zpátky

Informace o zúčtovaných výběrech z bankomatů GE Money Bank z 31.10. a 1.11.

Vážení Klienti,
V důsledku chyby sítě bankomatů GE Money Bank byly výběry hotovosti ze dnů 31.10.2008 a 1.11.2008  zaúčtované s datem 16.12.2008, což mohlo způsobit překročení disponibilních zůstatků na účtech Klientů mBank. Zaúčtování výše uvedených transakcí bylo provedeno v souladu s § 22.1,2 a § 15.5 Podmínek pro vydávání a používání platebních karet:



§ 22. 1. Majitel je povinen zajistit na bankovním účtu, kterého se týká příslušná transakce, prostředky na pokrytí částky zúčtované transakce v den zúčtování transakce.

         2. mBank odepíše prostředky z bankovního účtu bez ohledu na dostupný zůstatek na bankovním účtu.

§ 15.5.  mBank si vyhrazuje právo odepsat z bankovního účtu částku transakce, kterou obdrží ke zúčtování po uplynutí lhůty uvedené v odst. 3 a veškeré poplatky spojené s transakcí v den, kdy obdrží transakci ke zúčtování.

Za vzniklou situaci se velmi omlouváme a dovolujeme si Vám oznámit, že není způsobená chybou mBank.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk / mBank
1. bankovní bloger v ČR
adam.zbiejczuk -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (14)

Vložit komentář

Jinak uznávám argument, že se podmínky neliší od ostatních bank a cením si omluvy a možnosti reklamace.

[12] - Vážený pane Zbiejczuku,
tento příspěvek jsem trochu nepochopil. Od 31.10.2008 do 16.12.2008 uplynulo něco přes měsíc. Aby mi byla pokryta ztráta 50Kč za telefonickou upomínku díky tomu, že peníze nebyly okamžitě zúčtovány a místo toho mi ležely na účtě a byly úročeny sazbou 0,3%, musel bych vybrat z bankomatu přes 132 000Kč.

[6] [7] - je to na základě obchodních podmínek, které jsou v plném znění na webu. není to podle mého názoru žádné specifikum, podobně mají ošetřené situace i ostatní banky, základ podmínek je v podmínkách VISA. Rozumím sice tomu, že je to nepříjemná situace - ale jak píše suky - peníze neodešly, naopak jste několik měsíců měla "bezúročnou půjčku" (peníze byly u vás na účtě a my jsme vám je úročili) - asi se nedá dost dobře spoléhat na to, že GE Money (nebo kdokoliv jiný) na transakci zapomene a vám tak peníze navíc zůstanou.

Transakce se nijak neliší od jiných, takže nemáme možnost ručně vracet případný poplatek - musíte se o něj přihlásit.

Tak ještě jednou pro blbé (nebo placené):

Nebyla to chyba mBank.
Jinak si ale cením tvého (pře)drahoceného času, které jsi nám laskavě věnoval a přes nesmírné finanční ztráty jsi se vyjádřil k 19 Kč poplatku.
A je mi jasné, že takový borec má právo chtít po bance, aby bez ohledu na své finanční náklady odstranila chybu jiné banky.

Muzete reklamovat = polibte nam pr...., ti kdoz se neozvou na tech vydelaji? :-))
To je jak u telekomu, tam to taky vyreklamujetea ale ze moje hodina stoji 2000 Kc to uz nikoho nezajima! Hraje se tu na to, ze vetsina lidi to nebude resit, tak proc se pripravit o zisk.

ps: ucet u mbanky nemam a asi ani mit nebudu, po tomhle a dalsich spatnych zkusenostech s "zamestancni" banky na svarc system (zivnostensky list)

Zbytečné brečet či napadat.
1. Nebyla to chyba mBanky
2. Přesto oficiální představitel mBanky vyšel vstříc a řekl, že tyto poplatky můžete reklamovat.

Osobně mám přehled, co a kdy se mi strhne z účtu a dost dobře bych nečekal, že mi něco prominou a nestrhnou.

ještě dodám ...v době výběru z bankomatu jsem měla na účtu dostatečnou rezervu, vědomě bych do mínusu nikdy nešla, pravidelně kontroluji zůstatek a podle toho se chovám...řešit vzniklou situaci takhle před vánoci je docela nepříjemné

přesně! také mi strhli 50,-, poplatek za telefonickou upomínku - ale copak já mohu za chybu bankomatů? pohyb peněz na účtu si hlídám, to, že nakonec zaúčtování výběru z bankomatu neproběhlo jsem nepostřehla, prostě mi to uniklo - navíc jsem nic podobného ještě nikdy předtím nezažila, aby se výběr zaúčtoval až po takové době. To, že jsem v mínusu jsem překvapeně zjistila při platbě kartou v obchodě - okamžitě jsem (=hned v pátek) poslala peníze z účtu co mám u jiné banky...co s tím dál? volala jsem na m-linku, operátor mi sdělil, že je nás v této situaci díky GE-money bankomatu spousta, ...zjednodušeně řečeno na vině jsme my? že jsme si nevšimli? mbanku jsem dosud všem doporučovala, tak snad se zachová lidsky

Bohužel, toto není poprvé, podobná situace mě postihla již v srpnu a to se všemi nepříjemnými důsledky překročení disponibilních zůstatků. Tehdy mě mbank převedla prostředky z blokací do disponibilního zůstatku. Rád bych dostal odpověď na následující otázky:
1. Na základě čeho může mbank provést převod prostředků z blokací zpět do disponibilního zůstatku?
2. Jak je možné nám naúčtovat poplatky za chybu sítě bankomatů?
3. Neměly by prostředky zůstat v blokacích, dokud dokud buď není teransakce provedena, nebo zrušena?

Omlouvam se pane Zbiejczuku , ale musite uznat ze vina neni ani na strane Vasich snad jeste spokojenych klientu. Zijete z jejich penez a domnivam se ze melo z Vasi strany prijit vstricne gesto a odpustit jim poplatky za tyto vybery . Ano mate to v podminkach,ale mohli snad sami za to ? Udelali to umyslne ? Nemyslim , ze timto krokem oslovite vahajici budouci klienty . Zvlast proto , ze jak se domnivam , techto vyberu nebylo tolik , ale tato zprava oslovi vsechny pripadne klienty. S pozdravem Marek G.

ferda: napište mi prosím detaily na mail, pokud jste tak neučinil. v podobných případech myslím můžete s úspěchem oněch 50 Kč reklamovat.

Dobrý den, pane Zbiejczuku, chci se zeptat jak bude řešit danou situaci. Dostal jsem se do nepovoleného debetu a Mbank mi zaúčtovala 19,-Kč za výběr a 50,-Kč za telefonické upozornění, které bylo úplně zbytečné. Peníze jsem poslal z jiného účtu a v době tel. upozornění, už tam byly. Mrzí mě takové chování Mbank, zvlášt když jsem jí tak horlivě doporučoval.

Poslat zprávu

Dobrý den,

V případě, že jste mezi těmi, jimž kvůli tomu bude v tomto měsíci zpoplatněn třetí potažmo další výběr, můžete tyto poplatky reklamovat.
Z technických důvodů nemůžeme tyto výběry započítat zpětně vzhledem k tomu, že je to již zaúčtováno a ve výpisech za dané měsíce nejsou tyto výběry evidovány s poplatkem.

Díky za pochopení

Tomáš

Takže i výběry v říjnu či listopadu mohou být počítány do tří bezplatných výběrů v prosinci?