zpátky

Důležité upozornění

 

Vážení Klienti, informujeme, že situace s problematickým přístupem do transakčního systému mBank je vyřešena. Klienti se mohou bez problémů přihlásit do internetového bankovnictví.


Navzdory přechodným problémům v průběhu dne jsou aktuálně všechny transakce platebními kartami realizovány. 
 

Rádi bychom zdůraznili, že dnešní obtíže v žádném případě nesnížily stupeň zabezpečení prostředků našich klientů.

 

 

 

 

Matej Kubinec

PR Specialist

matej.kubinec-zavinac- sk.mbank.eu 

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (33)

Vložit komentář

Také opět potvrzuji, že SMS došla za dlouhou dobu, naštěstí jsem převod nezrušil, ale nechal na potvrzení později. Takže jsem teď doplnil heslo a poslal. Svádělo to ale k rezignaci s tím, že zítra vše vyplním znovu. Doufejme, že to "opět" bylo jen krátké a ojedinělé selhání ("jako se děje i v jiných bankách").

Tak oprava, SMSka dosla zhruba po 25 minutach.

také potvrzuji nemožnost převodu. A vůbec to nesouhalsí s arogantním oznámením (a fotkou), že je vše v pořádku, navíc dosti dlouho po novotách.

21:50 - pokus o platbu z IB (na ucet v jine bance) selhal - nedosla potvrzovaci SMS. Vyzkouseno na dvou ruznych uctech. mLinka pro jistotu do 22:00 obsazena.

Situace tedy rozhodne vyresena neni. Pri pokusu o prevod penez na jiny ucet se zobrazi hlaska "Systemova chyba". Uz jsem Vas od rana dvakrat kontaktoval, stale se nic nedeje.

Kdy obdržim výpis za duben 2010?

Problemy s Vasim bankovnictvim neustale pokracuji, krome jiz zminovanych problemu ktere jsem popisoval vcera, jsem dnes zjistil ze castka 5500,- kterou jsem poslal na jiny mBank ucet nedorazila. Po dalsim telefonatu s mLinkou mi bylo sdeleno ze mam holt asi smulu, ze se to nikomu jinemu nedeje a ze musim zadat reklamaci. Takze budu cekat 30dni na to, abych dostal zpet sve penize ktere jsem si zde u Vas ulozil. Za zbozi zaplaceno nemam a svoje penize take ne. To co zde predvadite je skutecne tragicke.

Poslat zprávu

@ 25 - nejsou hlášeny komplikace a IB funguje normálně. V případě přetrvávajících potíží mi pište na mail tomas.vokroj@cz.mbank.eu.

S pozdravem

Tomáš

Dnes je 12.května 2010 a internetové bankovnictví mám stále mrtvé. Podle vašich informací by mělo být už všechno v pořádku. Jak to tedy je.

Rad bych se s Vami podelil o moje vcerejsi a dnesni zkusenosti s Vasi bankou :

Behem vcerejska a jejich "drobnych" problemu jsem uskutecnil 3 prevody penez. 2x na mbank ucty, 1x na CSOB ucet.

Vysledek ?
Platba za zbozi na cizi mBank ucet nedorazila, ackoli ja mam castku odectenou.

Platba na mBank ucet znameho dorazila v poradku.

Platba na CSOB mi z transakci zmizela uplne, ackoli byla overena pres SMS, tudiz sem dnes musel platbu zadavat znovu.

A behem telefonatu na mLinku jsem nezaslechl jedine "omlouvame se", ale pouze "musite zadat znovu", "zadal jste to spatne",....

Toto jednani mi prijde skutecne neseriozni. Vcera jsem cele dopoledne nemel pristup ke svym penezum ve Vasi bance, nemohl jsem uskutecnit platby co jsem potreboval, a kdyz uz je Vas system prijal, tak je neprovedl. Po teto zkusenosti bych cekal, ze na infolince uslysim omluvy a ne pristup ktereho se mi dostalo.

Po techto zkusenostech zcela vazne zvazuji odchod z teto banky a doporucim to i vsem svym znamym.

Dobrý den,bohužel ani dnes se mi nedaří přeposlat peníze do jiné banky.Děkuji Ligi

Váš včerejší výpadek mě bude stát zbytečnou cestu znovu do města, protože jsem nemohla zaplatit za zboží. Očekávám pořádnou omluvu!!!

Bude opět v blízké době funkční služba E-mail Push? Nebo po modernizaci systému s ní už nebylo počítáno...?

