zpátky

Plánovaná odstávka systémů mBank 31. května

Vážení Klienti,
chtěli bychom vás upozornit, že z důvodu plánované údržby vnitřní infrastruktury nebude dostupné v noci 31. května (ze soboty na neděli) od 1:00 do 5:00 Internetové bankovnictví mBank, v téže době také nebudou autorizovány transakce platebními kartami. Omlouváme se za případné komplikace.

Minulou neděli došlo ke zprovoznění autorizací karet o dvě hodiny později, čili v 7:00. Jak jsme psali na fóru, ke krátkodobému přetížení systémů došlo ještě včera kolem poledne, a ve výjimečných případech mohly mít vliv na nemožnost provést operace kartou, tato situace se však týkala velmi malé části našich Klientů.

Stabilita, rychlost a dostupnost Internetového bankovnictví je pro nás prioritou a i proto je pravidelná plánovaná údržba systémů nutná. Snažíme se vás informovat s předstihem a věříme, že odstávka v pozdních nočních hodinách ze soboty na neděli se naprosté většiny našich Klientů nedotkne.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk / mBank
1. bankovní bloger v ČR
adam.zbiejczuk -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (13)

Vložit komentář

Muzete mi prosim nekdo sdelit, kdy pujde prihlaseni k uctum? Od rana prihlaseni nefunguje a je to jiz po nekolikate za posledni tyden. Dekuji

jenom zkouším zdali mi to již chodí, ano chodí aniž bych na mém compu prováděl jakékoliv manipulace s cache, cokies, čištění apod. smutné [wtf]

vot

zrovna zabezpeceni je uplne ok...

No abych řekl pravdu,to jejich IB se mi nezdá moc zabezpečené.Chybí sms klíč pro přihlášení a nebo případně SSL certifikát,jak to mají jiné banky...navíc co by jste chtěli tady zadarmo ;-)?To všechno stojí nějaké peníze a pokud je to takhle levná a malá banka (ještě v době zahraniční fin.krize),tak se nedivte,že do toho jdou každou chvíli...plus teda,když vynechám to živé neustále se měnící prostředí internetových prohlížečů.

Ano, v zahranici vyrazneji mimo casovou zonu je to drobet otravnejsi a clovek na to musi koukakt, i kdyz v CR to obvykle prejde bez povsimnuti. Ale na psani velkymi pismeny (taky otravne) to uplne neni. :) Zkuste napr. drivejsi WaMu (dnes Chase) https://www.wamu.com/stor... , vybery stale zdarma. Urcite staci par stovek (drive nebo pozdeji to clovek utrati) by melo statcit a hup sup do bankomatu pred ctvrtou odpoledne... to se v sobotu obvykle stihnout da (ja si skocil ve tri). Jedine, co se za hotove kupuje celkem spatne je benzin, tak pokud se nekam chystate, tak si radeji i natankute.

Neni to idelani, ale neni to takova tragedie. Clovek to prezije v CA i na HI (a tam je to presne v pulce dne). Na druhou stranu je to hlasene a da se s tim pocitat. Narozdil od CS a.s., ktere to obcas slitne zcela neocekavane, mBank se chova docela spolehlive. Neplanovany/nehlaseny problem jsem mel, co si pamatuji, za ten rok a pul jenom jednom (taky zrovna venku), ale jestli za to dokonce tenkrat nemohla VISA.

ZASE??? NEBYLO TO UZ MINULY TYDEN, KDY PO "PLANOVANE ODSTAVCE OD 1:00-5:00" ANI V 6:00 A POZDEJI KARTY NEFUNGOVALY??? MBANKA BY SI MELA UVEDOMIT, ZE NEKDO Z JEJICH KLIENTU JE V ZAHRANICI A TO ZE DELAJI ODSTAVKY V RANNICH HODINACH JE HEZKE ALE NAPR. V LOS ANGELES JE TO BEHEM DNE A TO ZE SE ODSTAVKY DEJI TYDEN CO TYDEN JE NAPROSTO OTRESNE!!!! ALESPON BY MELI DODRZET DOBU ODSTAVKY, PROTOZE TAKTO JE TO DOST TRAPNE, ABY SE CLOVEK MUSEL U POKLADNY BAT JESTLI BUDE KARTA FUNGOVAT NEBO NE!!!

koukám RSS stále žádná sláva: článek zde umístěn 26.5.2009 17:00 na RSS se objevil 27.5.2009 13:17 ... to to dáváte na RSS ručně nebo proč je tam tak nesmyslné spoždění?

zase???? douuho jsem tyto "výstřednosti" toleroval a přecházel s klidem, ale odstávky každý týden jsou už docela moc, asi se brzo poohlédnu po jiné bance

16 měsíců sem chodím IE nebo FF, jsem li předtím přihlášen na foru, bezproblémů mohu psát i zde pod loginem, pokud na foru přihlášen nejsem mohu sem psát jako "autor"
dnes zde mohu psát pouze pokud předtím vypíšu login + email, že jsem přihlášen na foru nemá vliv [wtf]
email stejný 16měsíců

pokus o napsání příspěvku

Po své poslední zkušenosti mohu pouze litovat všechny, kdo budou čekat na výběr pomoci bankomatu celé tři dny jako naše rodina. Mohu jen doporučit vytvořit si potřebnou zálohu hotovosti na výdaje, protože mBanka není schopna v podstatě zajistit ani přísun pravdivých a konkrétních informací. Hodně štěstí....

Já jsem nic nevybíral, takže poslední zkušenost nemám, ale když vidím tu smršť stížností na poslední odstávku a vyhlašujete po týdnu další, s tím že "pravidelná údržba je nutná", tedy nastává každotýdenní kolotoč popsaný níže...., tak mám dojem, že smysl pro humor banku neopouští. Přeji jí, aby neopouštěl ani klienty.