Čas od času se vás ptáme na spokojenost s našimi produkty, procesy nebo s celou mBank. Jsme rádi, když nás pochválíte a vděční za to, když nám dáte vědět, co pro vás můžeme zlepšit. Vážíme si toho, že nám pomáháte stavět banku, kterou rádi používáte.
Nasloucháme vám, protože jste pro nás ti důležití.
V roce 2024 nás ohodnotilo
230 917 klientů
S průměrným hodnocením
8,6/10
A úžasnými
55 333 komentáři.
Všechny vaše komentáře a hodnocení pečlivě čteme
a bereme si z nich inspiraci pro další zlepšování našich služeb.
- Kopírování čísla karty v aplikaci mBank
- Identifikace banky při volání zákazníkovi v appce
- Aktualizace klientských údajů ze základních registrů
- Bank ID u komerčních subjektů
- Identifikace mKlíčem při volání na mLinku
- QR kód/Zaplať mi – Jak na to?
- Individuální nastavení úvodní obrazovky
Věděli jste, že si v appce můžete na hlavní stránce nastavit rychlou volbu? Stačí dlouze podržet kulatou ikonu a vybrat ze seznamu zkratek.
V internetovém bankovnictví využijte funkci „Produkty“. - Přehled trvalých příkazů
V aplikaci je naleznete mezi platbami na záložce „Budoucí“.
V internetovém bankovnictvím klikněte v horní liště na „Platby“, pak na „Seznam operací“ a následně na „Seznam plánovaných plateb“
mBank - Osobní finance - Hlavní stránka