zpátky

Zlatá koruna

zk-2008-obe-ceny zk-2009-obe-ceny

V hlasování veřejnosti v soutěži Zlaté koruny o Cenu veřejnosti se naše mKONTO potýká se svou konkurencí. Boj vrcholí. Rádi bychom Vás touto cestou požádali o Vaši podporu.




Míra Vašeho zapojení je čistě na Vašem uvážení. Nicméně zapojením Vás a Vašich přátel, či Vaší aktivitou na mFORU a BLOGU můžeme získat možná právě ty rozhodující body. Navíc hlasováním ve Zlaté koruně pro jedničku mezi bankovními účty můžete vyhrát zájezd s CK Fischer.

Link pro hlasování:

http://zlatakoruna.info/hlasovani/641-mkonto-osobni-ucet-mbank-bre-bank-sa-organizacni-slozka-podniku

 

 

Tomáš Vokroj Tomáš Vokroj / mBank
webmarketing specialist
tomas.vokroj -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Ze života banky

Komentáře (42)

Vložit komentář

Zatím jsem spokojen. Mrzí mě, že banka nemá pojištění vkladů v ČR a že vyhazuje peníze za kartomanie místo aby byl aspoň 1 výběr z bankomatu měsíčně zdarma

:-):-):-)Dobrý vtip!!! Letos určitě mBank zvítězí po "zlepšování produktů" a úpravách výběrů z bankomatů, úrokových sazeb a porušení slibů o bezpoplatkovosti!!!

mBank má v nabídce hypoték rozhodně navrch, v nabídce úvěrů podprůměr, v nabídce produktů směrem k trhu je to tragedie, procesy tragedie, spolupráce s externím prodejem tragedie. Co z toho plyne, pane? Asi nic moc výsledky!

Kdyby jste raději zamakali na procesech, než na barvičkách, bylo by to rozhodně výnosnější... a o to přeci jde.

Jsem spokojen mám mKONTO.

Se změnou adresy mám taky zásadní problém - měnil jsem ji na pobočce (HK) a ani po měsíci nebyla změněna, taxem tam zašel znovu a bez udání důvodu jsem musel vše znovu vyplnit - od té doby uběhly aspoň 3 měsíce a stále nezměněna - nechápu...

Jinaxem s mKontem spokojen, vadí mi samozřejmě nízké úroky a jen 1 bezplatný výběr na eMax+, resp. další za 150 Kč - to je trochu moc (jednou jsem se spletl a vybral nižší částku, než jsem chtěl, a přestože jsem hned dovybral, poplatek se mi samozřejmě naúčtoval:( ) Člověk pak ztrácí čas kalkulováním, kolik asi kdy bude potřebovat... Možnost více eMax+ to odlehčí, ale zase ztrácíte čas sledováním, kde jsem už daný měsíc vybral...

mKONTO mi naprosto vyhovuje.Splňuje přesně ty požadavky jaké jsem od konta chtěla - rychlé,bezpečné a bezproblémové. Díky

Asi před 3. měsíci jsem si přes mLinku nahlásila SIPO a inkaso, ale stále mi chodily upomínky, že nelze inkasovat. Prověřila jsem tedy účet a zjistila jsem, že mi ani SIPO ani inkaso nebylo nastavené. To by se u jiné banky nestalo-tři měsíce problémů.

Jsem klientkou Vaší banky skoro od začátků působení na našem trhu -respektive kdy otevřela svou pobočku v Liberci. Doposud jsem s Vámi spokojena, dost mě ale překvapily některé názory a nechce se mi tomu ani věřit. Já žádné výhrady nemám, dokonce i když jsem byla okradena-byly mi scizeny i bankovní karty, tak zástupci na Vaší pobočce v Liberci mi velice vyšli vstříc a pomohli mi mé potíže vyřešit.

Byl jsem klientem už skoro před 20.lety IPB, a byl jsem spokojený. Později, když tu banku přebrala ČSOB -poštovní spořitelna, začaly být směšné úroky, ale poplatky byly veliké, takže jsem to nedávno zkusil tu, i když úroky také nic moc, ale aspoň nejsou žádné poplatky. Zatím jsem spokojen!

Hlasovala bych, ale uvedený link mi nejde zobrazit. S účtem jsem zatim spokojená.

