V případě nenadálých událostí u vás doma nebo nekorektního chování prodejce či poskytovatele služeb máte jistotu, že vám bude poskytnuta odpovídající podpora. Pojištění pokryje výdaje na řemeslníka, který odstraní nehodu v domácnosti, i výdaje na právní podporu v případě reklamačního sporu v důsledku dodání nekvalitní služby nebo produktu.

  • v případě havarijní situace vám pomůžeme
  • narazíte-li na nepoctivé prodejce nebo poskytovatele služeb, ochráníme vaše práva

 

Jaká rizika pojištění kryje?

 

Pojištění domácí asistence vyřeší havarijní situaci, zablokování dveří a zámků, opravy domácích spotřebičů, poškození zámků a klíčů pojištěného vozidla, odstranění výskytu nežádoucího hmyzu a hlodavců apod.

Pojištění právní ochrany obsahuje právní ochranu, telefonické právní poradenství a právní asistenci spojenou s občanským životem.

 

  • práce řemeslníka v případě havárie v domácnosti nebo v případě poruchy domácího spotřebiče
  • při poruchách spotřebičů nebo havarijního stavu domácnosti např. elektrikář, instalatér, topenář
  • při zablokování hlavních vchodových dveří pojištěného bytu zámečník
  • odstranění výskytu nežádoucího hmyzu, hlodavců apod.
  • náklady na právní zastoupení v případě reklamačního sporu s prodejcem zboží nebo dodavatelem služeb

 

Asistence vč. pojištění spotřebitelské právní ochrany

Domácí asistence

20 000 Kč

havarijní situaci, zablokování dveří a zámků, opravy domácích spotřebičů, poškození zámků a klíčů pojištěného vozidla, odstranění výskytu nežádoucího hmyzu a hlodavců

Právní asistence

20 000 Kč

práva spotřebitele při nákupu zboží či služeb

Jak dlouho trvá pojištění?

  • pro mKreditku Plus je sjednané pojištění platné po celou dobu platnosti karty

  • pro mKreditku a mKreditku e-Shop je pojištění je platné do doby, než bude kteroukoli ze smluvních stran jednostranně ukončeno.

Jaký je poplatek za pojištění?

  •  u mKreditky Plus je pojištění automaticky ZDARMA součástí platební karty
  • Poplatek ve výši 42 Kč měsíčně bude automaticky stržen z úvěrového účtu kreditní karty. Poplatek je účtován první pracovní den v následujícím měsíci.

Jak ohlásit pojistnou událost?

  • Zavolejte na tel. číslo +420 292 292 201 a postupujte podle pokynů asistenční služby.
  • Doporučujeme: Stáhněte a vytiskněte si kontaktní kartičku do peněženky.

Stáhněte si kontaktní kartičku

 

Kde můžete požádat?

Online

Vyplňte online žádost v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci.

Na pobočce

Navštívit nás můžete na kterékoliv pobočce po celé České republice. Pro vyřízení je nutné mít s sebou občanský průkaz.

mLinka

Zavolejte na telefonní číslo 222 111 999 a naši operátoři vám se vším pomůžou.