zahraničních) řeším mimo mBank, tak se vaše krize jen prohloubí. Omlouvám se však, že se zbytečně pouštím do zbytečných debat.

možná je čas odejít. Už koukám po jiné bance

Dobrý večer,
dnes jsem si přečetl zprávu z banky o aktuálním počtu výběrů z bankomatů. Píšou zde, že celkový objem mých plateb kartami mBank je 1607.44 Kč a počet výběrů zdarma je O. Když si na výpisu sečtu všechny uskutečněné platby kartou jsem na částce 11.579Kč (jenom ve stavebninách 7500). Podle výše uvedené tabulky bych měl mít nárok na 3 výběry grátis. Ať žije Poštovní spořitelna!!!

jsem (možná byl jsem)jedním z prvních klientů mbank,zakládal jsem si konto s hřejivým pocitem,že konečně se našla banka ZÁPADNÍHO STYLU. První rok vše podle slibů.Od toho druhého díky každoročním a někdy i každoměsíčním změnám bankovních poplatků pocit radosti vystřídalo trpké zklamání a ted již znechucení.Poplatky nelze měnit s každým zafoukáním větru to je jasné snad každému.Doufám že si to uvědomí i lidé na patřičných místech Mbank a něco s tím udělají jelikož odliv klientů je zcela zřejmý a nevyhnutelný.Plně souhlasím s kolegy že poštovní sporitelna je již výhodnějsí pro studenty nežli mbank.

Vážně začínám uvažovat o změně banky :-((( Co nás ještě čeká ? Bohužel Vám úspěch stoupl do hlavy. Ne ne nebudete mi říkat změňte své chování, já změním banku...

Nemyslím si, že by mBanku jako takovou tolik trápilo, že jejich klienti neplatí kartami a pouze vybírají. Jsou přeci jenom i jiná kritéria, třeba aktivní využívání dalších služeb, finanční prostředky na kontě, kontech a zejména obrat. Kartami také disponuji, ale používám je k placení pouze větších nákupů a dle potřeby. Nejsem zastánce placení všech nákupů kartou. mBanka se mi to teď líbala se vším všudy, ale těmito kroky se bohužel stává bankou s poplatky vyššími než 0,- Kč. Doporučoval jsem mBank všem známým kvůli nesporným výhodám, ale takto začíná éra, kterou mi předpovídali známí, kteří mají účty u jiných bank s tím, že mBank jen láká klienty a s poplatky začná následně. ...

Cože??? Zase poplatky? To považuji za krok zpátky a naprosté porušení slibů, na které jste si v minulém období nalákali spoustu klientů! V současných podmínkách našeho státu to považuji za velmi nevýhodné pro většinu průměrně vydělávajících občanů, navíc služba Cashback není u nás zatím tolik rozšířená jako třeba na západě. Nemám slov!

Tak jsem se vrátil z dovolené a pár reakcí

@41 - Dingy

Děkuji za lichotku

@51 - styx

k odstavci o terminálech - jstli to třeba není o nabídce a poptávce, dnes jsem přijel z dovolené, byl jsem 14 dní na slovensku, překvapil mně platební terminál na vesnici v pekárně, lidi ho tam chtěli, také i ve větších městech, řeznictví, kde u nás často terminál není, tam bez problémů. Byl jsem příjemně překvapen

@70 - Karton

Třeba postup placení kartou k eMaxu je bezpečný a mohl by k tomu přivést více lidí. Převod většijnou nějakou dobu trvá, paltba kartou na netu je okamžitá. A v obchodě zdržuje? Až před vámi bude paní půl minuty po ohlášení ceny rovnat nákup, pak minutuhledat peněženku, další půl minut lovit drobné a další půl minuty je ukládat, tak se koukněte na pána k vedlejší pokladně, co zaplatil kartou a do půl minuty odchází. Zcela běžný případ. :)

@81 - Petr55

Nikdy jsem se s poplatkem za Cashback u obchodníka nesetkal, jestli si něco účtuje, musí to mít uvedeno. Já ho používám v Albertu a v Globusu a tam je to bez pplatku.

Pepe: píšeš, že je potřeba to chápat v dlobálu a sám to ale nechápeš.
Banka sem vstupovala s tím, že bude mít ze začátku a možná dost dlouho ztrátu. Málo klientů, ze začátku účty spíše na pokusy - jedním příkazem to do ní poslat a x příkazy to teprve rozesílat atd. No a využili toho, co tehdy hýbalo žlučí většině klientů bank (a zejména mladším a přemýšlivějším) - poplatky za vedení účtu. Díky tomu, že se informace šířily velice rychle po netu a mez lidmi (nejlepší to reklama), tak získali dost klientů a nyní již by chtěla matka konečně taky z toho něco mít. Takže ořezali jednak opravdu ty horní, kteří měli možná mraky příkazů denně, ale ořezali také (a tady bezostyšně lžou) ty spodní, to zn. studenty, kteří ještě nemají takové útraty. Kdyby to nebyly kecy, tak nechají alespoň jeden výběr zadara. Jak jsem psal výše, mě se to osobně zatím netýká, ale snažím se uvažovat, koho to postihne. Nejhorší kurz, nejhorší úroky, je opravdu otázka, jestli ještě nepřitvrdí.
Měli být férovější a hned na začátku říct, že vedení je zdarma a je v tom tolik a tolik úkonů. Tečka.

Je potřeba věci chápat v globálu.
Před tím (myslím tím pár měsíců) to šlo bez poplatků a dokonce 2 roky a i v době, kdy to ještě nikdo neměl a bylo těžké se i prosadit nejen u klientů (to bylo samo lákadlo pro lidi, vysoký úrok a bez poplatků), ale i na finančních trzích. Jak to, že teď když už prý je krize za náma a začíná se ekonomika zvedat ode dna, se mBank najednou rozhodla zavést, ať už jakékoliv, poplatky? Jedinná logická odpověď je, jsou ve sračkách a chcou se trošku zahojit na klientech = veškeré finance a peníze okamžitě převést jinam a zvážit odchod od této instituce, která se tímto zavedením poplatků totiž stává méně důvěryhodnou a není to tou velikostí poplatků, jen tím zavedením = změnou v chování.
A nemyslím si že je to díky nějakým nenažrancům ,protože každý se musel řídit pravidly banky, když to umožňovala, měla to očekávat.
Jo stabilita i v chování je zárukou a jistotou, pokud někdo znenadání otočí volantem, taky se hned divíme, co se děje. Buď je to tedy jen píchání v boku a mBank má přechodné trhačské nálady typu, když to dělají jiní, tak proč bych to nemohl dělat já, nebo je to signál něčeho hlubšího a počátek úpadku mBank v čechách, nic jiného mne nenapadá, protože kdyby s těmito podmínkami přišli hned na začátku do ČR, stejně by byli konkurence z pohledu nás lidí, ale ta otočka teď už je jasný signál něčeho hlubšího.

Poslední větu jsem chtěl smazat, ale když jsem to už nakousl... spíše se nový sezebník dotkne obyčejných lidí, kteří se z nějakého důvodu do limitu nevejdou.

