Může se stát, že se na vás obrátíme telefonicky přímo z mBank, z některé z našich poboček, nebo prostřednictvím našich partnerů s nabídkou produktů mBank.
Vzhledem k rostoucímu počtu podvodných telefonátů se musíme ujistit, že hovoříme opravdu s vámi. Existují dvě možnosti:
1. Zeptáme se vás na jméno, příjmení a datum narození. Po potvrzení správnosti údajů můžeme v hovoru pokračovat
2. Ověříte se v mobilní aplikaci mBank. Jak to funguje?
- Ve většině případů, kdy vám budeme volat, vám pošleme notifikaci, kterou si otevřete v appce mBank
- Zobrazí se vám informace o tom, se kterým zaměstnancem mBank právě hovoříte.
- Po potvrzení notifikace můžeme bezpečně pokračovat v hovoru.
Kdy nelze potvrzení do appky zaslat?
-
Ověření v appce nelze bohužel zaslat při všech příchozích hovorech. Níže najdete seznam situací, kdy bude potřeba ověření totožnosti prostřednictvím dotazu na datum narození.
- když vám voláme s nabídkou pojištění Uniqa
- v případě podezření zneužití vašich prostředků (dojde k blokaci transakce, vašeho účtu nebo karty)

mBank - Osobní finance - Hlavní stránka
