• Těší nás, že jste se rozhodli pro mHypotéku. Teď ji můžete začít bez obav využívat. U výběru nebo instalace nových obkladů do koupelny bychom vám  nejspíš překáželi, přesto naše práce ještě nekončí. Stále jsme tady pro vás!
  • Dveře vám nezavřeme, když se dostanete do potíží se splácením nebo budete potřebovat změnit den splátky, prodloužit termín splnění podmínky či provést mimořádnou splátku.
  • A pokud třeba vyhrajete v loterii a rozhodnete se úvěr zcela splatit, můžete to provést online v  internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci mBank.

 

Přečtěte si odpovědi na otázky, na které se nás klienti nejčastěji ptají,
když chtějí čerpat úvěr nebo provést změnu ve smlouvě či řeší mimořádnou událost.

1. Čerpání hypotečního úvěru

1. Čerpání hypotečního úvěru

  • Jak můžu začít čerpat úvěr?
  • Nestíhám vyčerpat úvěr v termínu.
  • Jak můžu ukončit čerpání pokud již nepotřebuji další finanční prostředky z úvěru?
Více informací
2. Doložení dokumentů po čerpání úvěru

2. Doložení dokumentů po čerpání úvěru

  • Chci splnit podmínky po čerpání úvěru.
  • Jak můžu prodloužit termín pro doložení dokumentů?
Více informací
3. Změny ve smlouvě o hypotečním úvěru

3. Změny ve smlouvě o hypotečním úvěru

  • Potřebuji změnit nemovitost v zástavě nebo dlužníky v úvěru?
  • Jak můžu změnit dobu splatnosti nebo den splátky?
  • Můžu změnit pojištění nemovitosti?
Více informací
4. Mimořádná událost

4. Mimořádná událost

  • Mimořádná splátka nebo splacení celého úvěru najednou.
  • Jak získat vyčíslení pro refinancování úvěru?
  • Pojistná událost na nemovitosti.
  • Mám potíže se splácením.
Více informací
5. Dokumenty a potvrzení

5. Dokumenty a potvrzení

  • Jak získat potvrzení o výši zaplacených úroků?
  • Potřebuji souhlas banky.
Více informací

Pokud vám cokoli není jasné nebo potřebujete poradit s jiným dotazem,
neváhejte kontaktovat operátory naší mLinky na čísle 222 111 999,
kteří vám se vším rádi pomůžou.