Zaprvé: pokud konkurence nabízí platby kartou za výhodnějších podmínek, proč bych měl platit kartou mBank?

A zadruhé: je spousta dalších důvodů, proč klient nedosáhne ani na jeden výběr zdarma:

1) Jednoduše tolik měsíčně neutratí (případně si ani nemůže dovolit utratit).
2) Žije v místech, kde obchod přijímající karty není rozumně dostupný.
3) Z jiných důvodů (kvalita...) nakupuje raději v obchodě, který karty nepřijímá, než např. v supermarketu.

A stejně tak jesou legitimní důvody, proč může mít člověk více než 10 odchozích plateb měsíčně (hlavně se tu mluvilo o nakupování v internetových obchodech a aukcích). A to jsem ještě nenakousl otázku, jestli je potřeba diskriminovat podnikatele poplatkem za odchozí platby...

Původně jsem si myslel, že za služby platím bance tím, že si u ní uložím peníze, které pak banka může půjčit dál nebo jinak investovat. Ale mBank toto zřejmě neumí, a tak když si u ní uložím peníze, generuji jí místo zisku ztrátu (náklady na vyplácení úroků). A to je hlavní důvod snižování úroků a zavádění/zvyšování poplatků.

Nevěřím, že se nový sazebník příliš dotkne skutečných zneužívačů (např. poplatek za více než 10 ručně provedených plateb z mBank se dá několika způsoby obejít); spíše n

Už dlouhou dobu mě bylo jasné, že banka, která chce dát v ČR něco zadarmo, příjde na hunt. A to proto, jak se náš národ chová k něčemu, co je zadarmo. Potřebuji 3 ks, ale když je to zadarmo, tak si jich holt vezmu 10. Taková je nenažranost velké části českého národa. Četl jsem zde, že na Slovensku se sazebník nemění. Asi slováci nejsou takoví jako my. Z výše uvedeného změna sazebníku pro mne není žádným překvapením, nýbrž logickým vyústěním situace.

Je zde zmiňována FIO banka. Ano má vše "takřka" zdarma. Jen se ale začtete do jejich sazebníku a ejhle: výběr z bankomatu 6,- Kč (ale jen ČSOB bankomat), jinak je výběr za 30,- Kč. Pokud zde plivance chrlící klientstvo mBanky se přestěhuje do FIO banky a bude se chovat stejně, je pak jen otázkou času, kdy FIO udělá to samé.

Chce se to zamyslet. Předpokládám, že banka se tímto snaží klienty "vychovat", naučit je, že karta není jen jako prostředek k namazání másla na chleba, ale že jedním z příjmů banky jsou platby kartou. To je to nejmenší, co lze pro banku udělat a vůbec to nebolí. Proto vyhledávám takové obchody, kde se kartou platit dá. Banka mi tak i vede "účetnictví", z výpisu vidím velmi krásně kdy a za co jsem kde utratil.

Bohužel to chodí tak, že kvůli určité skupině "nenažranců" se přijímají restriktivní opatření, ale bohužel plošná. Takže jsou na tom biti i ti, co jsou poctivý. Tak to chodí všude a v ČR obzvláště. Přeji mBance hodně štěstí na klienty a co nejmenší potřebu upravovat sazeníky.

Dámy a Pánové.
Tak jsem přemýšlel o tom, proč, pro mne bývalá nejlepší banka, již jsem vychvaloval i přátelům, přešla na restriktivní režim vůči svým zákazníkům jako jiné banky. Jsou 2 řešení, která mne napadají. Jedno je, že manažéři chcou mít čím dál větší kredit ze zvyšujících se zisků a objem obchodu na trhu s prachama se moc nezvedá, tak to řeší, že zpoplatní trnsakce klientům a tím se něco do jejich bagetu navýší, nebo je tu druhá možnost a to, že mBank už na obchodu s prachama nějak stagnuje či ztrácí a chce se jen udržet trošičku delší dobu než krachne a to řeší stejným způsobem = poplatky. Nejlepší řešení a reakcí na tento stav asi je že musíme od mBank zmizet ke konkurenci, což mBank také pocítí, takže tyto rozhodnutí o zavedení poplatků dělají asi úplní amatéři a myslím si, že nepočítají s odlivem svých klientů.
Takže Papa třeba u rajfky blogu.

Hm, bezva, takze mizi vsechny vyhody, proc jsem si mbanku vybrala! Myslim, ze nasranych lidi bude mnohem vic :(

proboha... :( a dalsi 15 zpusob je u bankomatu obetovat cerneho kohouta s logem mBank na zobaku ne? ...:(

počkám jak se to vyvine ale pokud zavede mbanka poplatky a bude nám diktovat kolik a co máme dělat " hedám jinou banku je jich dost

Věřil jsem mBank: jsem zklamán,že nedodržela svoje sliby,proto přejdu k některé serioznější bance.

No já bych k neustále upravovaným ceníkům mBanky, kde neustále něco přibývá a navyšuje se řekl snad jen toto: Končím a přecházím k FIO, která nyní dostala bankovní licenci. Byla tu ještš před mBank s nulovými poplatky a je tu s nimi stále. Narozdíl od od mBank !!! Sbohem

Poslat zprávu

@ Mirek 100 - cash back je u karty k mKONTU stále bez poplatku. Navíc v případě provedení cash backu je celá částka cash backu počítána do objemu transakcí platebními kartami.
Cena za výběr z bankomatu je stejná pro jakýkoliv bankomat v ČR.

S pozdravem

Tomáš_mBank

Není mně jasné, zda se tedy (při nesplnění limitu na free výběr) něco účtuje za Cashback, či ne. Platí stále, že ta cena za výběr z bankomatu je pro všechny banky v ČR stejná, či už je rozdíl dle toho, u kterého bankomatu to vyberu.

DĚKUJEME ODEJDĚTE, VRATTĚ SE ZPÁTKY DO POLSKA, KDYŽ NEDODRŽÍTE TO CO JE V ZAHRANIČÍ BEŽNÉ.V DOHLEDNÉ DOBĚ RUŠÍM VŠECHNY SVOJE OUČTY U VÁS A PŘECHÁZÍM K FIU.UŽ MI BOHUŽEL NEMÁTE CO NABÍDNOUT,-TAHAT Z LIDÍ PENÍZE UMÍ KAŽDÝ, DNES SE PLATÍ "JEN ZA TOHLE"ALE ZÍTRA.. TOHLE JE JASNÝ POČÁTEK KONCE-STÁVÁTE SE POMALU, ALE JISTĚ BEŽNOU, NUDNOU BANKU, KTERÁ NEMÁ ČÍM ZAJMOUT-GRATULUJI.

Zrušení tří výběrů za měsíc je pro mě jako studentku dost velká újma... Jelikož můj měsíční příjem nečiní zrovna markantní částku, tak kartou měsíčně nezaplatim ani ty 2000,- a u většiny výdajů stejně musím platit hotově .. tudíž se nekonná ani možnost jednoho výběru měsíčně zdarma ... Takže bych také uvítala, aby se zavedl zpátky alespoň 1 výběr za měsíc zdarma.. To snad není tak moc, ne??
Ale jestli to takhle se všema poplatkama půjde dál, tak si myslím, že mBank může čekat velkou ztrátu klientů ...

