Zablokování platební karty

 

Trvalé blokování: V případě ztráty či odcizení blokaci snadno provedete v mobilní aplikaci, internetovém bankovnictví nebo pomocí mLinky na čísle +420 222 111 999. Změna je aktualizována okamžitě po provedení a kartu nelze obnovit. Je potřeba si zažádat o novou v mobilní aplikaci, internetovém bankovnictví nebo pomocí mLinky.


Dočasné blokování: Chcete-li kartu zablokovat dočasně, postupujte podle návodu uvedeného zde.

 

 

  1. Pokud ještě nemáte mobilní aplikaci mBank, stáhněte si ji z Google Play nebo App Store nebo Huawei App Gallery a pak aplikaci spárujte s účtem.

  2. Přihlaste se do mobilní aplikace a přejděte do části „Produkty“. Následně zvolte položku „Karty“ a pak klikněte na kartu, kterou chcete zablokovat.




  3. Zobrazí se detaily o kartě. Klikněte na "Bezpečnost"



  4. V dolní části obrazovky označíte "Úplné zablokování karty".




  5. Označte důvod zablokování karty a klikněte na červené tlačítko "Zablokovat kartu"



  6.  Pokud opravdu chcete kartu trvale zablokovat, klepněte na tlačítko "OK"



  7. Karta zůstane zablokována a nelze s ní dále platit.

 

 

  1. Trvalé zablokovaní karty lze provést jednoduše pomocí internetového bankovnictví. Stačí se přihlásit do internetového bankovnictví, zvolit položku Moje Finance - Karty a pak Všechny..


  2. Klikněte na kartu, kterou chcete zablokovat.



  3. Zobrazí se podrobnosti o zvolené kartě. V řádku „Stav karty“ klikněte na "ZABLOKOVAT KARTU".


  4. Pokud chcete, můžete uvést důvod zrušení karty


  5. Pokud opravdu chcete kartu trvale zablokovat, klepněte na tlačítko "POTVRDIT"



  6. Karta zůstane zablokována a nelze s ní dále platit.