zpátky

mBank slaví 2. narozeniny

Dnes je to přesně dva roky, co mBank otevřela své brány českým klientům, respektive co vešla do bankovního éteru.



Od té doby se změnila řada věcí, postupně přibývaly produkty a služby, základní filozofie je ale pořád stejná – nulové poplatky za běžné služby a otevřenější komunikace k veřejnosti, než je u bank zvykem. Na mFóru a blogu se potkáváme s řadou z Vás pravidelně, jiní napíšou občas, další třeba jen jednou. Řešíme zákaznické záležitosti, novinky, zajímavosti z trhu i připomínky. Průběžně se dozvídáte, jaké milníky má mBank za sebou. Dnes slavíme druhé narozeniny, proto mi dovolte ty nejdůležitější zmínit.

  • 280 000 klientů
  • vklady v řádu desítek miliard korun
  • 27 poboček po celé zemi + on-line bankovnictví
  • nulové poplatky za běžné služby
  • nejvíce oceňovaná banka

Zlaté medaile

  • Nejlepší účet roku 2009 /mKONTO/
  • Nejdynamičtější banka roku 2008
  • Cena veřejnosti Zlaté koruny 2008 /mKONTO/
  • Novinka roku Zlaté koruny 2008 /mKONTO/

Stříbrné medaile

  • Internetové bankovnictví /Zlatá koruna 2009/
  • mBUSINESS KONTO /Zlatá koruna 2009/
  • mKONTO /Cena veřejnosti Zlaté koruny 2009/
  • eMAX /Zlatá koruna 2008/
  • mHYPOTÉKA /Banka roku 2008/
  • mKONTO /Banka roku 2008/


Vážení klienti, děkujeme za Vaši přízeň a důvěru!

Pavla Renčínová Pavla Renčínová / mBank
tisková mluvčí
pavla.rencinova -zavináč- cz.mbank.eu

Komentáře (39)

Vložit komentář

Ano ano... Tenkrát mBank přesně plnila to, s čím oslovila klienty: Jednoduché, spolehlivé, bezpoplatkové účty, velmi solidně úročené. Dnes je situace jiná. Škoda, že mBank už nemá o klienty zájem - že spolupracuje s lidmi, pro něž zajet za jedním klientem - to se nevyplatí, takže klient si ani účet u mBank otevřít nemůže (konkrétně to byl případ mé ženy, dnes je spokojenou klientkou FIO). To nejcennější - a sice účet bez jakýchkoliv poplatků včetně výběru z bankomatu - to již nefunguje. ŠKODA ...!!!

No ja doufám že se Mbanka trohu vzpamatuje a uděla kontokorent kvuli tomu jsme jeste u KB pak si tam konecne budu posilat svou malou vyplatu.-)

Blahopřeji k úspěchům, které jste dosáhli! Sám jsem velmi spokojen jako fyzická osoba s Vašimi produkty, žel stále nemám možnost využít Vašich kvalitních služeb jako právnická osoba s menší firmou. Stále tuto nabídku prý plánujete, ale řekne mi už někdo konečně kdy?

Vše nejlepší v novém roce 2010,ať se stále daří.
Jarda

O odchodu nebo spíše redukci protékajících prostředků zřejmě uvažuje čím dál víc klientů. Osobně jsem odtud odsál větší položky nejen ze svého účtu při letošním informačním foeaux peaux (škoda že tato kategorie při udělování bankovních cen chybí, mBank by měla další zlatou) kolem eMaxu. Od té doby jsem využíval pouze mKonto na provoz pravidelných plateb a od nového roku i toto přesouvám jinam a zůstávají jen příležitostné operace s jinými klienty mBank.

Ostatní banky s mBank pomalu srovnávají krok svými sazebníky a uvědomují si co z mBank kienti chtějí mít i u nich. mBank ani po dvou letech stále není plnohodnotnou bankou se všemi běžnými službami, ale jen celkem charismatickým bankovním teenagerem, který občas tvrdošíjně odmítá dobře míněné rady zkušenějších. Je to vážně škoda. Prvotní nadšení už opadlo a nyní se ukazují slabiny. Proč tu třeba už dáno není kontokorent, když je všeobecně známo, že mBank se nedaří půjčovat peníze které u ní klienti ukládají. Mj. proto tu úrokové míry klesly ze špičky do průměru. mBank už další peníze klientů nepotřebuje.