Nevím o co komu jde, ale já jsem spokojený. 10 příkazů stačí bohatě, kartou platím, aspoň jeden výběr bude zdarma pořád dál a to je vše. Takže pořád nula. Jestli má někdo na účtu 1000,- Kč tak nevím na co si účet zakládal. Takové zákazníky žádná banka nepotřebuje. Je to "banka". Kecy o tom, že jde někdo pryč za " levnějším" jsou jenom kecy, žádné levbnější není. A vydělávat chce dneska každej, kdo by nechtěl. Holt posvícení netrvá nikdy věčně.

Souhlasím se vším, co tu již bylo napsáno. Nulové poplatky, výběry, fajn úrokyzmizely a stále mizí bůhví kde... I já jsem opustila spořáky a asi nezbyde než kouknout i po jiných běžných účtech..

Jak se teď hluboce stydím, když jsem právě mKonto v pondělí doporučovala kamarádce. Změny sazebníku jsem zjistila až dnes.

A tak se ironicky ptám. Je mezi klienty mBank ještě vůbec někdo, kdo je spokojený a kdo by ji doporučil dále do světa?

Je to velmi jednoduché - banka udělala druhý přemet (první byly nesmyslné a pro klienty komplikované šachy s EMax a EMax+) a již nemá asi ani jednoho "loajálního" klienta. Teď je to peněžní ústav jako každý jiný a klienti se budou rozhodovat podle konkrétních potřeb. Zatím je pro mě pořád mBank nejlevnější, v praxi budu mít vždy 2 výběry zdarma (jenom benzín mě stojí mezi 2500 - 3300 měsíčně) a nemusím hledat "můj bankomat". A s výjimkou vánoc nepřekročím ani 10 příkazů. A přebytečné peníze na spoření půjdou jinam.

Proč tyhle opatření jsou jen v Česku a Poláci a Slováci to nemají?!

Co se tyka zavedeni limitu na odchozi jednorazove platby, myslim, ze ma rozhodne smysl - pro vsechny strany je lepsi, kdyz lide plati trvalym prikazem k uhrade, ktery odejde, i kdyz na to ten clovek samotny zapomene nebo je pryc. Nese to s sebou jen nutnost udrzovat si dostatecny zustatek na uctu - tedy vetsi peci o vlastni penize - to je ale zadouci...

Co se tyka zavedeni minimalniho obratu na karte pro vybery zdarma, je to sofistikovane, ale povazuji jej za uplny nesmysl (predesilam, ze se me tyto poplatky pravdepodobne vubec nedotknou). Navic nikde v internetovem bankovnictvi se nepise statistika, kolik uz mate vybrano a do jakeho pasma spadnete, coz by bylo velice zadouci...

Díky za rady, ale mě nijak nepomohou :-( Jsem na mateřské, mám dvě děti a bydlím v totálním zapadákově, kde berou jen hotovost, o nějakém Cashback si mohu jen nechat zdát, tato služba je ode mě asi 40 km ve větším městě, což je s dvěma malými neposedy nepředstavitelná cesta, manžel je pořád v práci...Vše co jde nakupuji přes internet, aspoň mi to dovezou až domů, ale málo kdo nabídne platbu kartou přes internet a chtějí klasickým příkazem poslat peníze na jejich účet a tady je kámen úrazu. S ostatníma poplatkama se do těch vašich deseti měsíčně vydat nelze :-( jsem malá ryba vím, ale bohužel zvažuji taky odchod jinam :-(

Jak to, že se ted platby zaúčtovávají až týden po provedení, když dříve to bylo ještě tentýž den? Jestli to chvíli trvá, tak jak vědí dopředu, jak dlouho to trvat bude (datum zaúčtování transakce tam mám předem stanoven)??

Ano, mBank je stále jedna z nejvýhodnějších na našem trhu, ale to co teď dělá je prostě probe, sonda, balónék. Zkrátka zkouší co se bude dít. A když budem držet hubu a krok brzy se zařadí co se poplatků týče po bok svým zavedeným koleginím. Takže ať se změny někoho dotknou, nebo ne, je důležité dát najevo, že takhle teda ne. Pokud ovšem někdo nechce v budoucnu platit jak mourovatý. Mimochodem doporučuji kouknout na Slováky na www.mbank.sk. Nejenomže nemají polatky, ale dokonce lákají klienty na různé slevy (mBenefity), mají i mFondy a mVklad (terínovaný vklad). Co zavedla nového za služby mBank řekněme v uplynulých dvou letechv Čechách? Stále jen sliby a teď poplatky....

No nevím, jak ostatní, ale já se cítím podveden. Nemyslím si že ve článku zmiňované postupy jsou myšleny vážně, připadá mi to spíše jako nepovedený vtip.

LÉpe by jsem to ani nemohl napsat. MOJE ŘEČ.

Nevycházím z údivu, jak jsou dnes lidé nesoudní. Léta jsem pracovala v jedné z našich největších bank,něco mi tedy říká cenová politika těchto ústavů. Vůbec nechápu, jak je možné, že si lidé mohou stěžovat na mBank, která si neúčtuje za vedení účtu, vydání a používání karet, zadávání a rušení TP a inkas ani za pravidelné transakce a ještě aby toho nebylo málo, nabízí 10x jednorázový příkaz zdarma. Každý další 3Kč – to je velmi solidní cena. Většina lidí dnes má běžně možnost platit kartou téměř všude a za to, že tuto pohodlnou službu využívá dostává od mBank bonus v podobě výběrů z bankomatů !! Navíc nikdo nemusí hledat konkrétní bankomat,ale vyběr může uskutečnit kdekoliv. Jestli tedy kvůli malé úpravě sazebníku (a jsem přesvědčena, že opravdu mnoho lidí zneužívá bezplatné převody za účelem zisku), někteří lamentují a vyhrožují, že přejdou k jiným peněžním ústavům, ať tedy jdou přispět na honosné domy a předražené služby jinam, ale zamyslí se nad tím, co vlastně kritizují !!! Touto cestou děkuji této bance za perfektní a rychlé služby za jejich postupné rozšiřování a přeji mnoho vděčných a solidních klientů.

Mě tohle vesměs nevadí, jako regulace jsou poplatky jistě třeba. Ale 0 výběrů zdarma není regulační funkce. Já vybírám z bankomatu celkem možná tak 4x do roka, prostě velmi sporadicky a proto bych ocenil aspoň jeden jediný výběr zdarma za měsíc, to přece není tak likvidační pro mBank. Platbami kartou se na 2000 určitě nedostanu ani jeden měsíc. A opouštět bezstarostné a pohodlné inkaso opravdu nehodlám. Proto se ptám, proč nelze zachovat jen jeden jediný výběr měsíčně zdarma, hodně lidí by to jistě ocenilo. Stejně tak u těch plateb jste jich nechali 10, tady nechte prosím alespoň JEDEN výběr.

