Trvalé zablokování platební karty

V případě ztráty či odcizení blokaci snadno provedete v mobilní aplikaci, internetovém bankovnictví nebo pomocí mLinky na čísle +420 222 111 999.

Změna je aktualizována okamžitě po provedení a kartu nelze obnovit. Je potřeba si zažádat o novou v mobilní aplikaci, internetovém bankovnictví nebo pomocí mLinky

 

 

  1. Pokud ještě nemáte mobilní aplikaci mBank, stáhněte si ji z Google Play nebo App Store a pak aplikaci spárujte s účtem.

  2. Přihlaste se do mobilní aplikace a přejděte do části „Finance“. Následně zvolte položku „Karty“ a pak klikněte na kartu, kterou chcete zablokovat.




  3. Zobrazí se detaily o kartě. Klikněte na "Zablokovat kartu"



  4. V dolní části obrazovky označíte "Úplné zablokování karty".




  5. Označte důvod zablokování karty a klikněte na červené tlačítko "Zablokovat kartu"



  6.  Pokud opravdu chcete kartu trvale zablokovat, klepněte na tlačítko "OK"



  7. Karta zůstane zablokována a nelze s ní dále platit.

 

 

  1. Trvalé zablokovaní karty lze provést jednoduše pomocí internetového bankovnictví. Stačí se přihlásit do internetového bankovnictví, zvolit položku Moje Finance - Karty.

  2. Klikněte na kartu, kterou chcete zablokovat.


  3. Zobrazí se podrobnosti o zvolené kartě. V dolní části v řádku „Stav karty“ klikněte na "TRVALE ZABLOKOVAT".


  4. Pokud chcete, můžete uvést důvod zrušení karty


  5. Pokud opravdu chcete kartu trvale zablokovat, klepněte na tlačítko "TRVALE ZABLOKOVAT



  6. Karta zůstane zablokována a nelze s ní dále platit.