Hláška: Operaci nelze provést. Chyba CSB. - při kliknutí na dodatkovou kreditní kartu, splátka nebo historie transakcí

Myslím, že jedna éra je u konce. Je čas přejít k lepšímu a slušnějšímu. Začátek se vyplatil.

Včera mi volali z konkurenční banky RB a měli hroznou prdelku z vašich problémů nabízeli zase ať si vemu výhodný úvěr...Jsem řekl až budou mit účty zcela zdarma tak budou mít taky návali na internetové bankovnictví v pondělí jako vy.

Včera mi volali z konkurenční banky RB a měli hroznou prdelku z vašich problémů nabízeli zase ať si vemu výhodný úvěr...Jsem řekl až budou mit účty zcela zdarma tak budou mít taky návali na internetové bankovnictví v pondělí jako vy.

Včera mi volali z konkurenční banky RB a měli hroznou prdelku z vašich problémů nabízeli zase ať si vemu výhodný úvěr...Jsem řekl až budou mit účty zcela zdarma tak budou mít taky návali na internetové bankovnictví v pondělí jako vy.

Ještě, že jsem zrovna nikde neplatila, to bych se asi řádně "orosila" :-) Tohle je banalita ve srovnání s chováním jiných peněžních ústavů, kde platíte běžně 300,-Kč měsíčně a problémy s transakcemi mají taky... A mimoto, když u nich něco chcete vyřídit, tak abyste si vzali dovolenou. Já jsem s mBank naprosto spokojená.

Dobrý večer. Je 21,37 a myslím, že problém stále vyřešen není

Když už se mBanka nerovná AXE úroky z vkladů, tak se jí snaží alespoň vyrovnat (ne)kvalitou internetového bankovnictví.

Bývalo zvykem v staré mBank, že před nasazením byly programy testovány. A bývalo zvykem ve staré mBank, že upgrade probíhal v noci.

Ale časy se mění.
Jaká změna nás čeká příště?

Co to vlastně v mBank nefunguje ? Rád bych věděl na čem jsem, abych mohl případně přijmout opatření ? Problém s přístupem možná vyřešen je, padání aplikace ale nikoliv. Může to souviset s Investicemi, které se mi objevily na detailu mBilans ? Když na ně kliknu, spolehlivě mě to pokaždé vyhodí. V zájmu co nejrychleší nápravy situaci se dobrovolně hlásím k testerům... ačkoliv mám pocit, že v tuto chvíli jsme nedobrovolnými testery my všichni :D :D

Vystřídal jsem hodně bank a čas od času jsou problémy všude. Dnešní událost není žádná tragédie.

pane Kubinec, tak dnes v 20.05 problém rozhodně ještě vyřešen není :-((( ach jo ... potřebuji ještě dnes zadat platbu, snad to půjde později. Ale obávám se, že nee. Do mého IB se nemohu přihlásit

Poslat zprávu

avathar202202:
Moje dnešní splátka proběhla v pořádku, proto předpokládám, že se jedná o ojedinělý případ. Přesto to zítra v práci prověříme.

vlazy:
Jak již psal Tomáš v předchozím blogu, modernizace spočívala zejména ve větších interních změnách týkajících se mBank v Čechách, na Slovensku i v Polsku. Přes všechna přijatá opatření může k neočekávaným událostem dojít kdykoliv a kdekoliv.

Za případné nepříjemnosti se všem klientům samozřejmě omlouváme. Věříme, že díky rychlé obnově fungování systému v odpoledních hodinách naše klienty neočekávané výpadky zasáhly minimálně.

3: příčinou byla vadná elektrónka z katody holomóc

6: souhlas

Proč z toho děláte aféru, Vy stoprocentní... někteří typičtí Čecháčci, na vše si stěžující? ( okamžité omluvy,náhrady apod. ... jak úsměvné). Pokud Vám paměť slouží, tak obdobnými problémy si prošly všechny banky v ČR a v některých případech to nebyla záležitost několika hodin. Pro media je to samozřejmě in, aby měla vůbec v těch zvratcích co vysílat.

presne tak po prakticky celodenni nedostupni IB a co hure, nemoznosti platit kartami jen oznameni? mBank ma zvlastni predstavu o PR

A kdy nám tedy pošlete výpisy z účtu za duben a chybějící emai pusche?

Bylo by možné prozradit co bylo příčinou těch problémů s přístupem do transakčního systému mBank? Předpokládám, že to asi možné nebude.

informujeme, zdůrazňujeme!!??
Co takhle - omlouváme se za způsobené potíže - PR Specialisto?

18:24 - při pokusu o online splátku KK to napíše: Operaci nelze provést. Chyba CSB. a odhlásí mě to z IB