Výhody centra žádostí

Nově lze zadávat žádosti nejen přes mLinku nebo na obchodních místech, ale také jednoduše v internetovém bankovnictví v sekci Supermarket – Služby. Požádat můžete o změnu parametrů úvěrových i karetních produktů, stejně tak i u běžných účtů.

 

On-line takto můžete dále získat potvrzení  k produktům, reference, potvrzení o vykonaných operacích nebo například kopie dokumentů.

  • žádost můžete zadat kdykoliv z pohodlí domova
  • před objednáním potvrzení si můžete zkontrolovat podobu jednotlivých potvrzení na vzorových náhledech
  • pokud si vyberete vyzvednutí na obchodním místě, dokument vám víme doručit už následující pracovní den

  • o stavu vaší žádosti vás budeme průběžně informovat e-maily.
  • stav žádosti si samozřejmě budete moci zkontrolovat i v bankovnictví v detailech žádosti.

Poplatky

Poplatky za potvrzení jsou rozděleny do 3 kategorií rozdělených podle typu:

  • Potvrzení týkající se transakcí (měsíc), potvrzení k produktu (dokument) (všechny s doručením potvrzení poštou nebo na obchodní místo) - 250 Kč
  • Nestandardní potvrzení nebo potvrzení v anglickém jazyce (dokument), duplikáty / kopie (dokument) (všechny s doručením potvrzení poštou nebo na obchodní místo) - 550 Kč
  • Nestandardní služby v Sazebníku konkrétně neuvedené - 1 000 Kč

 

Poplatky za doručení

Při objednávání potřebného potvrzení si můžete vybrat i způsob doručení poštou (doručení do 5 dní) nebo na obchodní místo (vyzvednutí je možné následující pracovní den). Také Vám naskenované potvrzení můžeme poslat na Vaši e-mailovou adresu okamžitě po vyhotovení a ověření daného potvrzení.