zpátky

Tři ze šesti cen vyhrála mBank

ZK Cena podnikatelu SK Cena podnikatelu SK Cena verejnosti

V letošním hlasování Ceny veřejnosti a Ceny podnikatelů soutěže Zlatá Koruna 2010 získala mBank tři ocenění. Kromě prvního místa Ceny podnikatelů za mBusiness Konto, mBank získala i druhé místo za mBUSINESS eMAX a druhé místo Ceny veřejnosti za osobní účet mKONTO.



„Tři ze šesti hlavních cen v hlasování Ceny veřejnosti a Ceny podnikatelů prestižní soutěže Zlatá Koruna 2010 jsou pro nás velkým oceněním. Nejvíce si vážíme toho, že pro naše produkty hlasovali lidé, kteří je skutečně používají. V mBank chceme i nadále přinášet inovativní řešení bankovních služeb s vysokou přidanou hodnotou pro naše klienty. Hlasy veřejnosti, které jsme získali, pro nás znamenají nejvyšší ocenění naší dosavadní práce a hlavně velký závazek do budoucnosti.

Děkujeme všem, kteří nám dali svůj hlas,“


Petr Řehák, generální ředitel mBank pro Českou republiku a Slovensko.
Janusz Mieloszyk, generální ředitel mBank pro Českou republiku a Slovensko.

 

Tomáš Vokroj Tomáš Vokroj / mBank
webmarketing specialist
tomas.vokroj -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (43)

Vložit komentář

hmmm, je zaujimave sledovat ako sa dokazu lisit dve pobocky jednej banky ktore zacali spolu a pritom funguju pod spolocnym vedenim. na slovensku ale mBanke dycha na paty konkurencia tak si nemoze dovolit take extempore s poplatkami ako ceska. dokonca aj uroky na vkladove produkty dvihla...

divam sa na fotografiu mistr Vokroj..webmarketing specialist.... ten uzasny vocasek vyvolava pocit dovery v bankoveho specialistu....tepic!

Mbank naše zklamání - i zloba - absolutně nezajímá, to bychom měli všichni pochopit. Jinak také dostali můj hlas, a během pár dní se stěhuju k jiné bance - ten podvod na obyčejné lidi s výběrem z bankomatů mi přijde - no, pro to snad ani není slušný výraz. Podnikatelům je to jedno, ale při minimální mzdě v regionu s obrovskou nezaměstaností počítáte každou korunku. Přece by počítač měl umět vybrat podle nějakého limitu, kdo je "človrda" a kdo účet používá k podnikání. Kruci, už zase mám vztek, za to mi Mbank nestojí.

Gratuluji!!!Tak si to ocenění užijte!!!Protože z vaší politikou a přistupem je to naposled!!!

sedí tam dva inteligentní troubové ... jeden je za 18 a druhej bez dvou za 20

S dalším úspěchem příště nepočítejte, teď po poplatkové kauze už napříště ceny nebudou, protože pro vás hlasovali klienti, kteří vám v té době ještě veřili. ZDAR

Zavedení poplatků beru jako podvod.Propagovali jste se jako banka bez poplatků a ejhle ono to bude vše jinak!!!A co nám ještě zpoplatníte??? Nejsnažší cesta jak si zvednout zisky je zavést poplatky,na to nepotřebujete dva gener. ředitele!!!A když už tam sedí dva,proč nezhodnotili peníze jiným způsobem a nesahali klientům na poplatky,jak slíbili!!!

bohužel jsem taky hlasoval pro mBank,přítí rok tomu tak asi nebude

Jsem jeden z těch, kteří hlasovali pro produkt Vaší banky. Po chystaných úpravách Vašeho ceníku k 1. srpnu toto již nikdy neučiním a zcela určitě se společně s manželkou poohlédneme, zda jiná banka nenabízí srovnatelné nebo lepší podmínky.
Od okamžiku, kdy jsme se stali klienty mBank, Vaše úpravy ceníku pouze a jen služby zdražují, úročení se změnilo na nulu nebo pokleslo na minimum - Váš management se čím dál více zaobírá pouze a jen tím, jak zvýšit zisk.
Propagovaná "nízkonákladová" banka se nám postupně mění pouze a jen k horšímu, ale odborně se to nazývá " inovativní řešení bankovních služeb s vysokou přidanou hodnotou pro naše klienty", neodborně bych to nazval "za vše si postupně a pěkně zaplatíte"...
I to mlčení ke všem kritickým e-mailům mnohé vypovídá...

