1. Své finance řešte z pohodlí domova přes mobilní aplikaci nebo internetové bankovnictví.

 

2. Pokud je to možné, nákupy a platby provádějte online. Pro větší pohodlí doporučujeme aktivovat mobilní autorizaci mKlíč. Díky ní nemusíte ztrácet čas čekáním na doručení komplikovaných SMS kódů a jejich následným přepisováním. Stačí jeden klik v mobilní aplikaci. 

 

3. V obchodech plaťte bezkontaktně – kartou, telefonem, nebo hodinkami. Při platbě telefonem nebo hodinkami se nemusíte dotýkat platebního terminálu ani při částkách nad 500 Kč. Platbu jednoduše potvrdíte na svém telefonu. Z bankomatu také můžete vybírat bezkontaktně jen přiložením karty nebo telefonu, pokud to daný bankomat umožňuje.
 

4. Buďte opatrní. V souvislosti s aktuální situací se mohou objevit pokusy o vylákání peněz (charitativní sbírky, podvodné e-shopy se zdravotními rouškami, apod.), které vás budou vyzývat k zadání citlivých údajů (tzv. PHISHING). Jakmile pocítíte i jen sebemenší podezření, že jste se mohli stát obětí podvodu, ihned kontaktujte mLinku na čísle 222 111 999. Rady, jak se bránit phishingu.   

 

5. Naše pobočky zůstavají otevŕené. V souvislosti s vývojem situace ohledně výskytu koronaviru v ČR může dojít k úpravě jejich otevírací doby. Aktuální informace o otevírací době našich poboček naleznete zde. Pokud nás potřebujete navštívit osobně, prosím, ověřte si předem dostupnost pobočky.

 

Co všechno vyřešíte z pohodlí domova
pomocí mobilní aplikace nebo internetového bankovnictví?

Pobočky


Mobilní aplikace mBank


Nejčastější dotazy