Nicméně abych byl alepsoň v závěru pozitivní, k narozeninám se patří pogratulovat. mBank přeji především hodně spokojených klientů a zaměstanců, protože bez těch správných lidí se nic nedá dělat pořádně, hodně správných rozhodnutí do dalších nesnadných let, protože je lepší se učit chybami jiných než vytvářet další, a držím palce aby třeba už ten příští rok byl konečně v černých číslech...

Skutečně skvělý dárek pro klienty k 2. narozeninám je nová úroková míra 2,1% p.a pro e-max plus. Na domácí scéně je nyní podprůměrná. A tak milí gratulanti neváhejte a poohlédněte se po nové bance, abyste brzy nesplakali nad výdělkem.

také gratuluji ale s chválou už by se mělo pomalu přestat během půl roku co jsem uvás jste urokovou sazbu snížily o zhruba 20% z 2,6% na nynějších 2,1% což je hodně a pomalu začínám uvažovat o změně banky a určitě nejsem jediný. Hodně štěstí do budoucna ale takto to dál nepude do nekonečna

Připojuji se k gratulantům.
Dnes paní ředitelka ČS byla velic zklamaná,že jsem si po 11letech přiušel zrušit učet u tomto ustavu.Smutné oči a výraz paní ředitelky, nedal dlouho čekat na otazku, mbank? Já s úměvěm odpověděl ANO!Podala mi ruku a pořála hezké svátky.
Tak teď jen doufám,že minimálně 11 let budu spokojen i u Vás!

Dodatečně přeji k druhému výročí.
Ráda bych se dozvěděla kdy budou bankonaty na vkládaní peněz,které jste slibovaly na začátku Vašeho vzniku.

Přeji Vám mnoho dalších úspěchů do nového roku pěkné prožití vanočních svátků.
Váš klient.

K 27: Až od nedávna se Vám u došlé platby zobrazuje majitel účtu, vidíte, kdo Vám platbu posílá.
K 28: ano, ale pozor, jak píšu shora, je už více bank s běžnými i spořícími účty bez poplatků a připisujících stejný nebo o desetinku vyšší úrok než mBank, někdy za lepších podmínek (neomezený počet výběrů). Kibicování je snadné, takže se např. domnívám, že namísto budování kamenných poboček by se mělo investovat jinam.

Hodně štěstí a úspěchů do dalších let. Jsem velmi spokojený, prototě jste první banka na českém trhu, která po mě opravdu nechce žádné poplatky, navíc mi připíše každý měsíc úrok. Spokojenost. On-line bankovnictví je velmi dobře vyřešeno, očekával jsem pouze virtuální klávesnici. Snad se jí dočkáme.

údiv: Mohu se zeptat, co je přesně ta "identifikace došlých plateb"? Nějak mi tato novinka utekla.

Opět souhlasím s převažující chválou. Dovolím si ale poznamenat, že nuceným rušením některých poplatků u všech bank se Vaše výhody redukují. A tak jsou už i jiné podobné účty bez poplatků. Stejně tak i Váš Emax plus nabízí úrok, jaký lze už i jinde u spořícího účtu najít, bez omezení 1 převodu. Čili jak se říká někde shora, "neusněte" na vavřínech. Je mnoho slibovaných a nesplněných služeb, kvůli ketrým mnoho klientů chybí anebo si drží další účty a vy přicházíte o příjmy (zavedení identifikace došlých plateb je však supr). Také se Vám nepřímo zvýšil zisk zavedením nulového úroku na mKontu. Souhlasím, že pro jednotlivce to bylo zanedbatené, ale u 280 tis, klientů je ušetřený úrok jistě dosti výrazný. Otázka je, zda ho nestrávíte stavěním zbytečných poboček(?) namísto nižších investic do profesionální mLinky. Prostě bych si přál, abyste byli vždy trochu napřed, což se myslím vzhledem k počátku poněkud znejasnilo.

Blahopřeji. Neskrývám svoji spokojenost od doby, kdy jsem odešel od čS. SPOŘITELNY a Raiffaisenky k vám. Tam mi veškeré úroky spolykaly poplatky. Sice nemáte takové paláce jako jsou na Budějovickém náměstí v Praze, ale ve vašich pobočkách - kioscích mi vždy vyšli vstříc. Jediný zádrhel jsem měl, když jsem pomotal třikrát heslo (ve fofru) a byl mi účet zablokován. To bylo sice dobře, ale pak složitost nového zaheslování a uvolnění účtu mne trochu zaskočila. Ale i to je možná dobře. Jsem sice starší důchodcovský ročník, ale s PC účtování zvládám, na rozdíl od mnoha mých vrstevníků, kteří o vás z toho důvodu nemají zájem, ač vás doporučuji. No nic, je to jejich problém. Díky vám a jen tak dál.

