Reklamace v souvislosti s kartami řešíme, když se něco pokazí:

  • při placení kartou v obchodě nebo na internetu
  • při výběru peněz z bankomatu
  • nebo když někdo použije vaši kartu bez vašeho vědomí

 

Jestliže došlo k problému při placení kartou v obchodě nebo na internetu, zkuste nejprve situaci řešit přímo s obchodníkem. Pokud to není možné, obraťte se na nás a požádejte o chargeback (vrácení peněz). Pomůžeme vám celou věc vyřešit v souladu s předpisy Visa a Mastercard.

Kdy a jak využít chargeback

O chargeback má smysl požádat v případě, že zaplatíte kartou za zboží nebo služby a nic za své peníze nedostanete nebo dostanete něco jiného, než co jste si zaplatili. My váš případ nahlásíme obchodníkovi prostřednictvím společnosti Visa nebo Mastercard. Odpověď vám zašleme, jakmile ji obdržíme.

1. Informujete nás o požadavku na chargeback. Jak se na nás můžete obrátit?

 

2. Zkontrolujeme, zda vaše žádost splňuje požadavky platební organizace Visa nebo Mastercard.

3. Vaši žádost o chargeback zašleme prostřednictvím společnosti Visa nebo Mastercard obchodníkovi, který podle vás nesplnil, co bylo předmětem prodeje.

Zdarma

4. Obchodník (nebo jeho banka) zpracuje vaši žádost v souladu s předpisy Visa a Mastercard.

5. Obchodník zašle svoje stanovisko prostřednictvím své banky a k nám se dostane prostřednictvím karty Visa nebo Mastercard.

6. O výsledku vás budeme informovat.

Co můžete očekávat?

  • Pokud obchodník souhlasí s vrácením peněz zpětně, vrátíme vám vše na váš účet v mBank.

 

  • Pokud obchodník vaši žádost zamítne, zašle nám dokumenty potvrzující jeho rozhodnutí. Proti rozhodnutí se můžete odvolat a my vás poté kontaktujeme a případně si vyžádáme další dokumenty.