Poslat zprávu

@ 33 Jiří K... - na zprovoznění importu ABO se pracuje. Nyní nejsem schopen říci přesně, kdy dojde k opravě, nicméně pourguji to u kolegů.

S pozdravem

Tomáš

Gratuluji k cenám, k hlasování bych se i připjil, kdyby nebyl již více než měsíc nefunkční nejdříve export i import plateb ve formátu ABO, dosud přetrvává nefunkčnost importu plateb. To že banka na takovouto závadu nijak nereaguje, nevzbuzuje příliš důvěry. Před několika měsíci jsem s podnikatelským účtem přešel z KB do mBank, nyní uvažuji, zda to byla správná volba....

Bohuzel, po zavedeni poplatku mBance neprislusi ani jedna cena ... je to jen podvod .. ale coz vystavujte se stim ze jste v roce 2010 vyhrali 3 ceny ... v pristich letech uz nedostanete ani jednu ...

Děkujeme, že jste nám za odměnu od ledna zavedli poplatek za výběr z bankomatu. Mohl zůstat aspoň jeden zdarma.

Přidávám se k těm, kdo hlasovali a všude mbank propagovali a rekrutovali nové klienty. Jsem zklamaná, zklamaná a zklamamá ze zavedení poplatků.Beru to jako podvod na klienty a bojím se dalších změn.....: (

Dobrý den, také mě velmi neznepokojuje jednání této banky. Zase se potvrdilo staré známé přísloví: "když ptáčka chytají, pěkně mu zpívají". Jen bych chtěl dodat, že jste bankou, která je v této republice poměrně krátkou dobu a lidé co využívají Vašich služeb jsou lidé, kteří dokážou bez větších obtíží přejít k jiné bance. To už ostatně dokázali, když přešli k Vám. Takže více takových překvapení se rovná méně klientů...

Za co jste dostali ceny? Za mKonto? To si děláte pr.el, ne? To mKonto, za které jste ty 2 ceny získali díky Vašemu vytuněnému sazebníku nebode od 1.8. vůbec existovat. Těmahle dvěma cenama se vůbec nechlubte! Jste zloději a podvodníci. Podvedli jste svoje klienty. Podvedli jste lidi, co Vás živí. Pročpak jste ten nový sazebník nezveřejnili ještě před vyhlášením Zlaté koruny?!?!?!?

Za svuj hlas pro mKonto v anktete jsem obdrzel od banky darek v podobe zavedeni poplatku za jeho pouzivani. Je to pro me hluboke zklamani. "Dekuju" Cena by mela byt platna jenom pro prvni polovinu roku, protoze pro tu druhou uz mKonto svoje vyhody ztraci.

Když jsem si přečetl na webu výsledky a zjistil jsem že mBanka vyhrála ceny o nejlepší bankvoní produkty roku, měl jsem radost. Šel jsem tedy na web mBanky, abych se podíval, jak jste to okomentovali... Zde jsem v diskusích narazil na změny v sazebnících a zjistil jsem, co chystáte.

Hořké zklamání... velmi hořké zklamání...

Dopbrý den.Na IOnternetu jsem získal informoce, ře Vaše banka bude zpoplatňova za vedené účty. Co je pravda.
Jaká je výpovední lhuta. úrok 0,65 % také nic moc.
Děkuji za odpověď

Přečetla jsem si všechny příspěvky a souhlasím se všemi. Takto jsem se napálila již před několika lety u ĆSOB. Taky tam nebyly poplatky za vedení účtu a pod.postupně nabíraly na obrátkách. Když jsem k Vám přešla, byla jsem ráda, že konečně je tady banka, která neokrádá lidi. Ale bohužel se mi taky potvrdilo mé tušení, že toto nebude mít dlouhého trvání. Velice mne mrzí, že jsem Vám dala hlas na cenu. Udělali jste podraz na vaše klienty.

No já naopak myslím že Mbanka se hodně zhoršila. Z jejich 3 účtů se stal překomplikovanej produkt, kdy člověk už vlastně ztrácí přehled na jakém účtu jsou která omezení, platby a úroky. Když to srovnám se začátkem tak musím konstatovat. Tohle opravdu nemám za potřebí.

Tak si je užijte, jsou totiž poslední . . .

Harkon: taky jsem uvažoval, jestli se nedá můj hlas do Zlaté koruny nějak odvolat :(. mBanko styď se :(, "darovat" nám ke svému vítězství takovou "odměnu" to se opravdu nevidí.

Ty jsi mKontem vyhrála Zlatou korunu a ve stejný den oznámila změny, které toto stejné konto poslaly pod kytičky.