Jsem v mBank už přes rok a jsem spokojen. Zacal jsem akorat pracovat, tak je mBank moje prvni volba banky. Sleduju web, forum, blog...Staci mne sluzby ktere banka poskytuje. S mKontem jsem naprosto spokojen. Chvalim jednoduchost a prehlednost sazebniku. Neuchylujte se k ruznemu balickovani, milionu vyhod jen pro nekoho atd. Az urcite neusnete na vavrinech a pridejte dalsi veci. Drzte se :-)

Gratuluji ke druhým narozeninám, jsem s Vámi téměř od začátku a Vaše služby chválím. Je sice pravdou, že porodní bolesti nějaké byly, ale i tak jste pro mě nejlepší (a možná i nedostupnější, neboť nemusím nikam na přepážky, což oceňuji) bankou na našem trhu. Gratuluji i k úspěchům v soutěžích, podle mě jste je získali právem. Jen tak dál a přeji další tisíce spokojených uživatelů. Petr

Velmi Vám gratuluji, Váš nadmíru spokojený klient.

Romane,

přestaň už konečně hulit !!!!! nejlepší banka na trhu ????Dobrý vtip...........

Děkujema za váš dárek k narozeninám - za zrušenou pobočku ve Varyádě Karlovy Vary. To jste ale měli říct klientům, že nebudete mít pobočku v krajském městě a já vám tam nemusel tahat další klienty a Ti by mi teď alespoň nenadávali. Tak k dalším narozeninám se zrušte úplně.Všechno nejlepší. junek

Souhlasím se vším,nejlepší banka na trhu

Také popřeju dodatečně vše nej, a mnoho dalších klientu.

Dobrý den,
také přeji vše nej. Také musím říct že naprosto souhlasím s příspěvky č. 13 a 16. mBance přeji aby brzy "dospěla" a stala se nízkonákladovou ale již plnohodnotnou bankou a doplnila své služby např. o mezinárodní převody.
AD 13: Velké poděkování mRadě a ostatním, kteří občas i bydlí na mFóru - že bourači :-) - bez nich by mBanka nebyla tím čím je!! Škoda jen že po odchodu Jirky B. a Adama Z. mám pocit, že na fórum zabloudí z mBanky Pavla, Tomáš, nebo někdo další jen z povinnosti, nebo když tu něco fakt "hoří". Kde jsou ty časy starého dobrého ODLEHČENÉHO VLÁKNA....
AD: 16. S mKiosky je tězko co do jejich role a kompetencí hodnotit.Dler mého názoru je mFórum daleko kompetentnější, rychlejší a navíc zde dostranete mnohdy opravdu vyčerpávající odpoved. Co se týká mLinky - dle nějakého nedávného výzkumu lidem hodně vadí dlouhé čekání na operátora infolinky, ale mnohem více to, že až Vám to konečně po dvaceti i více minutách operátor "zvedne", je mnohem víc zmatený než Vy a vlastně nic nevyřešíte. Tímto přichází tisíce firem o zákazníky!!!!! Věty Typu: budeme to řešit, budeme Vás kontaktovat a pod. jsou tím posledním co chce klient slyšet. Takže přeju mLince k druhým narozeninám, aby se její operátoři občas pročetli mFórum a určitě jim to pak půjde líp.

Hezký den všem v mBance.

Marty

Také jsem rád... A pro vás i nás přeji uchování všeho dobrého, co je. Výše je řeč o pobočkách, a že nejsou kompetentní k mnoha úkonům. Není to pak zbytečný náklad? Každý Váš klient ví, že jde především do internetové banky a pobočku nepotřebuje ani při uzavření smlovy. Tak proč nedržet počet poboček na absolutním minimu? Kvalitní mLinka by řešila vše.

mBance preji vsechno nejlepsi a prizen klientu.