S m Kontem m BANKY JSEM VELMI SPOKOJENÁ

hlasovala bych, hlasovala, ale nejde mi uvedený link zobrazit......

jsem nad míru spokojen s touto bankou a dopručuju ji dalším známím a také jsou spokojeni

Dobrý den,jsou lidi,kteří si v dnešním chaosu vždy dovedou najít něco pozitivního a naopak ti co budou vždy a vše kritizovat.Prošel jsem několika bankama a jsem rád,že jsem skončil u Vás.Už jsem Vaší banku doporučil i svým přátelům a všichni jsou spokojení.Přeji Vám hodně úspěchů v další praci a děkuji.

V žádném případě nenacházím produkt, který by si vítězství zasloužil.. mKonto je stejné jako běžný účet FIO banky nebo Poštovní spořitelny.. A za to co v poslední době předvádí vedení, jejich neschopnosti a neustálé snižování úroku si zaslouží akorát poslední místo :-)

Jsem rád, že banka dává zdarma a přitom spolehlivě vytváří dlouhodobé ztráty.

Již více než rok používám mKonto a jsem velice spokojen ! Platby probíhají rychle a pro mně je to velice pohodlné , že mohu banku navštěvovat z pohodlí domova . Díky.

Dosud jsem využíval služeb sedmi bank. Ze získané zkušenosti mohu otevřeně říci: mBanka zatí vede. S využíváním mKonta a souvisejících služeb jsem naprosto spokojen. OP

Jsem vděčný za banku, která nekrade na nesmyslných a leckdy až urážejících poplatcích. Banka, která se dokáže uživit z pouhého půjčení peněz od svých klientú, na našem finančním trhu strašně dlouho chyběla. Držím Vám palce a všemožně podpořím. Problémy jsou všudy přítomná věc a jsou tady proto, aby se řešily. A tak se taky děje, tak proč prudit? Vlastně prudilové jsou taky taková všudy přítomná věc. Bohužel, ale tyto nikdo neřeší. Nebo spíš bohu dík, že nemusí.

Tak k tomu neni co dodat !
Posledni dobou stale uroky klesaji /jeste ze se muzou vyhovoril na CNB / !!! Ale je to neseriozni, kdyz jine banky uroky zvedaji, oni porad snizuji !!!
A kdyz je na trhu jeste jina moznost, proc to nevyuzit , ze ? Nemusi to byt zrovna banka, hlavne, ze ma taky ruceni statm, jako banka do vyse 50 000 eur, tak proc vahat ...
Nově nabízený vkladový produkt s hvězdným zhodnocením vkladu 10,2 % za dobu uložení 2 let!

Jasan hlasuji pro mkonto...Chtěl bych se ještě zeptat, budete-li mít konkokorent a kdy? Díky

Dobrý den, nemohla jsem si vybrat lepší banku než je mBanka. Jsem s ní moc spokojená. Děkuji.

dva měsíce jsem nově uživatelem mKonta a jsem plně spokojen

ja bych nerad rozebiral teorii, ostatne tu jste uz popsal a nechme ji teoretikum. ja jsem se hlavne snazil poukazat na to, ze po nasazeni se problemy muzou vyskytnout. a vubec pritom nemusi byt duvod zase vsechno sypat zpatky behem dvou dalsich velkych odstavek - jen je treba stabilizace a drobne upravy. ano, jsou systemy, kdy je mozne vzit vsechno zpet a rict "kasleme na to, zkusime to za 14 dnu". jenze to podle me pripad mBank neni

bojler: vycházím z obecných principů používaných v enterprise systémech: testování novinek na testovací farmě, po odladění nasazení na produkční systémy s tím, že pokud má být zachována vysoká dostupnost služeb, je třeba určit bod, kdy se vyhodnotí, že operace se nezdařila a namísto hledání chyb následuje návrat do stavu před aktualizací. vycházím také z předpokladu, že banka je v principu enterprise systém a internetové bankovnictví je služba s vysokou dostupností ( minimálně pro banku, která bankéře kamenné zavírá do klecí :)
jak probíhá nasazování aktualizací ve vašem prrostředí ? rád získám pohled z jiné strany.
děkuji

to určitě ! škoda že se taky nehlasuje o tý báječný mpůjčce :-)

Hlasování se týká mKonta a nevidím jediný důvod, proč tomuto produktu neposlat hlas. Díky.