Co jste to vymysleli??? Doufám, že není u vás zpoplatněno i zrušení účtu, protože já se na to chystám. Díky za odpověď!

Žasnu, jak jsou lidé nesoudní. Byla jsem mnoho let zaměstnancem jedné z našich největších bank. Znám cenovou politiku nejen této, ale i konkurence. To, co nabízí mBank je něco, čemu žádná jiná banka u nás nemůže konkurovat a malé změny v sazebníku tuto skutečnost vůbec nemůže změnit. Ostatní banky si nechají zaplatit opravdu za všechny služby od vedení účtu až po vydání karty, přes platební příkazy až po výběry z bankomatu. Jestliže mám všechny TP i inkasa zdarma a ještě k tomu 10 jednorázových příkazů, nevím, na co bych si tak mohla ještě stěžovat!!!A každý další převod jen 3Kč? Jinde jsme platili podstatně více (většinou se jen za převod přes ČNB do jiné banky platí 2kč a k tomu další poplatky. A co příchozí platby? I za ty Vás v jiných bankách pěkně oškubou...A pokud někdo není spokojený...může bez emocí přispívat na provoz bankovních domů jinde!!

Tragické co jste vymysleli!!! Ještě minulý týden jsem Mbank doporučovala svým známým. Kde jsou vaše sliby o nulových poplatcích? Proč se dovídám o změnách podmínek z novin a ne od vás? Proč nepošlete informační mail na adresu klienta? Hlavně, že posíláte kdejakou nabídku na půjčku.. Proč nemáte běžně ve městě bankomaty, ze kterých si mohu vybírat peníze bezplatně tak jako obyčejně v jiných bankách? Doufám, že hodláte odpovědět a to v krátkosti a jasně! Evidentně jste si nasbírali dost důvěřivých zákazníků, kteří také dali na sliby Mbank a teď si můžete začít dělat co chcete. Poohlédnu se po jiné bance a jsem zvědavá kam se propadnete /po tomhle co jste předvedli/ v oblibě a úspěšnosti bak u obyčejných lidí.

To chce hodně velkou dávku asertivity, odpovídat je na to, co se hodí, že Tomáši?

Účtuje si obchodník nějakou částku za Cashback?

Co me fakt hodne stve, ze se o zmenach v Sazebniku dozvim z novin a ze se me mBanka ani nepokusi informovat mailem, kterym mi neustale posila jine info. Informovani vlastnich klientu by prece melo byt zakladem slusnosti, nemyslite?!? Komercka, od ktere jsem k mBank po hodne letech odesla, tuhle slusnost teda mela. No, jdu studovat podminky ostatnich bank...

13: Presne tak ani me tak nevadi zpoplatnovani, ale to porusovani hlavnich mslibu. "Vse co je za nula bude vzdy za nula.".
A taky konecne zrusili tu vetu o tom, jak je sazebnim jednoduchy. :-) Protoze vsema zmenama ho udelali uz uplne stejny, neli horsi nez sazebnik spritelny, nebo reifky. Same podminky, a omezeni. Uz v toim neni ta jednoduchost jako na zacatku.
A mimochodem 10 prikazu je opravdu dost malo a 1 vyber z bankomatu mel byt zdarma bez zadne podminky, pak si myslim, ze by bylo daleko mene nadavajicich klientu.
Me osobne se to snad netyka, al euz jen ta predstava, co kdyz nekdy zaplatim kartou mene a nahodou vyberu 3 x kartou? Proc nosit v hlave kolik jsem kartou zaplatil? prosc pocitak to a to?

Jak jsem jiz psal banka jde podle meho do kytek a tohle je jeden z poslednich zachvevu.

Zrusenim sporicich uctu, si lidi velky objem penez prevedli do ing, nebo do axy, takze banka podle mne nema dostatek tak aby mohla nejak rozumne pujcovat penize dal.

sice ji tam jeste chodi moje vyplata, ale to je minimum.

Po zruseni sporicich uctu, jeste zrusila hypoteky, (mbilians a splatnost kdykoli, jedine vyhody o proti konkurenci ) pak prislo zpoplatneni nezpoplatnenych sluzeb a za chvili prijde krach... Protoze uz ji podle mne nevzrusta pocet klientu, ale spis klienti odchazi, nebo jinak receno prestavaji pouzivat ucty a prelivaji penize jinam.

Mam kamarady, kteri na toto opatreni hodne doplati, protoze proste kartu nepouzivaji, jsou na malem meste 6tis obyv. kde neni zatim ani jeden velky supermarket, kde by se platilo kartou. Vyber z bankomatu je jejich jedina moznost a na internetu toho moc nenakupuji. Proste jsou pekne nasr.... Asi tak jako ja.

Učet jsem si zakládal při prvních krocích působení Mbanky v ČR. No a dnes musím skutečně ze srdce zatleskat za sazebník.Uspech se dostaví odchodem klientů.Ja se budu muset také přidat i má rodina.No myslím,že namísto zisku sazebník přinese opačný efekt .Mbanka gratuluji !!! Erich

Již jsem psal, nikde to ale není

no tak to je docela mazec už jsou draží u vyběru než poštovní spořitelna ta má za výběr 25kč jeětě by mě zajímalo proč taková změna najednou?

tak koukám jako puk, co se tu děje, byl jsem také jeden z prvních, ale jen co přijedu z dovolené, juknu po jiné bance, to co mě tu drželo už není

pa pa, mejte se tu u imbecilnich polaku hezky, menim banku

mbank - KO KO TI!

Úroky na emaxplus jsou už zcela zanedbatelné a nutí převést větší zde uložené částky do jiné banky. Všechny změny od začátku vedly ke zhoršení a jsem stejně jako ostatní, jak čtu komentáře, velmi zklamán.

Mne osobne zpoplatneni vyberu z bankomatu v teto podobe nevadi a chapu ho.Jde o to, ze ten, kdo ma mbank jako hlavni banku, tomu je to jedno, protoze 4000 jiste utrati. A chapu banku, ktera postihuje klienty, kteri si drzi na uctu par korun a jen trikrat zadarmo vyberou hotovost. Potud budiz. Ale co je nehoraznost jsou poplatky za platebniu prikazy, to je naopak proti tem, kdo maji mbank jako hlavni banku, proti tem, kterych by si banka mela nejvic vazit.

Bohužel pro mne, já kartou zásadně neplatím, protože to považuji za buranství. Zbytečně to zdržuje při placení v obchodech a zatěžuje finančně obchodníky. Nedělá mi žádný problém platit hotově. Platit kartou na internetu je riskantní a používám výhradně převod z účtu. Bankovní kartu mám už od doby, kdy je Česká spořitelna začala vydávat. Nejsem příznivcem hesla Sovětský Svaz náš vzor ani USA náš vzor. Posledními opatřeními pro mne mBanka ztratila význam. Jenom nevím, jak zrušit účty, které u ní mám. Nelze vyloučit, že zavede i platbu za vedení účtu

Co se tyka omezeni odchozich plateb, je to trochu drasticke, zvlast kdyz se banka odvolava na par jedincu se stovkami prevodu mesicne. Zatim mi to ale problemy necini, i kdyz mam prevodu vic. Pokud si prohlidnete sazebnik, tyka se to prece odchozich plateb z mKonta ;-) Chytremu napovez....

