Novinka: Chat v internetovém bankovnictví
Neradi voláte? Nevadí! Rádi vám pomůžeme vyřešit vaše požadavky prostřednictvím chatu s našimi operátory. Najdete ho na každé stránce ve svém internetovém bankovnictví.
Pokud používáte naší mobilní aplikaci, můžete se díky funkci Click2Call spojit s operátorem přímo bez dodatečného ověřování. Stačí v aplikaci kliknout na ikonu zeleného sluchátka.
Názor našich zákazníků je pro nás důležitý. Klienti mBank mají několik způsobů jak poskytnout zpětnou vazbu, třeba prostřednictvím mLinky, naší web stránky nebo sociálních sítí. Pokud jste telefonovali na mLinku, následující den se vám ozvěme prostřednictvím automatické hlasové služby z čísla +420 234 102 514 a položíme vám několik otázek ohledně vaší spokojenosti se službami mBank. Za vaše odpovědi vám předem děkujeme.