zpátky

Plánovaná odstávka (17. – 19. 10.) - Integrujeme 5 milionů klientů skupiny mBank na jednotný transakční systém

Od 17. do 19. října nebude možné provádět platby, ale karetní operace budou většinu času k dispozici.


Ve dnech 17. - 19. října budeme sjednocovat transakční systém skupiny mBank. Všech zhruba 5 milionů klientů tak bude moci používat jednotný systém. Tímto krokem se dokončí integrace všech součástí skupiny mBank pod jednotnou značku mBank.


Od 00:00 dne 17. října (půlnoc z pátku 16. 10. na 17. 10.) do 06:00 v pondělí 19. října proto bohužel nebudou plně dostupné všechny služby mBank. Během uvedené doby nebudou fungovat transakční služby ani prostřednictvím internetového bankovnictví, ani prostřednictvím mobilní aplikace. Také SMS notifikace nebudou k dispozici. Nebude tedy možné provádět převody, ani platby. mLinka bude o víkendu k dispozici pouze v informačním režimu. Rádi Vám tedy poskytneme informace o produktech a službách mBank, ale provádět transakce a otevírat nové produkty bude možné až poté, co bude systém znovu spuštěn.


S maximálním nasazením jsme se snažili o to, aby tato integrace měla co nejmenší vliv na používání platebních karet mBank. Téměř po celý víkend tak budete moci platit kartou a také vybírat z bankomatů. Během přestávky bude autorizace karetních plateb vypnuta na krátkou dobu v sobotu od 05:00 do 8:30 a v neděli od 01:00 do 04:00.


Velice se omlouváme za případné způsobené nepříjemnosti a prosíme o vaše pochopení. Pokud jste plánovali provádět platby nebo jiné transakce, prosíme, zadejte je dříve. Ze stejného důvodu doporučujeme změnu limitů na platební kartě s předstihem.

Zde naleznete shrnutí toho, které služby budou ve dnech 17. - 19.10. k dispozici a které ne:


-    Placení kartami a výběry z bankomatů - k dispozici (s výjimkou soboty 05:00 - 08:30 a neděle 01:00 - 04:00)
-    mLinka – k dispozici v režimu poskytování informací o produktech a službách
-    Obchodní místa – k dispozici v režimu poskytování informací o produktech a službách
-    Transakční služby – nedostupné
-    Mobilní aplikace – nedostupná
-    SMS notifikace plateb – nedostupné

Komentáře (16)

Vložit komentář

hlada91 napsal(a):
> Dobrý den,
> včera tj. 17.10 okolo 17:30 jsem potřeboval nutně zaplatit kartou
> nákup v obchodním centru (spoléhal jsem se na Vaši informaci o
> tom, že platba kartou bude dostupná kromě ranních hodin), jak moje
> karta, tak karta přítelkyně ovšem nefungovala z důvodu zadání
> špatného PINu karty, zajímá mě, jakým způsobem bude tato
> veliká nepříjemnost kompenzovaná. Vaše odstávky mi nevadí, ale
> v případě, že karty nefungují ani v době, kdy uvádíte, že
> fungovat budou, to už je opravdu poněkud moc.
>
> PS: výběr z bankomatu také nefungoval ze stejného důvodu, celý
> nákup jsem musel vrátit a pohledy lidí včetně velice příjemné
> obsluhy skutečně stály za to!.

Dobrý den,
za tuto komplikaci se moc omlouváme. V sobotu přibližně kolem 17:00 došlo k nečekanému výpadku u karet a nefungovaly, i když podle plánu měly. Hned, jak jsme se to dozvěděli, tak jsme o tom informovali na Facebooku a na Twitteru. Teď už by mělo být úplně všechno normálně funkční.

Proto je dobré mít vždy po ruce záložní hotovost bez ohledu na odstávky.

Dobrý den,
včera tj. 17.10 okolo 17:30 jsem potřeboval nutně zaplatit kartou nákup v obchodním centru (spoléhal jsem se na Vaši informaci o tom, že platba kartou bude dostupná kromě ranních hodin), jak moje karta, tak karta přítelkyně ovšem nefungovala z důvodu zadání špatného PINu karty, zajímá mě, jakým způsobem bude tato veliká nepříjemnost kompenzovaná. Vaše odstávky mi nevadí, ale v případě, že karty nefungují ani v době, kdy uvádíte, že fungovat budou, to už je opravdu poněkud moc.

PS: výběr z bankomatu také nefungoval ze stejného důvodu, celý nákup jsem musel vrátit a pohledy lidí včetně velice příjemné obsluhy skutečně stály za to!.

Tak to vypadá, že s tou funkcionalitou to je nějaké nahnuté ...
http://www.mbank.cz/forum...

David_mBank napsal(a):
> Dobrý den, teď na podzim bylo víc než obvykle právě kvůli
> přípravě na integraci systémů. Pokud všechno dobře dopadne, tak
> už jich zase tolik nebude. Víc výběrů zdarma neplánujeme. Tenhle
> víkend ale budou karty kromě brzkých ranních hodin normálně
> fungovat.

A dnes (18.10.2015 8:00) už IB jede ..., že by jen některá tlačítka?

Dobrý den, teď na podzim bylo víc než obvykle právě kvůli přípravě na integraci systémů. Pokud všechno dobře dopadne, tak už jich zase tolik nebude. Víc výběrů zdarma neplánujeme. Tenhle víkend ale budou karty kromě brzkých ranních hodin normálně fungovat.

Dobrý den

Víkendová odstávka je docela velký zásah do nabízených služeb. A těch odstávek je v poslední době nějak moc. Co kdyby MBANKa v těchto měsících zvýšila počet výběrů z bankomatů, za kterési nebude nic účtovat? Mnoho lidí je takto nuceno k hotovostním výběrům, které by za normálního provozu určitě nedělalo. A ještě za to mají platit.

f.v.

Hello Kitko, we are currently integrating 5 million clients onto a unified system so we can all be on the same (unified) system. Neither you or any other clients will notice any changes.

I seriously hope that mBank is switching to a mainframe-based solution :)

Jak se píše v textu - jedná se o systémové řešení. Po této odstávce nebudou žádné viditelné změny v internetovém bankovnictví ani v mobilní aplikaci.

a co si mame pod tim predstavit???
to budete mit vy a co z toho my?
viz
Konec světa nebude, jen budeme mít integrovaný systém : )

Velmi nás mrzí případné potíže. Příští víkend ale bude opravdu probíhat velká migrace dat a integrace systému, proto bude odstávka delší. Předchozí odstávky v posledních měsících jsme dělali z toho důvodu, aby bylo možné platit kartou, když příští týden bude odstavené internetové bankovnictví a mobilní aplikace.

no to je úroven!to je neustále-furt nějaké potíže.Uvažuji už delší dobu o odchodu

Konec světa nebude, jen budeme mít integrovaný systém :)

To bude jen konec mSveta :D

aha, Mayové se spletli, konec světa nastane 17.10.2015