OKAY, business is business. Přežije jen ten, kdo se umi včas přizpusobit změnám. Proto je včasné info cennější něž pozdější lamentování. Anticipační přístup-dobrý: fandím a přejí Vám, aby se Vaše vize mohly pomocí nás klientů uskutečnit.

Vážení!

Mně to nečiní problém, horší je, že banka přenesla své problémy NA OBCHODNÍKY (povinné poplatky za platbu kartou) ---- A PRO KLIENTY TO ZNAMENÁ >>>Z D R A Ž E N Í N Á K U P Ů<<<

No, poplatky jsou pořád ještě malé, vem to čert. Horší je, jak šly do kytek úroky na emax a emaxPlus a nově jak se ruší mbilans u hypoték.

Moc těm vašim novým podmínkám nerozumím. Píšete, že počet bezplatných výběrů z jakéhokoli bankomatu v ČR kartou k běžnému účtu mKONTO a podnikatelskému účtu mBUSINESS KONTO bude odvozen od celkového objemu plateb platební a kreditní kartou u obchodníků a na internetu v daném měsíci. Zároveň ale píšete, že máme i nadále možnost tří výběrů zdarma z jakéhokoli bankomatu v České republice. Takže když nekupuju na internetu, budeu mít stále možnost tří výběrů zdarma?

Bojlere, bojlere, tak mBanka je už několikátý rok, vlastně pořád, ve ztrátě, stamilióny každý rok. Ono není divu, když neumí základ řemesla každé banky: půjčovat peníze.

A ty tu vesele hlásíš "sýkora: můžu se zeptat, na jaké fakultě vás učili to, co říkáte? mě by to docela zajímalo, protože kromě shánění likvidity není moc typických rysů ze kterých se dá odvodit nějaká špatná situace."

Užíváš snad nějaká narkotika?
Anebo jsi to zase jen přehnal s lezením do zadnice?

výběry se stanou dost komplikované, každý měsíc to hlídat ... to je jako volné minuty desetikorunového mobilního tarifu ...

DOTAZ: kolik jednorázových příkazů měsíčně bude bez poplatku pro účet se dvěma spolumajiteli? 10 nebo 20?

Děkuji za informace. Teprve od Tebe jsem zjistila, jak se dá vyzvednout hotovost při placení kartou. To je fajn. Již několikrát bych to bývala potřebovala a tak díky Ti za vysvětlení. Jinak těm poplatkům moc nerozumím, ale uvidím na výpise. Pokud budu muset za transakce platit, přihlásím se k jiné bance. Co víc se dá dělat. Dnes je tolik bank, které poskytují bezplatné služby-není co řešit.Např. AXAbank. Tam si 1.8. převádím spořící účet, protože tady nás pěkně s % utřeli. Nalákali, nedodrželi.

sýkora: můžu se zeptat, na jaké fakultě vás učili to, co říkáte? mě by to docela zajímalo, protože kromě shánění likvidity není moc typických rysů ze kterých se dá odvodit nějaká špatná situace.

Tímto můžete člověka jen nasrat. Proč bych měl v hlavě nosit takovéhle informace? Na určitou dobu Vám svěřuji svou výplatu, to si laskavě uvědomte.

Bezte se s novym sazebnikem ... (vy vite co) a s tipy s k nicemu to stejny...
sklamani v mBank je tak velke ze odchazim do Raijfky

Jednoduché, že. Děláte si legraci? Lepší je, volné prostředky na spoření převést jinam, např. INGkonto, na ostatní platby u Mbank ponechat minimum v rámci limitu a zbytek transakcí realizovat u jiného nízkonákladového ústavu, třeba Fio. A vyčkat. Takto se totiž chovají banky v případě prohlubujících se potíží. Aspoň tak nás to na fakultě učili. Ale v Mbank začali tak hezky.

Lidi, proč brečíte? Existují přece jiné banky. Přešel jsem k Fiu, tady si nechám jen mKonto s pár korunami (tedy jen do doby, kdy mBanka začne vybírat i poplatek za vedení). Spořáky ruším. Někdy se může ten běžný účet ještě hodit, ale jinak už mě mBanka celkem nezajímá a tudíž nechává zcela chladným

--- editováno urážka ---

Jednine co me na mBank vzdy zneklidnovalo, bylo to, ze je to polska banka, vzdy jsem se uklidnoval, ze za ni stoji CommerzBank a ze nemci si to osefujou, ale polska prevracena logika, amaterismus a chaos nakonec zvitezil. Zalozil jsem si osobni konto zadarmo u PS a stehuju se; nechapu jak muzete tvrdit, ze 10 prevodu mesicne je dostatecne mnozstvi, proste neni je to hodne malo, vyber z bankomatu nebudu radeji komentovat; mBank mi lhala, tvrdila, ze bude bezpoplatkova az do konce sveta + 1 den a neni. nemam rad lidi, kteri lzou natoz banky, ktere lzou.

Hezké, ale deset bankovních převodů měsíčně je prostě málo. Mimo běžné platby koupíte pár věcí na aukru nebo po e-shopech s platbou předem, poplatíte dětem kroužky a je to. Nastavení limitu na 20 by bylo mnohem lepší a rozhodně by to zabránilo avizovanému zneužívání, které by mělo údajně spočívat ve stovkách položek měsíčně. Mimochodem: toto je ta slibovaná edukativní kampaň?

V momentě, kdy mi exekutor zablokoval účet, jsem pátral účtu v jiné bance, ale nenalezl jsem alternativu k mBank, a to ani po 1.8. Nechci zde mBank obhajovat, ani se řadit mezi ty, kteří zde nadávají - jedno mi je jasné: mBank se snaží dostat z červených do černých čisel. Bohužel, dle mého soudu, nemá dostatečně promyšlenou strategii včetně marketingové podpory. A to způsobuje nas... klientů.

Tož mi nezbývá, než oživit "OSOBNÍ ÚČET ZADARMO" u poštovní spořky, sice budu muset hledat banokomaty ČSOB, ale zase nebudu muset přemýšlet, kolikrát za měsíc jsem už výběr provedl ...

Jak už tady i pod jinými články na blogu padlo, vůbec mi nejde o těch pár korun za poplatek, ale o princip...o to, že mBank ustupuje ze svých zásad a cílů a stává se pomalu tím, koho si zvykla před nějakým časem vehementně kritizovat...kecy typu, pří mírné úpravě návyků je stále vše zdarma...začíná mi to připomínat Raifku...neplatíte za vedení účtu, dokonce vám dáme peníze, když budete aktivně využívat účet...

Jinak řečeno, když vás dostatečně vydojíme, část vám toho vrátíme :-) a tímto tempem už k tomu mBank nemá daleko...

