zpátky

Novoroční přání

Vážení klienti a návštěvníci stránek mBank,



Roku 2009 odbíjejí poslední hodiny a za dveřmi už nedočkavě postává jeho nástupce, rok 2010.
Nepochybuji o tom, že to bude období plné výzev a že po „krizovém“ roce, který právě končí, zase přinese optimistické vyhlídky, a to nejen v bankovnictví, ale ve všech dalších oblastech Vašeho života. Dovolte mi popřát, aby byl pro Vás nadcházející rok ve všech směrech úspěšný, šťastný a bohatý.

Janusz Mieloszyk, generální ředitel

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (12)

Vložit komentář

Dobrý den

protože nevím jak poslat moji stížnost panu řediteli, využívam tuhle možnost. I když nový rok již nějakou dobu běží, novoroční předsevzetí by se měli naplňovat. A měli by se naplňovat i jiná prohlášení, např.

Citujem: „Chceme rozhýbat trh s bydlením a odbourat strach lidí z návštěvy banky, když shánějí peníze na nový byt, nebo chtějí výhodně refinancovat. Proto jsme se rozhodli výrazně zlevnit hypotéky. Doufáme, že tím mimo jiné pomůžeme české ekonomice rychleji se zotavit z krize,“ - generálny riaditeľ Janusz Mieloszyk, (http://www.bankovnipoplatky.com/mbank-chce-znovu-ozivit-hypotecni-trh -v-cesku--sazby-u-hypotek-jdou-dolu-10216.html),
V současnoti mám negativní skušenosti s možností získaní úvěru od MBank i když jsem dlhoročným klientom.
Považujem Vaše správanie za neseriozné, a tak ako som Vás do súčasnej doby chválil a doporučoval som Vás, tak to určite zmením. I keď som malý klient, i tak by ste si každého klienta mali vážiť a vytvárať obojstranne dôveryhodný vzťah.

S pozdravem

Nespokojný klient

Co sem říkal - generální teprve přijde. Pohřebák Řehák z ČSA ... klepejte se a utíkejte! :-)

Tohle je fake. mBank totiž žádnýho generálního ředitele nemá.

Třeba banka nemá zájem posílat kamsi do tramtárie SMS, stačilo jí asi bohatě, že je odesílala z Polska..

Vážený pán riaditeľ,

Tiež Vám prajem úspešný nový rok. A dúfam, že Vaša banka odstráni nezmyselné prekážky, ktoré bránia zákazníkom využívať služby mBank alebo prechod k banke. Iba za posledná 2 mesiace som postrehol 2 prekážky 1) pri pokuse založiť si službu ePlus ako rozšírenie mKonta sa nedal použiť už zaregistrovaný zahraničný telefón. Problém je údajne v tom, že zasielanie SMS na zahraničné číslo je drahšie, a tak je táto služba nedostupná. To je škoda, pretože predtým to šlo a zrazu to nejde a nikde o tom nie je zmienka. 2) Môj kolega si skúšal založiť účet mKonto, žije v ČR ale OP má vydaný v štáte Schengenu. A účet si nemôže založiť, pretože "nemá pas". Nuž, v štátoch Schengenského priestoru sa pas už desiatky rokov nepoužíva a ľudia, ktorí necestujú mimo tento priestor ho vôbec nemajú. Škoda, že to Vaši kolegovia nepostrehli a verím, že to čoskoro napravia.

Zdraví, Michal

Držím naší bance palce a ať se nám daří. Díky za dobré služby !

Hlavně mockrát děkuji za opětovné, bez jediného sluvka vysvětlení či jakéhokoliv komentáře snížení PROCENTA úrpků na spořícím účtu. Opět VZOR komunikace a pohrdání KLIENTY!!! Hlavně že už jsme je nachytali na původně 3,3 %!!!!! Cholera na Vás, pane generální!

Jsem s Vaší bankou už více než rok a půl a stále spokojený. Doporučuji Vás všem svým známým. Nechápu, jak někteří lidé mohou stále zůstávat s jejich starými, dinosauřími bankami. Hodně úspěchů do nového roku!

Diky za prani, a vyjde-li tez Vam, i ja budu rad. :-)

Budiž to první krůček ve vylepšení komunikace, víme, že máme ředitele ;)

Obávám se, že rok 2010 bude druhým krizovým v řadě, ale optimismus (i ten nezdravý) je prý zdravý, takže se připojuji a přeji všem, aby byl nadcházející rok ve všech směrech úspěšný, šťastný a bohatý, jak pro klienty tak i pro bankéře.

díky pane GŘ, Vám taktéž vše nejhorší v novém roce! (nechť se Vám vyhne)