> Před časem jsem měnil také adresu a trvalo to cca 3 týdny než se to mBank změnila v nastavení účtu, ale nijak mě to neomezovalo v používání mKonta. Upřímně řečeno nechápu jaké údaje o adrese potřebujete při zasílání plateb, když stačí akorát číslo účtu, variabilní zymbol a částku.

Jde o to, že jsem vyplnil jejich formulář, ofotil doklady, odnesl na FC a informaci o změně adresy ani nepřijali, tak jsem to skartoval a řešení neexistuje.

Při platbách jsou tedy u odesilatele uvedeny nesmyslné údaje. Adresu jsem měnil asi ve 30ti různých institucích (od ČEZu přes několik bank až po zdravotní pojišťovnu a finanční úřad) a pouze mBank to odmítla provést.

S vaším mKONTEM jsem nesmírně spokojen. Uživatelem mKONTA jsem od prvopočátku a dosud jsem s ním neměl žádný problém. U spořících účtů eMAX a eMAX PLUS se mi samozřejmě nelíbí výše úrokové sazby.

Před časem jsem měnil také adresu a trvalo to cca 3 týdny než se to mBank změnila v nastavení účtu, ale nijak mě to neomezovalo v používání mKonta. Upřímně řečeno nechápu jaké údaje o adrese potřebujete při zasílání plateb, když stačí akorát číslo účtu, variabilní zymbol a částku.

Tak hlasování se týká mKonta, nemá tedy význam operovat spořícími účty. Stejně tak pondělní celodenní výpadek byl sice velkou ostudou, nicméně to se čas od času stane v každé bance.

Ovšem mKonta se přímo týká to, že jsem se přestěhoval, mám potvrzení o novém trvalém bydlišti, ale banka odmítá adresu změnit, tudíž všechny platby odcházejí s nesmyslnými údaji.

Jedná se o zásadní systémovou chybu a mKonto je tak z mého pohledu nefunkční a musel jsem všechny transakce přesunout do Poštovní spořitelny (kde adresa šla změnit samozřejmě bez problémů dle ze zákona platných dokladů, stejně jako v LBBW a ČS).

To si děláte kozy, že?

Take dost dobre nechapu zadost o podporu, ve chvili kdy jste zabili sporici ucty (uspory uz jsem predal jinemu ustavu), spousty veci uz rok, dva slibujete a nedeje se nic... takhle se o ceny uchazet nelze :-(

m.s.: no samozrejme k te poznamce o navratu na posledni znamou verzi. zrejme stejne jako ja neznate priciny a stabilizaci systemu po nasazeni novych verzi tezko vyresi navrat k minule verzi. disaster recovery je trochu k necemu jinem nez ladeni

Dobrý den, jsem velmi spokojená a děkuji.

bojler: k čemu konkrétně se vztahuje vaše otázka ? K hlasování, disaster recovery nebo něčemu jinému ?

Dobrý den. Již jsem doplatila půjčku kterou jsem měla od Vás. Na účtě byla nula. Další měsíc seobjevil nedopatek. Znovu jsem to zaplatila. Světe div se další mněsíc znovu nedoplatek. Můžete mi to vysvětlit?

No po tom co jste provedli se sporenim a posledni dobou Vam toho vic nefunguje jak funguje to chce opravdu dost nesoudnosti chtit po dost vytocenych klientech, aby pro Vas hlasovali. Ja to neudelam. Neustale slysim od znamych jak jsem mohl takovou bandu amateru jim doporucit a uz to nikdy neudelam.
Dosplacim uver a beru kramle / preklad pro Prahu: koncim s timto podnikem /

m.s.: děláte si srandu a nebo to myslíte vážně?

já budu hlasovat až pro ten termínovaný produkt s atraktivnějším úrokem [nojasne]

Není paradox chtít po klientech podporu ve chvíli takových problémů ? A pokud můžu mít návrh: ve chvíli, kdy se mi nezdaří upgrade, vracím se k zálohám a poslední funkční verzi. Nechcete místo laborování na produkčních systémech nahodit Last known good a problémy ladit v testovacím prostředí ?