Až bude platební terminál opravdu i u stánku s hamburgry, sportovišti nebo třeba na tržnici, tak si rád nechám diktovat, kolik zaplatím kartou, ale tohle je diskriminace jak prase, co vaši klienti z menších obcí třeba? Kolik kilometrů mají k nejbližšímu platebnímu terminálu?

Myslím, že nedojde k masivnímu odlivu financí a klientů, ten už nastal po odstřelu spořících účtů (jinak se to zamávání s úroky a podmínkami ani nazvat nedá), ale k hromadné ztrátě důvěry...pořád jste pro mě nejlevnější varianta, ale už si budu sakra hlídat, jestli se zase neudála nějaká změna, o které jste mě, narozdíl od kravin typu hlasování v anketě nebo pojištění ke kartám, jaksi zapomněli poslat mail...

Důvěra a loajalita je v tahu, doporučení už ode mě nečekejte...zůstávám jen dokud budete pro mě nejvýhodnější, ale budu horlivým kritikem...v nesplněných slibech jste totiž jednoznačná jednička na trhu... :((

Váš dříve spokojený klient
Lubomír Styx

Ahoj všem

Myslím, že bylo jen otázkou času než i mBanka přijde na to, že ani kuře zadarmo nehrabe a je to tady. Dokud mě však vyjde i po zavedení těch všemožných opatření vedení účtu stále levněji a příznivěji než u ostatních bank, zůstávám věrná, pokud se situace začne víc a víc komplikovat, také balím kufry. mBance přeji hodně štěstí s její zajímavou finanční politikou, která jí buď nic nevydělala, proto tyto změny, nebo naopak jí vydělala tolik, že si může konečně začít vyskakovat na své klienty.

Hezký den

Jak si můžete říkat banka s maximem výhod a pohodlí, po zničení eMaxů, zpoplatnění výběrů a zpoplatnění platebních příkazů nad 10 ks, je to další krok k tomu, abych začal přemýšlet o změně banky. Bohužel vedení banky asi neumí vytvářet nové produkty, které by si rádi klienti koupili, a tak místo toho jenom zdražuje poplatky, což je velmi hloupé a pro mě neakceptovatelné. Jestli tohle bude pokračovat, tak s mBank končím.

To je tady vědy kolem zaplacení pár tisíc měsíčně kartou. Na co tu kartu pak máte? U T-mobile lze také kartou dobíjet. V obchodech větší nakup, něco na internetu. Nevidím větší problém. Opravdu to skuhrání některých nechápu.

Vážení, jsem klientem mbank už od jejich vstupu do ČR a doposud jsem byl spokojen.
Samozřejmě že i mě vadí zavádění poplatků a změny v ceníku,které jsem považoval za podvod na klienty, ale na druhé straně si stačí zjistit pár informací a faktů a podívat se na celou věc objektivně:

1) V ČR si účtují banky poplatky úplně za vše, a jsou nezanedbatelným zdrojem zisků (mbank tento zdroj používá minimálně)
2) I po zavedení poplatků patří mbank k nejlevnějším (při srovnání fio, poštovní spořitelna, ...)
3) Každý může svým chováním ovlivnit své poplatky a je to pouze na něm, zda tak učiní
4) Žádný investor nebude dotovat firmu donekonečna a pokud mbank nebude v ČR zisková, tak tady skončí.

Není to žádná obhajoba mbank, ale prosté uvdení faktů a reakce na naštvané spoluklienty, kteří uvádějí, že zde končí a jdou za levnějším - ono není kam!

Doporucuji Osobni konto zadarmo (Postovni sporitelna) - http://www.facebook.com/p...

mbank - ko ko ti

A muze me ted nekdo vysvetlit proc bych mel zustavat u prolhane mbank a nejit k PS osobni ucet zadarmo?

To je otázka, na kterou jsem už odpovídal: jedině si zřídit další účet u konkurence. Ještě stále existují účty, jejichž vedení, příchozí a odchozí platby jsou zdarma bez podmínek. (A také lze k tomu získat výběry z bankomatu a vklady/výběry na pobočce zdarma, i když ne obojí u stejné instituce.) A protože už jsem tady konkurenci propagoval dostatečně, odkazuji na další moje příspěvky na fóru a blogu.

Dobře, pochopil bych navázání výběru z bankomatu na útratu kartou. Banka nějak musí vydělávat na pasivních uživatelích. Ale jak mám nějak legálně (ne obcházením zakládáním a rušením trvaláků) dosáhnout toho abych neplatil za odchozí platby? Jsem opravdu jediný, komu 10 odchozích plateb zdarma zkrátka některý měsíc nestačí? Jsem opravdu jediný kdo třeba hodně nakupuje na Aukru? Preax sice napsal užitečný článek (který bych ovšem čekal spíš od někoho přímo z mBnak v rámci vysvětlující kampaně), ale je zajímavý, že problém převodů, jen mírně naťukl na začátku a řešení žádné. Jde mi o princip, ne o těch pár korun. Proč není třeba počet odchozích plateb také nějak navázán na útratě kartou? Myslím, že odpověď je jasná - naprostá neschopnost mBank. Bohužel...

Myslel jsem, že na justici dělají normální lidé a né kokoti co lížou mBance prdel :-D

Výběry disponentskou kartou jsou (resp. budou) plošně zpoplatněné částkou 35 Kč.

@38: Tak si hlavně nezapomeň zajít k notáři na ověřeníi podpisu...

Mili pratele; v sekci Dokumenty jsem si jiz vytisknul a vyplnil Vypoved smlouvy o vedeni uctu. Myslim, ze neni duvod dlouze diskutovat, vytahovat sliby typu 'az naveky'. Nejedna se o tech par korun navic, ktere bych zaplatil za zhruba 15 jednorazovych prikazu, ale o smer, kterym se mbanka vydava. Vsadil bych se, ze behem jednoho roku se na internetu objevi dalsi novinka/y o upravach cen, ktere se vlastne ve finale nedotknou temer nikoho. A temito postupnymi kroky, ktere se nedotknou nikoho, bude ve finale platit kazdy klient mbank...

Dotaz - na výběr z bankomatu kartou všeobecného disponenta se vztahuje ta zběsilá tabulka psaná reklamštinou nebo hned dostanu pokutu 35 Kč ??

Drbat se levou nohou za pravým uchem?
Jistě, jde to. Ale proč bych to dělal?

@27 - keddie

Že platby kartou provedené na konci měsíce se můžou zaúčtovat v dalším měsíci je zcela běžná věc u všch bank, můj rekord je zaúčtování 7 dní od provedení platby. S tím neudělá nic žádná banka.