Ach jo, to je ale zklamání, ale jak jsem řekl přestanu vás doporučovat a přesunu se jinam. Je to škoda, založil jsem si tu podnikatelské konto a takhle ho asi ani nepoužiju, protože na to nemám už vůbec náladu.

By mě jen zajímalo, jakou šaškárnu si vymyslíte za tři měsíce? Vlastně ne, vlastně mě to už vůbec nezajímá (už slyším z dálky volání jiných bank (těch lepších :) )).

Pappááá mBanko :(.

Negratuluju, dá se můj hlas pro mKonto stáhnout? Jelikož mbank zavádí od srpna POPLATKY, opakuji POPLATKY, tím pádem jsem hlasoval pro službu, která do budoucna nebude existovat. Je to smutné, ale mbank nám nějak spořkovatí. konstantní snižování úroku na emax+ se dá pochopit, prostě to nesype, ale zavádět něco, proti čemu se mbank od začátku vymezovala, to je jako by strana zelených chtěla prolomit těžební limity těžby hnědého uhlí :-(

neustálé zhoršovaní podmínek MBanky mne osobně velice zklamalo a jako zákazník dávám palec dolů a všem známým a kamarádům tuto banku již nedoporučuji!!!!!!!!

Dobrý den,
mám stejný názor jako poslední červnové příspěvky. Přešla jsem k mBanik na doporučení cca po 9-ti měsících fungování účtu jsem taky naštvaná. Za tu doby mi byly 3x změněny úroky a to nepočítám sliby účtu zdarma. Nevím kdo vybíráte jen jednou měsíčně z účtu, ale já to teda nejsem. Ty tři byly akorát. Holt cizí banka zjistila, že nás může okrádat jako našinci. Děkuji generálním ředitelům..

p.s. pitomá automatická sms o změně která se mne DOST dotkne by taky neuškodila když už nejste schopni poslat uctivej email. Kdybych to co vy prováděla v práci já, tak už mám dávno padáka za to, že si nevážím našich klientů

S příspěvkem Jarmila nezbývá než souhlasit,mBank začíná být jako mobilní operátoři-pokud si necete připlati tak každý týden kontrolujte nové bonusy a slevy.A to se mi jak u telefonování tak i banky dělat nechce a přijde mi to jako drzost.

Jen chci dodat, že stále jste velice levní a vaše konto se vyplatí. Jen se stáváte velmi nevyspytatelní. U finančního produktu čekám, že si ho založím a pak ho budu, samozřejmě za stejných podmínek (nebo s minimálními změnami), používat pět deset let.

A takto vás bohužel používat nelze.

Osobně si myslím, že je na světě spousta pěkných, důležitých, či zajímavých věcí, kterým je dobré věnovat svůj čas. Rozhodně ale nechci svůj čas trávit každý kvartál nad podrobným studiem vašich ceníků s tím, který produkt jste pro změnu zase "odepsali".

Mimochodem o těchto změnách jste mě nikdy neinformovali emailem ani písemně, i na vašich stránkách je to těžké najít, vždy se to dozvím z webových stánek, článků třetích stran a to je opravdu pro mě velmi znepokojivé.

Nejen, že vaše cenová politika je značně nevyspytatelná (jednou zadarmo, jindy nepoužitelné) ale člověka ani neinformujete třeba emailem a jasně.

Asi si myslíte, že klienti u vás zůstanou jen ze setrvačnosti (třeba na eMax) ale chtěl bych vás upozornit, že těmito častými velmi negativními změnami a neinformováním klientů (jasně napsaný email) proti sobě popudíte hodně lidí, a ta síla "word of mouth" tedy slovního doporučení, která vás doteď masivně podporovala se pravděpodobně obrátí proti vám...

Je to opravdu škoda :(. Jen si vezměte, kolik změn v sazebníku jste udělali za ty dva tři roky, co jsem s vámi, strašně moc, a oproti tomu, třeba u FIO si nepamatuji na jednu jedinou. Fakt se nad tím zamyslete. Neříkám, že je FIO modla, či dokonalost sama, jen se mi líbí spíše jeho konzervativní styl, který prosazuje na několik let, oproti vašim nahodilým změnám ze dne na den skoro každý kvartál...

Takže lidi vám vyhráli pěkné druhé místo v ceně veřejnosti Zlaté Koruny 2010 a jako odměna nechť jim jsou zavedeny nové poplatky a různé jiné limity? To je velice dobrá politika...

Hlasoval jsem pro mKonto ve zlaté korunce a poté, co jste teď zpoplatnili výběry v bankomatu, jak u nás tak i v zahraničí a zavedli limit 10 transakcí se cítím být podveden a jsem opravdu velmi smutný.