Krom toho je nam klientum treba poprat konecne doplnenii portfolia o zbyvajici dlouho ocekavane a jinde bezne sluzby jako jsou zahranicni prevody, vkladomaty atd. Prvnik rok mBank zacinala a mela pravo na to, aby ji mnohe sluzby chybely, kdyz zvolila postupny rozjezd. Druhy rok se nad tim dalo prihmourit oci, ale tri roky uz je dost dlouha doba na to, aby banka dospela, takze za rok uz to bude jen ostuda.

BTW predpokladam, ze letos uz nebude verejna oslava,jako minuly rok, pokud doposud nebyla oznamena.
BTW2 celkem me prekvapilo, jak rychle se objevili vkladomaty u jinych bank, v mBank se o nich dlouho hovori ... bohuzel jen hovori, i kdyz by je jeji klienti ocenili urcite vic nez u jinych bank

Vidím, že podobný způsob oslav je u firem docela populární :) Vždycky mě zajímalo, co dostanu po představení Akt nebo Záskok. Po Švestce byla flaška slivovice, po Lijavci deštník...

Všechno nejlepší, po 20 měsících taky plná spokojenost. Zdělením, že máte "27 poboček po celé zemi" to trochu přeháníte. Jestli totiž pobočkami nazýváte mKiosky, kde jsou mnohdy nezkušení pracovníci, kteří nemají žádné kompetence, to jste mohli raději vyzdvihnot ty schopné (a není jich málo) a některé velice ochotné lidi v mForu. Bez mich by nám, bylo někdy dost ouzko. Navíc, když si pomyslíte, že ty informace podávají za vás ve svém volnu a taky za nula neměli by jste na ně zapomínat. Proto ta "otevřenější komunikace" je hlavně díky jim Vám bych poděkoval v této souvislosti, že jim poskytujete prostor!!!
Jinak hodně úspěchů do dalších let

Děkuji vám za to, že tu jste, jsem u vás už něco přes rok a čtvrt a jsem max. spokojená, i vám přeji vše nej k narozeninám a spousty dalších klientů. Fiřtová Eva

Vše nejlepší přeji. Tonda

pavla_mBank:
Děkují za poodhalení toho vašeho slavení 2. narozenin mBank. Předpokládám, že jste se v tom divadle a na rautíku dobře bavili.
Přejí vám všem aby jste to s mBank vydrželi i v příštích létech a hlavně aby mBank vydržela v ČR tak aby v příštích létech bylo co oslavovat.

Jenom to nejlepší i nadále!

Poslat zprávu

To vlazy: slavili jsme v Žižkovském divadle, nebo chcete-li v Divadle Járy Cimrmana, kde jsme měli zadané představení Záskok. A pak nějaký ten rautík v prostorách divadla. Cimrmani rozhodně nezklamali, chvílemi se smíchem otřásalo celé divadlo. Vešli jsme se tam všichni z české i slovenské centrály banky, protože nás opravdu nejsou žádné tisíce. Všem ostatním děkuji za blahopřání a držení palců. Pěkný den přeju.

Také gratulujeme a přejeme Vše nejlepší... Petr a Barbora

Blahopřeji. Vše nejlepší.

> otevřenější komunikace k veřejnosti, než je u bank zvykem

Holka se vyzna, na rozdil od jinych je videt, ze sve praci rozumi. Pripojenim druhe casti souveti zkusene preventivne zacpala hubu tem, kteri by mohli prskat, ze samotna prvni veta neni pravda, kdyz to jde s komunikaci od deseti k peti, a fakt, ze to jde od deseti k peti pritom obratne zamaskovala. Volam bravo!
I kdyz si teda nejsem dvakrat jisty, ze ukazovat sve kvality zrovna takhle je gut...
;-)

Všechno nejlepší a jen tak dál!!!

Zdravíčko, rozhodně gratuluji!
Jsem klientem přibližně 9 měsíců a nemůžu si vás vynachválit. To je také důvod, proč vás na každém rohu doporučuji (s radostí mohu říci, že na mé doporučení k vám zavítali 2 nebo 3 známí).
Tajemství vašeho úspěchu je mi jasné, nejdete na klienty "českým" způsobem.

A jak to v mBank ty druhé narozeniny slavíte? Pokud se nejedná o bankovní tajemství tak by jste mohli něco o tom slavení poodhalit.

Tak si dovolím poblahopřát k úspěchům a hlavně neusnout na vavřínech! Nezapomínejte na nás, kteří jsme vám výše uvedenému pomohli.