@10 - bourač - až pojedeš kolem, stav se na kafe, pokecáme. :)

@17 - bundadj

Tak jsem si mezi balením na dovolenou a dokončením věcí v práci udělal čas a zkouknul všechny operátory včetně několiak testů.:

Kredit na dobíjecí karty umožňují dobít v bankomatech všichni tři operátoři, bere se to jako platba kartou (dnes ověřeno u O2)

Vodafone:

Podporuje úhradu faktur ve vybraných bankomatech nebo platbou na internetu

O2:

Podporuje platbu jen kartami České spořitelny

T-mobile:

Nepodporuje v současnosti vůbec

Takže možnost plati kartou za telefon využijí jen klienti Vodafonu a Ti, co mají dobíjecí karty.

nicméně si za tímto tipem stojím, případný objem palteb může navýšit, i kdy jsou samozřejmě jiné metody platby (inkaso). Záleží, jak se kdo rozhodne.

Například já používám právě vodafone a platba kartou na interentu je tak do hodiny započítána u operátora a faktura uharzena. A vím, že se nemusím starat a kontrolovat, jestli si strhli právě inkaso. O neprovedených inkasech z různých důvodů je tu napsáno hodně.

Mrzí Vás malá břicha,myslím že postačí dosti těch ve vládě či parlamentě.Sliby....,Jak se do les........

Poslat zprávu

@ 30 Zdenka: limity se vztahují k Vašim kartám - v případě, že platíte více svojí kartou k účtu eMAX - do objemu plateb je platba počítána. Podrobněji je to na tomto odkazu: http://www.mbank.cz/pruvo... Není tedy nutné platit pouze kartou k mKONTU, ale i právě k eMAXu či případně kreditní kartou.

S pozdravem

Tomáš_mBank

Zkouším znova dotaz, na který jsem nedostala odpověď:
Není mi jasné, jestli limity pro placení kartou (2, 3 nebo 4 tisíce) se vztahují jen ke kartě k mkontu nebo i ke kartě k emaxu? Jsem totiž zvyklá platit kartou ke spořicími účtu emax, ale výběry z bankomatu provádím samozřejmě kartou k běžnému účtu ekonto... Musím tedy od srpna používat k placení kartu k ekontu?
Děkuji za odpověď.

Ruším účty u mBank... toto už má jakákoliv banka...

Také jsem jedním z těch, koho se nové podmnky nijak nedotknou. Ale protože jsem jedním z veteránů 25. listopadu 2007, dotýkají se mě strašně moc.
Když mBank přišla, stala se pro mnoho z nás srdeční záležitostí. Hledali jsme, jak banku stát co nejméně. To klienti navrhovali slogany na první Den bez bankovních poplatků. Klienti navrhli kartičku s číslem účtu. Byli to klienti, kdo rozjeli reklamní kampaň mezi známými a způsobili tak přetížení kurýrní firmy. Byl to moment, který se dá snad srovnat jen s pocity v listopadu (jaká to náhoda!) 1989. A jistě si někteří říkali, že se jednou budou moci pyšnit tím známým "byl jsem u toho". Pro nás, kdo jsme tohle zažili, je tahle změna strašlivým otřesem. Jestliže jsem vznik banky přirovnal k sametové revoluci, je tohle srovnatelné s příjezdem tanků v srpnu (jaká to náhoda!) 1968. Kdokoli z nás přivedl své přátele a blízké k mBank, musí nyní se sklopeným zrakem přijít a říct "mýlil jsem se".

To, že začaly klesat úroky na spořicích účtech, naprosto chápu - situace na trhu s penězi si to vyžádala. Jen doufám, že až přijde hyperinflace, bude mBank také jednou z prvních, kdo bude úroky přizpůsobovat situaci.
Že je potřeba se vypořádat s lidmi, kteří v dobré víře učiněnou nabídku zneužili, chápu také. Ale tohle utažení kohoutku je příliš silné. A například s výběry z bankomatu se dalo provést mnohem elegantnější řešení - tři výběry z mKonta za měsíc jsou zdarma. Omezení počtu transakcí se dá pochopit - ale ne na této úrovni.

Zkrátka a dobře končí sen. Sen o tom, že i v našem prostředí může být banka se "západními" standardy. Sen, že se blížíme tam, kam se chceme dostat.

"Počítá se datum zaúčtování platby, ne datum jejího provedení na rozdíl od výběrů z bankomatu, které se berou podle data provedení. Zaúčtování pár dní trvá. Takže případné platby kartou provedené na konci měsíce se mohou zaúčtovat až v novém měsíci a počítají se do objemu plateb až v tomto novém měsíci."

Jojo, neni na jasne a prehledne podminky, ktere si clovek muze opravdu dobre ohlidat. Ach jo. Ale to PR ve jmene ledacos napovida ;o).

Poslat zprávu

@ 29 v případě spolumajitelů se jedná o rovnocenné karty majitelů. Přesně je to popsáno ve FAQ v tomto odkazu: http://www.mbank.cz/pruvo...
ad Placení kartou mobilnímu operátorovi - tímto způsobem lze navýšit transakce platební kartou pro výběry zdarma, je to jen doporučení.

S pozdravem

Tomáš_mBank

Já stále nevím jak to je s poplaty za výběr u karty mojí ženy, která je spolumajitel účtu. K tomu placení operátorům: proč to dělat tak krkolomně, když to jde platit přes SIPO?

To: zivan
Vaše reakce je ovšem na úrovni! Myslíte si, že naše banky nevydělávají bez poplatků? Pokud některé bance svěřím svoje finance, tak samozřejmě počítám i to co si banka vezme navíc. Pro někoho ( důchodci,rodiny s dětmi atd.) jsou poplatky ne nevýznamnou položkou.

V mBance se zacala pri zakladani uctu podepisovat smlouva, ktera zakazuje klientum odejit? Zmeny se mi taky moc nezamlouvaji (bral bych 1 vyber a treba 20 prikazu mimo mBank), ale pokud bych mel platit moc, tak prejdu jinam.
Nektere reakce vypadaji, ze od zmeny sazebniku zacnou klienti mBank umirat hlady, budou se vystehovavat z domovu, bydlet pod mostem a do plotu na nuselaku bude potreba pustit 220V :(

ptakdr... máš pravdu,když mbank nebude investovat a půjčovat peníze tak nevim na čem chce vydělávat, třeba mpůjčka pro nového žadatele je totální nesmysl nikdo nebude jezdit dvakrát na kiosek a čekat na nějaký email zda mu to půjčí nebo ne, to mají říct při první návštěvě zda jo nebo ne,projedou registr a ví to zda je člověk bonitní nebo ne.

mBank příchází v roce 2007 do ČR :
...blabla... Dobře jsme se poučili ze zkušeností konkurence, která slibovala a sliby nesplnila. Jejich cestou rozhodně jít nechceme. Co říkáme, to platí.

Tady jsou sliby mBank, která se "poučila" u konkurence: www.nbank.cz/msliby/

Už je mi s těch vašich keců nanic. Je mi jasné, že příští rok budem všichni platit za výběry jak mourovatí.
Kdybyste mi raději propočetli, kdy budou možné ty převody do zahraničí. Podle mSlibů už to propočítáváte 874dní. Slováci i Poláci už to propočetli. Tak kde je chyba v ČR??

Radíte klientům jak snížit dopad zaváděných poplatků? Věnujte se radši studiu, jak vydělat na investicích a půjčkách. Zatím zůstávám. Ale jen proto, že jste nejmenší zlo. Tímto jste spadli do jednoho pytle s ostatními.

