Výhody centra žádostí

Nově lze zadávat žádosti nejen přes mLinku nebo na obchodních místech, ale také jednoduše v internetovém bankovnictví v sekci Supermarket – Služby. Požádat můžete o změnu parametrů úvěrových i karetních produktů, stejně tak i u běžných účtů.

 

 

On-line takto můžete dále získat potvrzení  k produktům, reference, potvrzení o vykonaných operacích nebo například kopie dokumentů.

 

  • žádost můžete zadat kdykoliv z pohodlí domova
  • před objednáním potvrzení si můžete zkontrolovat podobu jednotlivých potvrzení na vzorových náhledech
  • nové způsoby doručení dokumentů (kurýrem, vyzvednutím na obchodním místě), díky kterým vám potvrzení doručíme už následující pracovní den.
  • o stavu vaší žádosti vás budeme průběžně informovat e-maily.
  • stav žádosti si samozřejmě budete moci zkontrolovat i v bankovnictví v detailech žádosti.

Poplatky

Poplatky za potvrzení jsou rozděleny do 5 kategorií rozdělených podle typu:

  • potvrzení k transakcím – 100 Kč
  • potvrzení k produktům – 200 Kč
  • duplikáty a kopie – 500 Kč
  • bankovní reference – 500 Kč + 21%  DPH
  • nestandardní dokumenty – 600 Kč + 21% DPH

 

Poplatky za doručení

Při objednání potřebného potvrzení si můžete vybrat i způsob doručení dokumentu. Standardní odeslání poštou zůstává nadále bez dalších poplatků, ale připravili jsme pro vás i nové rychlejší způsoby doručení. Poplatek za doručení se připočte k ceně za přípravu potvrzení:

  • pošta 5 dní – 0 Kč
  • kurýr (pouze území ČR) maximálně 3 dny – 300 Kč
  • odběr na pobočce – následující pracovní den – 50 Kč
  • odeslání naskenovaného potvrzení na vaši e-mailovou adresu okamžitě po vyhotovení a ověření daného potvrzení – 50 Kč