Od banky očekávám především stabilitu, a to se týká i poplatků, abych si nemusel pamatovat jednotlivé limity atd. Banka mi má zjednodušovat život a ne ho dělat složitější.

Nevím pro koho budu hlasovat příště, či jaké služby používat za rok, ale vím, že už nikomu nebudu radit aby přešel k mBankce a nebudu ani pro vás hlasovat v příští korunce, protože vaše poplatková politika je značně nestabilní a z dobrých služeb většinou mávnutím protku uděláte během několika dní propadáky se složitými cenami.

Navíc nechci to načasování všech negativních změn až po hlasování opravdu zavání. Myslím, že jste dosáhli Pyrhova vítězství, váš velký maskot nula s ručičkami a nožičkami by měla dostat kolem sebe aspoň 10 hvězdiček, kde každá bude odkazovat na nějaké "ale" v ceníku...

Naštěstí jsou tu i další alternativy a to nejen v ČR.

Jiné banky mě naštvaly, vás jsem měl rád, ztotožnil jsem se s vámi a teď se cítím být podveden a zklamán. Lituji lidi, kteří vás doporučuji známým a teď tito známí na ně budou utočit.

Jen si říkám, co provedete za půl roku? bude mKonto Max :) ? Místo ustavičných negativních poplatkových a jiných změn by bylo dobré si ujasnit, co vlastně chcete a držet nějakou stabilní politiku...

Tak na zacinate zdrazovat.To bylo kecu ze za vse 0Kc a nikdy jinak.Jste pekny kurvy ....

Porad jeste nefunguje zahranicni styk na mkonto ???

Tak si toho važte,protože po tom podrazu na klienty,co se dneska provalil,už získáte tak leda velký kulový

Mícháte 2 věci dohromady. eMax a mKonto.
eMax není mezi oceněnými (zaslouženě). Druhé místo dostalo mKonto (také zaslouženě).

Co se týká spořících účtů: pro klienty mBank by neměl být problém přesunout peníze na spoření jinam - klienty mBank jsou přece lidé, kteří si umí vyhodnotit nabídku na trhu a není pro ně problém "vyzobávat" to nejlepší co která instituce nabízí.

Co se týče mKonta - druhé místo je zasloužené. Jsem rád, že mBank toto konto má a nabízí. Díky němu mi značně klesly poplatky v mateřské bance.

Abych jen nechválil,stále je ještě u mKonta co vylepšovat a doplňovat. Např. kontokorent, zahraniční platby, GSM Banking, Maestro karty, ...

No ono se to dobre ziskavaji ceny, kdyz davate Hypoteky za dobry urok pro podnikatele, ale vkladatele maji nizky urok na svych vkladech , mozna coskoro bude nejnizsi urok v CR !!!
Kdyz muzou jini davat od 2,5 do 5,1 %, PROC mBank nemuze byt , kdyz uz ne vzorem, tak mezi nejlepsimi v uroceni ?!
To MY mame sponzorovat HYPOTEKY ?! Jak je mozne, ze jste se tak vzdalili od treba : Axy, Creditas, Ing ... , kteri byly predtim za vami a ted jsou daleko, daleko pred vama ?!

Noo to sa pozrime ...dvaja generálny, pre rovnakú banku ale prevod prostriedkov priamo z jednej mbank v Cechach do druhej mbank na Slovensku nieje možný...tomu nerozumiem...... Kedy toto bude uz konecne fungovat....???

Hmm, neni tech generalnich nejak moc? A ktery z tech generalnich je vic generalni? :D

A jak dopadl nepopulární eMax plus? Pro něj jsem nehlasoval a jak je vidět, bylo nás více. Banka by se měla zamyslet nad nastavením úročení a zrušit nastavení limitu zůstatku pro vyšší zhodnocení. Díky.

Gratuluji k cenám které získala mbanka a zaslouženě.A pro ty co furt maj blbý komentáře.Kde se mi nelibí tam nelezu.Já jsem teda spokojený moc u mbanky.Děkuji mbance za služby.

místo píp napiš řitní otvor

tím si vytřete prdel - právě teď nefunguje IB

Pres to vsechno opruzovani jen 3 ceny ze 6ti? No hlavne ze to berete jako uspech to je dulezity :-)

Petr Řehák, generální ředitel mBank pro Českou republiku a Slovensko.
Janusz Mieloszyk, generální ředitel mBank pro Českou republiku a Slovensko.
- To jsem ještě neslyšel, jedná banka má dva generální ředitele. Není to rozmařilost?