Tyhle typy se sice někdy mohou hodit, ale ne každému. Cashback neposkytují cenově výhodné prodejny potravin jako je Penny, Lidl, Kaufland.

Jako osoba žijící sama potřebuji zpravidla měsíčně 1 výběr z bankomatu, ale pokud nakupuji jen potraviny, tak se na ty 2000 Kč placené kartou nedostanu. Opatření mBank tedy postihne hlavně méně náročné klienty. Skutečnost, že ani 1 výběr z bankomatu měsíčně není zdarma je ostudným rozdílem proti dřívějším slibům banku a pro mne důvodem poohlédnout se po jiné bance i pro běžné operace (ohledně spoření po postupném snižování úrokových sazeb jsem to už před časem učinil).

Není mi jasné, jestli limity pro placení kartou (2, 3 nebo 4 tisíce) se vztahují jen ke kartě k mkontu nebo i ke kartě k emaxu? Jsem totiž zvyklá platit kartou ke spořicími účtu emax, ale výběry z bankomatu provádím samozřejmě kartou k běžnému účtu ekonto... Musím tedy od srpna používat k placení kartu k ekontu?
Děkuji za odpověď.

preax napsal: Mobilní operátoři umožňují platbu vyúčtování za své služby prostřednictvím platební karty a to buď přímo na internetu, nebo prostřednictvím vybraných bankomatů. Takováto úhrada v bankomatu je započítávána jako platba kartou a tím pádem se započítává do celkového objemu plateb.

Jak to funguje u O2?

Na jejich stránkách píší: Pro úhradu faktur přes bankomaty České spořitelny je potřeba, aby měl zákazník zřízený účet a využíval platební kartu této finanční instituce.

Co v takévém případě s kartou mBank?

Předem děkuji za odpověď

cosm: neschopný? Spíš všeho schopní :-D

tuhle banku vedou totálně neschopný lidi,každý krok ve všem vede jen a jen k horšímu!

spravedlivy system nikdy nebude. asi nejlepší by bylo definování aktivního zákazníka - tzn. určitá útrata kartou NEBO objem peněz na účtech NEBO objem peněz v připravovaných fondech NEBO hypotéka NEBO mpůjčka NEBO xy

mBank příchází v roce 2007 do ČR :
To, co je dnes v ceníku za 0 Kč - bude i nadále za 0 Kč. Jsme bankou pro přemýšlivé a akceschopné Klienty, kteří si nás právě proto vybrali - nemůžeme si dovolit a ani nechceme měnit naše zásady. Dobře jsme se poučili ze zkušeností konkurence, která slibovala a sliby nesplnila. Jejich cestou rozhodně jít nechceme. Co říkáme, to platí.

To že jsme akceschopní v nesprospěch klienta je od srpna 2010 jasné.

Pokud by to melo byt vuci klientum fer, nemel by existovat limit na maximalne 3 vybery zdarma.
U lidi, kteri utrati kartou vice, by se mel limit navysovat spolu s utratou, napr. za kazdych 1000 Kc dalsi vyber zdarma...

Mě by jenom zajímalo, jestli má na Emax Plus někdo 600.000 Kč a víc... když se tváří mBank tak děsně proklientsky...

preax: pochvala :-) konečně nějaký blog který se dá číst 1*

No takze byvalo to za 0,- nejake % uzivatelu to rekneme "naduzivalo". Tak se to zpoplatnilo. Nejake % uzivatelu odejde a nejake % uzivatelu pomoci v clanku uvedenych "triku" to bude zese podle mineni banky naduzivat. Takze se stane co? Podminky se upravi. A dostava me se ne spiralu v jejimz stredu je banka typu Ceska Sporitelna.
Ted, uplne marne, premyslim a vzpominam co mBank v poslednim roce udelala jednoznacne ve prospech stavajicich klientu. Nejak me nic nenapada

Me neprestane udivovat kolik clanku jeste vznikne, omluvilo toto naprosto scestne opatreni. Je mi naprosto jasne ze at zde napisi cokoliv ma to mbank v pazi.
Takze na konci mesice veskere ucty zrusim jak jsem napsal na foru

tlumex, byvaly mnadsenec. Mam pocit ze za Bacovi ery to lidi mysleli dobre a delali to spatne. Nynejsi panove v kozenych kreslech to mysli spatne a delaji to moc dobre :-)

bojler: to je docela zásadní informace, tu bych ztlustil.

" Potřebný objem plateb kartou se dá ve většině případů dosáhnout mírnou změnou návyků. "
To nemyslíte vážně !! ... mírnou změnou návyků. " Kde to jsme ... Vy mi chcete diktovat, jak se mám chovat ?
Já blbec, jeden z prvních klientů, který se nechal zlákat na nulové poplatky a šířil povědomí o Vaší bance mezi známé a kamarády, mám nyní měnit svoje návyky podle Vašich instrukcí ?
Je vidět, že Vám úspěch hoooodně zvedl aroganci.
Máte pravdu, mírně svoje návyky změním ... a začnu asi využíváním jiné banky ... třeba Poštovní spořitelna má zajímavý program... a úročení vkladu tam lze dosáhnout někde až na 1,85% p.a.
Váš klient Jaromír Borovička (asi bývalý klient)

To snad mBank už neví jak a čím ty klienty oblbnout, že musí do toho zapojovat i mRadní? Článek je sice napsaný docela dobře, ale ve stylu oblbování klientů tím, že to zpoplatnění výběrů z bankomatů zpoplatněné nemusí být. Ono ale realita pro mnohé klienty je trochu jiná. Každý má trochu jiné potřeby nakupování a utrácení peněz a také i pro platby kartou a i to by se mělo brát v úvahu. To, že se pro preaxe a některé další klienty nic nemění ještě neznamená, že se nemění nic pro žádného klienta mBank.

1: není to pravda, výběry Cash Backem se budou do transakcí započítávat. je to nová informace

To asi nemyslíte úplně vážně, když prvnímu tipu říkáte elegantní řešení. Všechno je to hrozně krkolomné a klientsky nepřívětivé. Nicméně to svědčí aspoň o tom, že v mBank sledují reakce klientů na zdražení sazebníku. Bohužel řešit to tak, že si nechají napsat článek od někoho z mRady, který má předstírat, že se vlastně vůbec nic nezmění je špatná cesta. Je to jenom další dráždění už tak oprávněně naštvaných a nespokojených klientů.

Ahoj,
chci poděkovat za jednoduchý a velmi stručný (poučný) tipy.
Zvlášť děkuji za tip ohledně placení mobilním operátorům.
Nevím proč, ale vždycky jsem si myslel, že jakmile vložím kartu do bankomatu, operace je pokládána jako za výběr. Tohle jsem si myslel.
Jak ale uvádíš, tak jsem se mýlil.
Proto ještě jednou děkuji za rozšíření obzorů.

Cashback ... "Do celkového objemu plateb se počítá celá částka transakce včetně hotovosti." FAKE!!!